Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Սքարսդեյլի դիետա

19:10, 27 հունիսի

Սա ամերիկյան Սքարսդեյլ քաղաքի դիետոլոգների կողմից մշակված  սննդակարգ է  (գոյություն ունի արդեն վաղուց): Այս ցածր ածխաջրային սննդակարգը խորհուրդ է տալիս միայն առանց շաքարի ըմպելիքներ օգտագործել, շատ թուրինջ ուտել, ինչպես նաեւ ախորժակը ճնշող խոտաբույսային դեղամիջոցներ ընդունել: Դիետայի հիմնական սկզբունքը քաշի կորուստն է (օրական մինչեւ 400 գ), որը հիմնված է օրգանիզմում տեղի ունեցող քիմիական ռեակցիաների վրա, ոչ թե պիցցայի մեծության վերահսկողության կամ օգտագործվող կալորիաների վերահսկողության: 

Սննդակարգը նախատեսված է 14 օրվա համար եւ սննդի որոշակի տեսակներ օրական  3 անգամ օգտագործելու վերաբերյալ հստակ հրահանգներ է պարունակում: Օրվա ընթացքում հավելյալ սնվելն արգելված է: Սննդակարգը ենթադրում է օսլա չպարունակող բանջարեղենի օգտագործում, որոնք հարուստ են օգտակար նյութերով, մրգերով, ինչպես նաեւ անսահմանափակ քանակությամբ ոչ ճարպոտ սպիտակուցային մթերքների օգտագործում: 

Հիշեք, որ ցանկացած ցածրածխաջրային սննդակարգի հետեւելիս անհրաժեշտ է շատ խմել սովորական ջուր (օրական 2-3 լ):

Օրվա համար ճաշացանկի օրինակ`

Նախաճաշ

Կես թուրինջ, 1 տոստ, սեւ սուրճ կամ թեյ: 

Ճաշ

Յուղազուրկ կաթնաշոռ, առանց յուղի պատրաստված լոբի եւ երկու ձու, հաց, սուրճ կամ թեյ: 

Ընթրիք

Խորոված հավ՝ առանց կաշի, կանաչ քաղցր պղպեղ կամ լոբի, հազար, սուրճ կամ թեյ: 

Սննդակարգի առավելությունները

Դուք կալորիաները կամ ճարպի գրամները հաշվելու կարիք չունեք, չափաբաժինների սահմանափակում եւս չկա: Սովորաբար դուք արագ ազատվում եք ավելորդ քաշից եւ ձեզ չի անհանգստացնում քաղցի զգացումը: 

Թերություն

Շատերը դիետան վտանգավոր են համարում ածխաջրերի շատ փոքր պարունակության համար, ինչպես նաեւ վիտամինների եւ հանքանյութերի պակասի: Հարկավոր է հստակորեն հետեւել սննդի խիստ ռեժիմին: Ողջունվում են խոտաբույսերից դեղամիջոցները, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել սրտանոթային հիվանդություններով կամ բարձր ճնշմամբ մարդկանց համար: Դրանց մեծ քանակությամբ օգտագործումն այլ խթանիչների հետ   (ինչպիսին կոֆեինն է) կարող է անբարենպաստ ելքի հանգեցնել:

 

Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ