Հայտնիներ, որոնք իրենց երեխաներին այսօր ուղեկցել են առաջին դասարան

«Ուզում եմ երեխա ունենալ». Շպռոտը` իր երազանքի և 41-ամյակին նվիրված խնջույքի մասին

Եվա Խաչատրյանի, Վիկտորյա Սահակյանի եւ այլ դերասանուհիների մասնակցությամբ բացօթյա ներկայացումը

Backstage. Մեգին շուտով կթողարկի ամառային, ռիթմիկ նոր տեսահոլովակ

Backstage. «Աշխատում ենք ամեն ձեւով իրականացնել իրենց երազանքը». Արուս Տիգրանյան

Անդրանիկ Հարությունյանը` արկածային մանկության մասին եւ ոչ միայն

Backstage. Ինչպես են ընթանում «Երկուսով» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Դիանա Տոռեսը` ծնողների կորստի, սիրահարվածության եւ ատամնաբույժի մասնագիտությամբ չաշխատելու մասին

Ինչպես է անցել Լիլիթ Բասյանի եւ Ալեքսանդր Բաբասյանի որդու 6-ամյակը. ծնողների անակնկալն ու խնջույքը

«Գրիշան իմ երազած ավտոմեքենան է նվիրել». Շողեր Թովմասյանը 28-ամյակի անակնկալների եւ խնջույքի մասին

Հասմիկ Կարապետյանը` խենթ հուշերի, կյանքի դժվար շրջանի ու Շանթի հետ իրենց առաջին հանդիպման մասին

Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

Դիետա «Օդային»

18:44, 8 օգոստոսի

Չնայած անվանմանը, այս դիետան չի ստիպում օդով սնվել: Բավականին հաշվեկշռված եւ սննդարար է, նախատեսված է 7 օրվա համար:

Ցուցումներ

1. Կաթնամթերքների յուղայնությունը չպետք էգերազանցի  2 տոկոսը:

2. Խուսափեք շաքարից եւ աղից:

3. Լրացուցիչ չգազավորված ջուր խմեք:

4. Ընթրեք մինչեւ 19:00-ը:

5. Հինգշաբթի ակտիվացված ածուխի 8 հաբ խմեք:

7 օրվա ընթացքում միատեսակ նախաճաշ կերեք. Առանց շաքարի թեյ, հացի մի շերտիկ կարագի բարակ շերտով եւ մի կտոր պանրով: 

Երկուշաբթի

Ճաշ. Հնդկաձավարով շիլա (առանց աղի եւ շաքարի) մածունի հետ:

Հետճաշիկ. Եգիպտացորենի կամ վարսակի փաթիլներ՝ 2 գդալ յոգուրտով:

Ընթրիք. մրգային աղցան (ցանկացած միրգ, որի վրա 2 գդալ յոգուրտ են լցրել), 2 բաժակ անանասի հյութ:

Երեքշաբթի

Ճաշ. Բանջարեղենի ռագու (1 կարտոֆիլը, 1 սոխը, 1 գազարը, մի գդալ լոբին շոգեխաշել արեւածաղկի յուղով, վրան մի քիչ աղ լցնել)

Հետճաշիկ. եգիպտացորենի կամ վարսակի փաթիլներ   2 գդալ յոգուրտի հետ:

Ընթրիք. Խաշած ձու, 100 գ հավի կրծքամիս, 2 բաժակ անանասի հյութ: 

Չորեքշաբթի

Ճաշ. 100 գրամ ճարպ մի կտոր աշորայի հացի հետ, 2 բանանը կտրատել, խառնել 3 ճաշի գդալ յոգուրտով:

Հետճաշիկ. Եգիպտացորենի կամ վարսակի փաթիլներ 2 գդալ յոգուրտի հետ:

Ընթրիք. Կարտոֆիլի պյուրե, 2 բաժակ տոմատի հյութ: 

Հինգշաբթի

Նման է 1-ին օրվան:

Ուրբաթ

Ճաշ. Բրինձ առանց աղի, 50 գ հավի կրծքամիս, մի բաժակ մածուն:

Հետճաշիկ. Մրգային աղցան, կես բաժակ չամիչ:  

Ընթրիք. 2  պինդ եփած ձու, 2 բաժակ նարնջի հյութ:

Շաբաթ

Հետճաշիկ. 100 գ ոչ յուղալի կաթնաշոռ, 2 բաժակ կանաչ թեյ:

Ճաշ. Հնդկաձավար, առանց աղի, բանջարեղեն եւ միրգ: 

Ընթրիք. Քերած գազար եւ խնձոր շաքարով, 2 բաժակ կանաչ թեյ (առանց շաքարի):

Կիրակի

Նախաճաշը, հետճաշիկը, ընթրիքը, ինչպես 2-րդ օրը: Ընթրիք. 3 բանան, մի բաժակ խնձորի հյութ:

Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ