«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

«Օնլայն կինոթատրոնների հեղափոխությունը տեղի է ունեցել». Արթուր Ջանիբեկյանը պատմել է՝ ինչպես է աշխարհը փոխվել կարանտինից հետո  

16:59, 1 հուլիսի

Կարանտինը շրջադարձային է եղել օնլայն կինոթատրոնների կյանքում, հանդիսատեսը վերջնականապես հասկացել է դրանց էությունը։ Այս կարծիքին է Արթուր Ջանիբեկյանը՝ «Comedy Club Production»-ի հիմնադիր, «Գազպրոմ-Մեդիա ժամանցային հեռուստատեսություն» սուբհոլդինգի ղեկավարի առաջին տեղակալ։ Մեդիա մենեջերը «Просто о сложном» շոուի շրջանակներում զրուցել է Սոֆիկա Շեւարնաձեի հետ։

«Հեռուստատեսությունն ու վիդեոհոսթը սկզբունքորեն տարբեր տարածքներ են, ուր սկզբունքորեն տարբեր օրենքներով է կարգավորվում լեզվական ցենզուրայի հարցը։ Որովհետեւ մարդը մարող է այնքան էլ համաձայն չլինել մշակույթի հետ, որը ցուցադրվում է հեռուստատեսությամբ։ Իսկ վիդեոծառայություններն արդեն իսկ քո ընտրությամբ են եւ տեղի են ունենում քո վճարով»,- նշել է նա։

Ջանիբեկյանի կարծիքով՝ մինչեւ 30 տարեկան լսարանը գրեթե հեռացել է ստացիոնար էկրանից։ Մոսկբայում 18-30 տարեկան հանդիսատեսի 25-30 տոկոսը հեռուստացույց չունի։

«Տնտեսական հանգամանքեները ստիպում են փոխել լսարանի հետ փոխհարաբերությունների ֆինանսական մոդելը։ Նախկինում մարդը եւս անվճար չէր ստանում բովանդակությունը, սակայն այդ բովանդակության համար վճարում էր գովազդատուն։ Այսինքն՝ մարդը հեռուստացույց նայելու համար վճարում էր գովազդ նայելու մեթոդով»,- նշել է մեդիա մենեջերը։ Արթուր Ջանիբեկյանը կարծում է, որ այժմ բովանդակություն արտադրողի եւ սպառողի միջեւ բոլոր միջնորդ մշակույթներն անհետանում են։ Մարդն անձամբ է վճարում եւ առանց գովազդի նայում է, թե ինչ է իր համար պատրաստել սիրելի ռեժիսորը, դերասանը կամ վիդեոբլոգերը։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ