Առաջին մասում խոսեցինք կինոյում գովազդի բացասական կողմի մասին:
Իսկ այժմ կքննարկենք ֆիլմերում գրագետ գովազդը:
Սկսենք «կոզրներից»:
Բոնդ, Ջեյմս Բոնդ
ՄԻ-6 գաղտնի ծառայության 007 գործակալը տղամարդու իդեալ է դարձել:
Սկսած Շոն Կոններից եւ վերջացրած Դենիել Կրեյգից՝ կերպարը համարվում է ոճի, ազնվականության, հավատարմության եւ կայունության իկոնա:
Եվ բնական է, որ այն ամենը, ինչ կապված է Բոնդի հետ, ցանկալի է հանդիսատեսին. գեղեցիկ սուպերքարեր, ոճային ժամացույցներ, լավագույն դերձակների սմոքինգներ եւ այլն:
Կինոյում ավելի քան կես դարվա պատմություն. Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդային ինտեգրացիան տարբեր է: Սցենարիստը գովազդատուների հետ հաջողությամբ ներկայացրել է «Բոնդիանայի» ատրիբուտները: Եվ դա պարզապես գովազդ չէ, այլ գրագետ հավելում ինչպես սյուժեին, այնպես էլ կերպարներին:
Բոնդի մասին «Վաղը երբեք չի մահանա» ֆիլմում (1997 թ.), որտեղ գլխավոր դերում է Փիրս Բրոսնանը, կա գովազդային ինտեգրացիա BMW ավտոկոնցեռնի հետ:
«Վաղը երբեք չի մահանա»
Ֆրանշիզայի այս մասում Բոնդի մեքենան BMW 750il է, որը հագեցած է տարբեր լրտեսական գաջետներով: Ֆունկցիաներից մեկն այն է, որ մեքենան ռադիոկառավարվող է: Եվ հենց այդ ֆունկցիան է Բոնդին փրկում փոխհրաձգության տեսարաններից մեկում:
Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդային բոլոր դադարները նկարագրելն անիմաստ է. դրանք այպես թե այնպես էտալոնային են: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի մեքենաներից, լինի դա BMW, Bentley, Aston Martin կամ էլ Ford: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի ժամացույցներից, լինի դա Omega կամ Rolex: Ոչ մի տղամարդ չի հրաժարվի Բոնդի սմոքինգներից, լինի դա Brioni կամ էլ Tom Ford: Էլ չենք խոսում այն մասին, որ ամբողջ աշխարհը գիտի, որ Martini-ն եւ օղին պետք է թափահարել, այլ ոչ թե խառնել:
Եթե Բոնդի մասին ֆիլմերում գովազդը միայն լրացնում է գլխավոր հերոսի կերպարը, ապա Լյուկ Բեսոնի ֆիլմերում գովազդը հենց գլխավոր հերոսն է:
Հավանաբար կռահեցիք, որ այժմ կխոսենք Peugeot ավտոմեքենայի մասին: Peugeot 406-ը, որը Մարսելի փողոցներում վարում է հերոսը՝ Դանիելը, ֆիլմի շարժիչ ուժն է: Մեքենան այնքան գրագետ է ներկայացված ֆիլմում, որ ոչ մի րոպե չես մտածում, որ դա գովազդ է…
Վերադարձ դեպի ապագա 2
Մարտին Սկորսեզեի՝ 1989թ. «Վերադարձ դեպի ապագա» կինոնկարում հերոսներ Մարտին եւ դոկտոր Բրաունը հայտնվում են ապագայում՝ այսինքն 2015թ.: Ֆիլմում կա սցենար, որտեղ Մարտին հագնում է Nike ֆիրմայի ինքնակոճկվող մարզակոշիկներ:
Ֆիլմի թողարկումից հետո տասնամյակներ անց այդ մարզակոշիկներն այնքան ցանկալի են դարձել, որ Nike ֆիրման 2011թ. թողարկել է նման 1,5 հազար մարզակոշիկ:
Մարզակոշիկի մեկ այլ օրինակ: Հիշո՞ւմ եք 2004թ. «Ես ռոբոտ եմ» ֆիլմը Ուիլ Սմիթի մասնակցությամբ:
Ես ռոբոտ եմ
Այսպես, ըստ սյուժեի, 2035 թվականն է, աշխարհն արդեն լի է նորարարություններով ու ռոբոտներով: Գլխավոր հերոսը՝ ոստիկան Դել Սպուները ռետրոգրադ է, նա իր տանը հեռակառավարվող վահանակով երաժշտական կենտրոն ունի, մոտոցիկլետ ներքին այրման շարժիչով: Եվ ահա այդ ռետրո միջավայրում տեսնում ենք 2004թ. Converse ֆիրմայի կեդեր, որը ոչ միայն աչք չի ծակում, այլ ներդաշնակորեն լրացնում է կերպարը:
Անցնենք առաջ: Գրագետ մոտեցման դեպքում կարելի է գովազդ դարձնել մի ամբողջ ֆիլմ: Որպես օրինակ հիշենք 3 նման ֆիլմ՝ «Սատանան Prada է կրում»:
2006թ. «Սատանան Prada է կրում» ֆիլմի անվանումից արդեն ամեն ինչ պարզ է դառնում: Ֆիլմը պատմում է մոդայի աշխարհի մասին, որտեղ գոյատեւման կոշտ կանոններ են: Ֆիլմը հաջողությամբ գովազդում է այնպիսի բրենդներ, ինչպիսիք են՝ Chanel, Dolce & Gabbana, Calvin Klein եւ այլն: Սակայն անվանումից երեւում է, որ նրանց գլխավորում է Prada-ն: Ի դեպ, ֆիլմը բազմիցս նոմինացվել է «Օսկարում», «Ոսկե գլոբուսում» եւ BAFTA-ում:
«Լեգո. Ֆիլմ»
2014թ. «Լեգո. ֆիլմ»: Անիմացիոն կինոնկարը պատմում է «LEGO»-ի աշխարհի մասին: Ընկերությունն այնքան հայտնի է ամբողջ աշխարհում, որ այդ թեմայով ֆիլմ նկարելը խնդիր է: Հատկապես, երբ մենք արդեն գիտենք, որ կինոնկարը հաջողված է, եւ այն իսկապես արժե դիտել ամբողջ ընտանիքով…
2013թ. «Կադրեր»: Անվանումից չես ասի, թե դա գովազդ է, սակայն բավական է կարդալ նկարագրությունը կամ դիտել թրեյլերը: Ֆիլմը Google-ի մասին է:
Շատերը հավանաբար լսել են, թե ինչպես են աշխատում Google ընկերությունում՝ աշխատակիցների համար հարմարավետության ապահովման նպատակով նորարարական մեթոդների կիրառմամբ: Եվ ահա հիմնվելով այս ամենի վրա՝ ֆիլմի ստեղծողները լավ կոմեդիա են նկարահանել, որտեղ միջնահասակ երկու ընկերներ այնքան էլ լավ չեն հասկանում IT ոլորտից եւ հայտնվում են թվային ինդուստրիայում:
Հարգելի՛ ընթերցող, մենք մտադիր էինք փակել կինոյում գովազդի թեման, սակայն հետաքրքրիր փաստերը շատ են, եւ առջեւում երրորդ մասն է՝ մի ամբողջ եռերգություն:
Շարունակելի…
Նորայր Նազարյան
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
21:17, 19 ապրիլի
Թրեւիս Բարքերը շնորհավորել է Քորթնի Քարդաշյանին՝ հրապարակելով նրա լուսանկարը, որում նա զուգարանում է20:21, 19 ապրիլի
Jacquemus-ը նոր շունչ է հաղորդում ամառային հարսանիքներին19:47, 19 ապրիլի
Ինչպե՞ս է Բրիտանիայի ամենահարուստ մարդուն հաջողվում ստվերում մնալ. նույնիսկ նրա ադմինիստրատորը չի լսել նրա մասին18:27, 19 ապրիլի
Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել16:17, 19 ապրիլի
«Հարյուր տարվա մենություն». Netflix-ը ներկայացրել է Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի գլուխգործոցի կինոադապտացիայի թիզերը15:38, 19 ապրիլի
Կբացվի քանդակագործ Մկրտիչ Մազմանյանի ցուցահանդեսը՝ նվիրված Շառլ Ազնավուրին15:12, 19 ապրիլի
«Breaking Bad»-ի աստղ Ջանկառլո Էսպոզիտոն ցանկացել է մարդասպանի վարձել՝ սեփական սպանությունը կազմակերպելու համար14:42, 19 ապրիլի
Հարսնացուն ցնցված է. նա հարսանիքին ստացել է «ամենազզվելի նվերը»13:56, 19 ապրիլի
Քորթնի Քարդաշյանը պաշտպանել է Քիմին, որին երկրպագուները մեղադրում են դիտավորյալ «անհաջող» լուսանկար հրապարակելու մեջ13:14, 19 ապրիլի
Անզուգական Մոնիկա Բելուչին ասում է, որ «համակերպվել է ծերության հետ»12:22, 19 ապրիլի
Բեն Աֆլեքի դուստրը «քամինգ աութ» է արել. Ֆինն իրեն ոչ տղամարդ է համարում, ոչ՝ կին11:21, 19 ապրիլի
Վիկտորյա Բեքհեմը բացահայտել է իր ե Դեւիդի երջանիկ ամուսնության գաղտնիքը