ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Բրուքլին Բեքհեմը Pepe Jeans London-ի արշավի դեմքն է (նաեւ լուսանկարիչն ու ստեղծագործական տնօրենը)

17:17, 23 մարտի

Վիկտորյա եւ Դեւիդ Բեքհեմների ավագ որդին՝ Բրուքլինը, մասնակցել է Pepe Jeans London-ի գովազդային արշավին՝ ի նշան ապրանքանիշի հետ երկուամյա համագործակցության։ Համագործակցության նպատակն է ուշադրություն գրավել ջրային ռեսուրսների պահպանման եւ Wiser Wash տեխնոլոգիայի վրա (այն նվազեցնում է ջրի մակարդակը, որն օգտագործվում է դենիմի արտադրության ընթացքում)։

Բեքհեմը դարձել է արշավի դեմքը, որը կոչվում է Wiser Future, ինչպես նաեւ հանդես է եկել նախագծի լուսանկարչի եւ ստեղծագործական տնօրենի դերում։ Կադրերում Բրուքլինը Pepe Jeans-ի հագուստ է կրում եւ նկարում է իր արտացոլանքը հայելու մեջ։ Արշավում նաեւ հոլովակ է ներառվել, որը Բեքհեմը նկարել է ռեժիսոր Ժամակ Ֆուլադի հետ Այն կենտրոնացած է արտացոլքների խաղի վրա, որոնք ստեղծվել են տարբեր վայրերում գտնվող հայելիների միջոցով։

«Արշավը միայն առաջին գլուխն է նրա, ինչ մենք, վստահ ենք, կդառնա արգասաբեր եւ հետաքրքրաշարժ, երկումյա համագործակցություն Բրուքլինի եւ Pepe Jeans London-ի միջեւ։ Երբ Pepe Jeans-ն ու Բրուքլինը սկսել են բանակցությունները, Բրուքլինը հետաքրքրված էր իր լուսանկարչական ստեղծագործության եւ կայուն զարգացման հանդեպ իր հետաքրքրության անկեղծ արտահայտությամբ»,- հայտնել է Մարսելա Վարտենբերգը՝ Pepe-ի գլխավոր գործադիր տնօրենն ու Calvin Klein եւ Calvin Klein Europe-ի նախին գործադիր տնօրենը։

«Արաշվն ուղղված է ուշադրություն գրավել այնպիսի արժեքավոր տարրի օգտագործման վրա, ինչպիսին ջուրն է։ Այն ամենաարժեքավոր էլէմենտն է, որը մենք ունենք օդի հետ միասին, որը շնչում ենք, այնպես չէ՞։ Միեւնույն ժամանակ մենք ցանկացել են ցույց տալ առաջընթացը, որն ունեցել է Pepe-ն՝ պարզելով, թե ինչպես կարելի է քիչ ջուր օգտագործել եւ էներգիայի գրեթե կեսը դենիմի արտադրության համար»,- մեկնաբանել է Բրուքլին Բեքհեմը։

Արշավի լուսանկարները, տեսանյութն ու բովանդակությունը Pepe Jeans London-ի սոցիալական ցանցերում կշարունակեն հայտնվել մինչեւ Երկրի օրը՝ ապրիլի 22-ին։

 

Լուսանկարները՝ Instagram/Facebook


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության