«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Ռեժիսոր Արտյոմ Հարությունյանը՝ իր նոր նախագծի մասին

19:08, 29 մարտի

Ռեժիսոր, պրոդյուսեր Արտյոմ Հարությունյանն իր մասին երկար չի սիրում խոսել, թեեւ իր նախագծերն ինքնին անում են այդ գործն իր փոխարեն: Այս պահին Արտյոմն աշխատում է նոր գեղարվեստական ֆիլմի նախագծի շուրջ, որի գաղափարը ծնվել է պանդեմիայի ժամանակ.  նրա խոսքով՝ այն կրկին նորություն է լինելու հայկական ֆիլմադրության մեջ: Ռեժիսորն առայժմ շատ մանրամասներից զերծ մնաց, բայց NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում բացելով որոշ փակագծեր՝ նշեց.

«Նախագիծը IT ոլորտում սովորող պատանիների մասին է: Ֆիլմը արկածային եւ ֆանտաստիկ թրիլլեր է: Նաեւ կհավելեմ, որ Հայաստանում դեռեւս նման նախագիծ չի եղել, թեպետ աշխարհում դա շատ տարածված ժանր է: Նախագծի գաղափարի հեղինակը ես եմ»,-ասաց ռեժիսորը:

Արտյոմի մասին խոսելիս կարելի է հավելել, որ նա այն մարդկանցից է, որը 2006-2007 թ-երին նոր ձեռագիր եւ որակ է բերել հայկական հեռուստաֆիլմերի արտադրության մեջ: «Ճակատագրի գերիները», «Կյանքի գինը», «Վերադարձ»,  «Եղբայրներ», «Էմիգրատները», «Խաղից դուրս», «Հատուկ բաժին», «Սահմանին», «Այրված անուրջներ»… սրանք միայն հայտնի նախագծերի կեսն են, որոնց շուրջ Արտյոմն աշխատել է՝ որպես ռեժիսոր եւ պրոդյուսեր: Նա նաեւ հեղինակել է մի շարք գովազդային հոլովակներ եւ տեսահոլովակներ: Արտյոմի հետ զրուցել ենք իր 20 տարվա մասնագիտական փորձի ու  20-ից ավելի հեղինակած նախագծերի հաջողությունների մասին եւս:

Նրա ուղին դեպի հեռուստատեսություն եւ կինոյի աշխարհ բավական դժվար եւ հետաքրքիր է եղել:

«Քայլերս սկսել եմ 2000 թ-ին՝ «Արմենիա» հեռուստաընկերությունից: Սկզբում եղել եմ օպերատոր, լրատվական ծրագրերի ոլորտում էի աշխատում: Բայց եկավ պահ, որ ինձ մոտ լճացում սկսվեց, ես դիմեցի մեր պրոդյուսերին` Վահագն Սարգսյանին, որպեսզի նա ինձ փորձի ստեղծագործական աշատանքների մեջ, եւ սկսեցի աշխատել՝ որպես վավերագրական ֆիլմերի օպերատոր: Ի դեպ, Վահագն Սարգսյանը մեծ ազդեցություն է ունեցել իմ մասնագիտական ուղու վրա: 2005-2006 թ-երից աշխատում էի մի նախագծի վրա, որի ռեժիսորը Ալիկ Քաջվորյանն էր, որը նկարահանել է Լեւոն Շանթի «Հին Աստվածները» համանուն դրամայի էկրանավորումը: Ես իր մոտ աշխատում էի որպես բեմադրող օպերատոր. մենք ընկերություն էինք անում, նա նկատեց իմ մեջ սերը դեպի ռեժիսուրան ու աշատանքից հետո ինձ ռեժիսորական հանձնարարություններ էր տալիս, որոնք հաջորդ օրը քննարկում էինք: Այդպես, երբ արդեն սկսեց ինձ վստահել՝ որպես ռեժիսորի, սկսեցի նկարել հաղորդումներ: Ես նրանից շատ բան եմ սովորել»,-վերհիշեց նա՝ շարունակելով.

«Երբ արդեն փորձ ունեի վավերագրական ֆիլմերի ժանրում,  հասկացա, որ կարող եմ զբաղվել խաղարկային ֆիլմերի ռեժիսուրայով: Այդ տարիներին նոր սկսվում էր հայկական հեռուստաֆիլմերի արտադրանքը Հայաստանում: Այնուհետեւ Վահագն Սարգսյանի կողմից առաջարկներ ստացա եւ նկարահանեցի երկու մասանոց հեռուստաֆիլմ՝ որպես ռեժիսոր եւ բեմադրող օպերատոր, որից հետո եղան «Կյանքի գինը», «Վերադարձ» նախագծերը, ու ավելի խորացա ռեժիսուրայի մեջ»:

Արտյոմի նախագծերից յուրաքանչյուրը՝ բազմասերիանոց, թե կարճամետրաժ, հաջողություն են վայելել՝ արժանանալով հեռուստադիտողի բարձր գնահատականին: Հարցին՝ ո՞րն է իր աշխատանքների պահանջված դառնալու գաղտնիքը, ռեժիսորը պատասխանեց.

«Ամբողջ գաղտնիքը, կարծում եմ, աշխատանքը սիրելու մեջ է: Իհարկե, մեծ դեր է խաղում նաեւ նկարահանող խումբը, քանի որ ցանկացած նախագիծ թիմային աշխատանք է: Ինքս շատ պահանջկոտ եմ իմ թիմի հանդեպ: Կապ չունի` 25, թե 35 մասանոց սերիալ ենք նկարահանում, պետք է բոլոր չափորոշիչները պահպանված լինեն` սկսած հագուստից, վերջացրած այլ դետալներով: Բախտս բերել է այնքանով, որ միշտ լավ սցենարիստների ու դերասանների հետ եմ աշխատել, միշտ պրոֆեսիոնալ ու վստահելի թիմ եմ ունեցել»:

Գործի հանդեպ բծախնդիր ռեժիսորը, սակայն, նշում է՝ իր համար երբեք առաջնային խնդիր չի եղել հայտնի ու պահանջված դերասանների հետ աշխատելը.

«Իրականում լավ նախագիծն է դերասաններին հայտնիություն բերում: Այսօր հանրությանն արդեն հայտնի շատ դերասաններ բացահայտվել են հենց մեր թիմի նկարահանած սերիալների շնորհիվ: Ես` ինքս, ավելի հակված եմ նոր կադրեր բացահայտելու»,-ասում է նա:

Արտյոմը նշում է՝ իր համար առաջնային կարեւոր է, որ ցանկացած աշխատանքի հիմքում՝ սերիալ, գեղարվեստական ֆիլմ, թե տեսահոլովակ, լինի պատմություն.

«Ինձ համար առաջնային է պատմությունը, կապ չունի՝ կինո է, թե տեսահոլովակ: Ինձ, սակայն, ավելի հոգեհարազատ են բազմասերիանոց ֆիլմերը. անգամ իմ նկարահանած տեսահոլովակներն ունեն սյուժե, ինչը դրանք ավելի շատ ֆիլմի է նմանեցնում: Իմ բոլոր տեսահոլովակների սցենարի հեղինակը ինքս եմ լինում ու ինձ համար կարեւոր է, որ սյուժեի հիմքում լինի պատմություն»:

Հարցին, թե որն է համարում մինչ օրս իր ամենահաջողված նախագիծը, Արտյոմը պատասխանեց, որ լինելով ինքնաքննադատ՝ անչափ խիստ է մոտենում իր աշխատանքներին ու հաճախ տեսնում թերություններ, բայց կա մի նախագիծ, որն ինքն էլ մի քանի անգամ դիտել է ու ամեն անգամ հասկացել, որ այն առանձնահատուկ է.

«Իմ կարծիքով` «Վերադարձ»-ը եղել է լավագույն նախագիծը: Նախ` այն 90-ակաների պատերազմի մասին էր, սցենարը հայրենասիրական էր ու շատ լավը, բազմաժանր էր, նկարահանումներ ունեցել ենք ոչ միայն Հայաստանում, այլեւ Փարիզում, բացի այդ` ինձ համար անչափ կարեւոր է այն փաստը, որ այդ նախագծի շրջանակում ես աշխատեցի Արմեն Ջիգարխանյանի հետ: Անկեղծ ասած` երբ YouTube-ում հանդիպում եմ այդ ֆիլմից որեւէ սերիա, կրկին հաճույքով դիտում եմ»:

Ռիսկային քայլերը եւս խորթ չեն ռեժիսորին: Տարիներ առաջ հենց այդ սկզբունքով նա փորձեց նորամուծություն մտցնել հայկական հեռուստաշուկայում՝ նկարահանելով 25 մասից բաղկացած առաջին հայկական հեռուստաֆիլմը՝ «Խաղից դուրսը»:  

«Եղել եմ այդ ֆիլմի ե´ւ ռեժիսորը, ե´ւ պրոդյուսերը: Այն նկարահանել ենք 2013 թվականին: Իրականում շատ ռիսկային քայլ էր հայկական հեռուստատեսությունում, որովհետեւ այդ ժամանակ հեռուստադիտողը սովոր չէր 25 մասանոց սերիալների: Հիմա, իհարկե, պատկերն այլ է»,-խոստովանում է նա:

Ինչ վերաբերում է առաջիկա ծրագրերին՝ ռեժիսորը նշեց, որ այս պահին, բացի նոր ֆիլմից, աշխատում է նաեւ ինտերնետային նախագծերի շուրջ, որոնք շատ շուտով կներկայացնի հանրությանը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել