Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Կին բոդիբիլդերների դիետան

18:13, 7 հունիսի

Մարզիկները առաջին հերթին էներգիայի կարիք ունեն, որի լավագույն աղբյուր են ածխաջրերը` կարտոֆիլը, հացահատիկը, խմորային արտադրանքները։ 1 կգ մկանային հյուսվածքի վրա օրական 70-100 կկալ է ծախսվում, մինչդեռ 1 կգ ճարպի համար անհրաժեշտ է ընդամենը 3-4 կկալ: Այդ պատճառով որքան շատ են մկանները, այնքան ավելի կալորիական կարող է լինել ձեր սնունդը: Մկանային զանգվածը մեծացնելու համար նաեւ սպիտակուց է անհրաժեշտ, որն անփոխարինելի ամինաթթուների աղբյուր է: Սակայն մի մոռացեք, նիհարելու համար ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության ավելացումը քիչ է, անհրաժեշտ է այն լրացնել համապատասխան սննդակարգով: 

Օրինակելի ճաշացանկ.

Նախաճաշ.

Մի բաժակ կաթ, կարագով բուլկի, հյութ կամ թեյ:

2-րդ նախաճաշ.

2 ձու, 200 գ ձուկ, կարագով հաց:

Ճաշ.

Մի ափսե սուպ, 100-150 գ խաշած միս բանջարեղենով, հյութ:

Հետճաշիկ.

Կարագով եւ մեղրով հաց, կաթ:

Ընթրիք.

Խաշած հավ կամ հնդկահավ, բանջարեղենով աղցան, պանիր, թեփուկներով բուլկի: 

Քնից առաջ.

Բուլկի եւ կաթ:

 

Աղբյուրը` Dieta.ru

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ