MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

«Օնլայն կինոթատրոնների հեղափոխությունը տեղի է ունեցել». Արթուր Ջանիբեկյանը պատմել է՝ ինչպես է աշխարհը փոխվել կարանտինից հետո  

16:59, 1 հուլիսի

Կարանտինը շրջադարձային է եղել օնլայն կինոթատրոնների կյանքում, հանդիսատեսը վերջնականապես հասկացել է դրանց էությունը։ Այս կարծիքին է Արթուր Ջանիբեկյանը՝ «Comedy Club Production»-ի հիմնադիր, «Գազպրոմ-Մեդիա ժամանցային հեռուստատեսություն» սուբհոլդինգի ղեկավարի առաջին տեղակալ։ Մեդիա մենեջերը «Просто о сложном» շոուի շրջանակներում զրուցել է Սոֆիկա Շեւարնաձեի հետ։

«Հեռուստատեսությունն ու վիդեոհոսթը սկզբունքորեն տարբեր տարածքներ են, ուր սկզբունքորեն տարբեր օրենքներով է կարգավորվում լեզվական ցենզուրայի հարցը։ Որովհետեւ մարդը մարող է այնքան էլ համաձայն չլինել մշակույթի հետ, որը ցուցադրվում է հեռուստատեսությամբ։ Իսկ վիդեոծառայություններն արդեն իսկ քո ընտրությամբ են եւ տեղի են ունենում քո վճարով»,- նշել է նա։

Ջանիբեկյանի կարծիքով՝ մինչեւ 30 տարեկան լսարանը գրեթե հեռացել է ստացիոնար էկրանից։ Մոսկբայում 18-30 տարեկան հանդիսատեսի 25-30 տոկոսը հեռուստացույց չունի։

«Տնտեսական հանգամանքեները ստիպում են փոխել լսարանի հետ փոխհարաբերությունների ֆինանսական մոդելը։ Նախկինում մարդը եւս անվճար չէր ստանում բովանդակությունը, սակայն այդ բովանդակության համար վճարում էր գովազդատուն։ Այսինքն՝ մարդը հեռուստացույց նայելու համար վճարում էր գովազդ նայելու մեթոդով»,- նշել է մեդիա մենեջերը։ Արթուր Ջանիբեկյանը կարծում է, որ այժմ բովանդակություն արտադրողի եւ սպառողի միջեւ բոլոր միջնորդ մշակույթներն անհետանում են։ Մարդն անձամբ է վճարում եւ առանց գովազդի նայում է, թե ինչ է իր համար պատրաստել սիրելի ռեժիսորը, դերասանը կամ վիդեոբլոգերը։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել