Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Գովազդը կինոյում, կամ ինչպե՞ս ձեզ ստիպել շաուրմա ուտել (Մաս 2)

20:35, 20 օգոստոսի

Առաջին մասում խոսեցինք կինոյում գովազդի բացասական կողմի մասին:

Իսկ այժմ կքննարկենք ֆիլմերում գրագետ գովազդը:

Սկսենք «կոզրներից»:

Բոնդ, Ջեյմս Բոնդ

ՄԻ-6 գաղտնի ծառայության 007 գործակալը տղամարդու իդեալ է դարձել:

Սկսած Շոն Կոններից եւ վերջացրած Դենիել Կրեյգից՝ կերպարը համարվում է ոճի, ազնվականության, հավատարմության եւ կայունության իկոնա:

Եվ բնական է, որ այն ամենը, ինչ կապված է Բոնդի հետ, ցանկալի է հանդիսատեսին. գեղեցիկ սուպերքարեր, ոճային ժամացույցներ, լավագույն դերձակների սմոքինգներ եւ այլն:

Կինոյում ավելի քան կես դարվա պատմություն. Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդային ինտեգրացիան տարբեր է: Սցենարիստը գովազդատուների հետ հաջողությամբ ներկայացրել է «Բոնդիանայի» ատրիբուտները: Եվ դա պարզապես գովազդ չէ, այլ գրագետ հավելում ինչպես սյուժեին, այնպես էլ կերպարներին:

Բոնդի մասին «Վաղը երբեք չի մահանա» ֆիլմում (1997 թ.), որտեղ գլխավոր դերում է Փիրս Բրոսնանը, կա գովազդային ինտեգրացիա BMW ավտոկոնցեռնի հետ:

«Վաղը երբեք չի մահանա» 

Ֆրանշիզայի այս մասում Բոնդի մեքենան BMW 750il է, որը հագեցած է տարբեր լրտեսական գաջետներով: Ֆունկցիաներից մեկն այն է, որ մեքենան ռադիոկառավարվող է: Եվ հենց այդ ֆունկցիան է Բոնդին փրկում փոխհրաձգության տեսարաններից մեկում:

Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդային բոլոր դադարները նկարագրելն անիմաստ է. դրանք այպես թե այնպես էտալոնային են: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի մեքենաներից, լինի դա BMW, Bentley, Aston Martin կամ էլ Ford: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի ժամացույցներից, լինի դա Omega կամ Rolex: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի սմոքինգներից, լինի դա Brioni կամ էլ Tom Ford: Էլ չենք խոսում այն մասին, որ ամբողջ աշխարհը գիտի, որ Martini-ն եւ օղին պետք է թափահարել, այլ ոչ թե խառնել:

Եթե Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդը միայն լրացնում է գլխավոր հերոսի կերպարը, ապա Լյուկ Բեսոնի ֆիլմերում գովազդը հենց գլխավոր հերոսն է:

Հավանաբար կռահեցիք, որ այժմ կխոսենք Peugeot ավտոմեքենայի մասին: Peugeot 406-ը, որը Մարսելի փողոցներում վարում է հերոսը՝ Դանիելը, ֆիլմի շարժիչ ուժն է: Մեքենան այնքան գրագետ է ներկայացված ֆիլմում, որ ոչ մի րոպե չես մտածում, որ դա գովազդ է…

Վերադարձ դեպի ապագա 2 

Մարտին Սկորսեզեի՝ 1989թ. «Վերադարձ դեպի ապագա» կինոնկարում հերոսներ Մարտին եւ դոկտոր Բրաունը հայտնվում են ապագայում՝ այսինքն 2015թ.: Ֆիլմում կա սցենար, որտեղ Մարտին հագնում է Nike ֆիրմայի ինքնակոճկվող մարզակոշիկներ:

Ֆիլմի թողարկումից հետո տասնամյակներ անց այդ մարզակոշիկներն այնքան ցանկալի են դարձել, որ Nike ֆիրման 2011թ. թողարկել է նման 1,5 հազար մարզակոշիկ: 

Մարզակոշիկի մեկ այլ օրինակ: Հիշո՞ւմ եք 2004թ. «Ես ռոբոտ եմ» ֆիլմը Ուիլ Սմիթի մասնակցությամբ:

Ես ռոբոտ եմ 

Այսպես, ըստ սյուժեի, 2035 թվականն է, աշխարհն արդեն լի է նորարարություններով ու ռոբոտներով: Գլխավոր հերոսը՝ ոստիկան Դել Սպուները ռետրոգրադ է, նա իր տանը հեռակառավարվող վահանակով երաժշտական կենտրոն ունի, մոտոցիկլետ ներքին այրման շարժիչով: Եվ ահա այդ ռետրո միջավայրում տեսնում ենք 2004թ. Converse ֆիրմայի կեդեր, որը ոչ միայն աչք չի ծակում, այլ ներդաշնակորեն լրացնում է կերպարը:

Անցնենք առաջ: Գրագետ մոտեցման դեպքում կարելի է գովազդ դարձնել մի ամբողջ ֆիլմ: Որպես օրինակ հիշենք 3 նման ֆիլմ՝ «Սատանան Prada է կրում»:

2006թ. «Սատանան Prada է կրում» ֆիլմի անվանումից արդեն ամեն ինչ պարզ է դառնում: Ֆիլմը պատմում է մոդայի աշխարհի մասին, որտեղ գոյատեւման կոշտ կանոններ են: Ֆիլմը հաջողությամբ գովազդում է այնպիսի բրենդներ, ինչպիսիք են՝ Chanel, Dolce & Gabbana, Calvin Klein եւ այլն: Սակայն անվանումից երեւում է, որ նրանց գլխավորում է Prada-ն: Ի դեպ, ֆիլմը բազմիցս նոմինացվել է «Օսկարում», «Ոսկե գլոբուսում» եւ BAFTA-ում:

«Լեգո. Ֆիլմ»

2014թ. «Լեգո. ֆիլմ»: Անիմացիոն կինոնկարը պատմում է «LEGO»-ի աշխարհի մասին: Ընկերությունն այնքան հայտնի է ամբողջ աշխարհում, որ այդ թեմայով ֆիլմ նկարելը խնդիր է: Հատկապես, երբ մենք արդեն գիտենք, որ կինոնկարը հաջողված է, եւ այն իսկապես արժե դիտել ամբողջ ընտանիքով…

2013թ. «Կադրեր»: Անվանումից չես ասի, թե դա գովազդ է, սակայն բավական է կարդալ նկարագրությունը կամ դիտել թրեյլերը: Ֆիլմը Google-ի մասին է:

Շատերը հավանաբար լսել են, թե ինչպես են աշխատում Google ընկերությունում՝ աշխատակիցների համար հարմարավետության ապահովման նպատակով նորարարական մեթոդների կիրառմամբ: Եվ ահա հիմնվելով այս ամենի վրա՝ ֆիլմի ստեղծողները լավ կոմեդիա են նկարահանել, որտեղ միջնահասակ երկու ընկերներ այնքան էլ լավ չեն հասկանում IT ոլորտից եւ հայտնվում են  թվային ինդուստրիայում:

Հարգելի՛ ընթերցող, մենք մտադիր էինք փակել կինոյում գովազդի թեման, սակայն հետաքրքրիր փաստերը շատ են, եւ առջեւում երրորդ մասն է՝ մի ամբողջ եռերգություն:     

Շարունակելի…

Նորայր Նազարյան

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել