«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Կորոնավիրուսն ու նորաձեւությունը. Մանուկ Ալեքսանյանը` ոլորտի փոփոխությունների, թրենդների եւ TikTok-ով ու Instagram-ով պայմանավորված` նոր միտումների մասին

14:05, 11 հուլիսի

Կորոնավիրուսային համաճարակն իր ազդեցությունն ունեցել է բոլոր ոլորտների, այդ թվում` նորաձեւության աշխարհի վրա, բայց դիզայներ Մանուկ Ալեքսանյանը վստահ է` նորաձեւությունը, որն անցյալում էլ գոյատեւել է ամենածանր պայմաններում, կկարողանա հաղթահարել նաեւ այս փուլը.

«Նորաձեւութունը եղել է միշտ` Առաջին եւ Երկրորդ համաշխարհային եւ այլ պատերազմների ժամանակ, ու այս վիրուսը եւս խնդիր չէ, որ նորաձեւությունը մնա ու հետագայում էլ զարգանա»,-NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում նշեց դիզայները` հավելելով,-«Այնուամենայնիվ, կորոնավիրուսը թելադրեց իր կանոնները: Դիզայներները հիմա ավելի շատ ամենօրյա հագուստ են վաճառում, քան կուտյուր, որովհետեւ այժմ չկան հատուկ միջոցառումներ, եւ նորաձեւությունն ավելի հասանելի է դարձել այն շերտերին, որոնք կարող են իրենց թույլ տալ կրել ամենօրյա էքսքլյուզիվ հագուստ»:

Ինչ վերաբերում է իր բրենդին` Մանուկը նշում է` շնորհիվ հավատարիմ հաճախորդների ու ընկերների` շարունակում են աշխատել նույն ոգով` չգրանցելով կորուստներ.

«Կորոնավիրուսը, փառք Աստծո, ինձ վրա մեծ ազդեցություն չի ունեցել, որովհետեւ մեր հաճախորդները շարունակում են լինել իմ կողքին, գնումներ են կատարում` որպես աջակցություն, որպեսզի բրենդը չտուժի: Իսկ այն միջոցառումները, որոնք պիտի կայանային, ոչ թե չեղարկվել են, այլ տեղափոխվել այլ օրերի: Մենք աշխատում ենք բնականոն հունով ու փորձում ամեն ինչ անել, որ նվազում չունենանք վաճառքի առումով: Ժամանակը ցույց կտա, որ ոլորտում մնալու են այն դիզայներները, որոնք լավագույնն են»:

Շատ դիզայներներ այս օրերին փորձեցին արտադրել սեզոնի ամնապահանջված «աքսեսուարը»` պաշտպանիչ դիմակներ, սակայն Մանուկը չի ողջունում դրանք վաճառելու գաղափարը.

«Ես դիմակներ չեմ արտադրել ու չեմ էլ պատրաստվում: Մենք փորձնական երկու դիմակ էինք արտադրել ու դրանք նվիրել հաճախորդներին, բայց կարծում եմ` այս պայմաններում, երբ մարդիկ դիմակի գումար չունեն, դիզայներների կողմից անթույլատրելի է դիմակ վաճառելը»:

Անդրադառնալով համաշխարհային նորաձեւության միտումներին` դիզայները նշեց.

«Նորաձեւության մեջ ոչինչ չի փոխվել, եւ այն ամեն սեզոնին ունի իր հստակ կանոնները: Այն ավելի է երիտասարդացել: Եթե ժամանակին նորաձեւությունը թելադրում էին 30-ից բարձր աղջիկներն ու կանայք, այս տարի այդ դերը ստանձնել են TikTok-ից եւ Instagram-ից հայտնի բլոգերները: Ճիշտ է` ցավալի է, որ Հայաստանում բլոգերներից շատ քչերն են նախընտրում հայ դիզայներների հագուստները, բայց կարծում եմ` այս տարի նորաձեւությունը մեծ պրոգրես կունենա նաեւ Հայաստանում: Ինչ վերաբերում է թրենդներին`շատ նորաձեւ են 80-ականները հիշեցնող գույներն ու պրինտները»:

Այնուամենայնիվ, Մանուկը խոստովանեց, որ կորոնավիրուսը որոշ չափով խախտել է նաեւ իր ծրագրերը: Դիզայներն ամիսներ առաջ պետք է թողարկեր նոր հավաքածու, սակայն ցուցադրությունը հայտնի պատճառներով չկայացավ.

«Իմ «СССР» հավաքածուի ցուցադրությունը պետք է լիներ մարտի 20-ին, բայց քանի որ այս համաճարկն ի հայտ եկավ, այժմ պետք է սպասենք իրավիճակի կայունացմանը, որպեսզի իրագործենք ցուցադրությունը»,-ասաց նա` խոսելով նաեւ օնլայն ցուցադրությունների գաղափարի մասին.

«Ինքս էլ մտածել եմ օնլայն ցուցադրության մասին, բայց կարծում եմ` դա արդեն կլինի իմ Christmas հավաքածուի դեպքում: Իհարկե, սա հրաշալի հնարավորություն է, բայց պետք է չմոռանալ, որ հայ ինվեստրները սիրում են ներկա լինել ցուցադրությանն ու հետեւել շոուին: Ամեն դեպքում, հետագայում կարելի է մտածել նաեւ օնլայն ցուցադրությունների մասին»:

Սյունե Առաքելյան

Լուսանկարները տրամադրել է Մանուկ Ալքսանյանը


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ