Burberry-ն ցուցադրել է «TB Summer Monogram» ամառային արշավը։ Դրա դեմք է դարձել Քենդալ Ջենները, որը տանն ինքն իրեն նկարել է վեբ տեսախցիկով։ Այդ լուսանկարների օգնությամբ Burberry-ի ստեղծագործական տնօրեն Ռիկարդո Տիշին, լուսանկարիչ Նիք Նայթն ու գրաֆիկ դիզայներներ Փիթեր Սեւիլն ու Քեթի Ինգլենդը վիրտուալ արշավ են ստեղծել։ Ջենները կադրում կերպարանափոխվում է չորս կերպարի եւ միաժամանակ ցուցադրում կանացի ու տղամարդկանց հավաքածուների իրերը։
View this post on Instagram
«Ռիկարդոն ցանկանում էր համագործակցել ինձ հետ՝ այդ հավաքածուն մի քանի միջոցով կյանքի կոչելու համար։ Նա ինձ խրախուսել է արշավն ինքնուրույն մեկնաբանել. դա իսկապես հրապուրիչ հնարավորություն էր։ Ինձ դուր է եկել, որ ես դրանում սեփական տեսլականն եմ ներդրել»,- ասել է Ջենները։
Հավաքածուում ներառված իրերը կարելի է գնել ապրանքնաիշի բոլոր բուտիկներում հուլիսի 1-ից, ինչպես նաեւ Farfetch-ում գուլիսի 8-ից։
Աղբյուրը՝ Blueprint
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
10:18, 19 ապրիլի
Քանյե Ուեսթը բռունցքով հարվածել է իր կնոջն անհանգստացնող տղամարդու դեմքին09:00, 19 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 19-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:39, 18 ապրիլի
Անգլիացին տարված է ամուսնացածների՝ հատկապես իր գործընկերների ու ընկերների կանանց հետ սեքսով22:22, 18 ապրիլի
Ընձառյուծի պրինտը վերադառնում է. Ռիհաննայից մինչև Քենդալ Ջեներ՝ ոճային հայտնիները մարտահրավեր են նետում «հանգիստ շքեղությանը»21:22, 18 ապրիլի
Այսօր առավոտյան ձեր խմած սուրճը կարող է լինել 600 000 տարեկան20:40, 18 ապրիլի
Միջնադարյան առեղծվածային ձեռագիրը կարող է լինել սեքսի հնագույն ձեռնարկ19:26, 18 ապրիլի
Առաջին «Միսս արհեստական բանականություն»-ը կստանա 20 000 դոլարի մրցանակ16:25, 18 ապրիլի
Bugatti Home հավաքածուն միավորում է բրենդի՝ ավելի քան հարյուրամյա ժառանգությունը ժամանակակից դիզայնի հետ15:21, 18 ապրիլի
353 պարուհիների պարը նոր համաշխարհային ռեկորդ է սահմանել14:36, 18 ապրիլի
Սթիվեն Սփիլբերգը ֆիլմ է նկարահանում ՉԹՕ-ի մասին13:55, 18 ապրիլի
Մարտին Սկորսեզեն պատրաստվում է Ֆրենկ Սինատրայի մասին կենսագրական ֆիլմ նկարահանել Լեոնարդո ԴիԿապրիոյի եւ Ջենիֆեր Լոուրենսի մասնակցությամբ13:17, 18 ապրիլի
Հենրի Քավիլի եւ Մարգո Ռոբիի մասնակցությամբ Ջեյմս Բոնդի մասին ֆիլմի կեղծ թրեյլերը YouTube-ում հասել է 2 միլիոն դիտումի