Խորհուրդներ Թերեզայից՝ ամռան նորաձեւության միտումները․ ինչ են կրելու նորաձեւ կանայք

«Վախենում էի ինձնից, որ տանը սկսել էի գործեր անել, եփել-թափել». Լիդուշիկ

Անի Դաշյանի մայրանալու, Էդգար Իգիթյանի պլաստիկ վիրահատության, «Օսկար 2021»-ի եւ Անի Երանյանի ոճի մասին

«Ունեմ աշխատանք, բայց չունեմ երկրորդ կես». զրույց Վարուժան Մարգարյանի հետ

Հայկ Պետրոսյանի ամուսնության, Նարեկ Մակարյանի անկեղծ զրույցի, Քիմ Քարդաշյանի նոր սիրավեպի մասին

Վիկա Մարտիրոսյանը՝ իր ընտանիքի, հայտնիների հետ աշխատանքի և «Ամարաս»-ի սան Տիգրանի կորստի մասին

Exclusive. Գրիգոր Կյոկչյանն ամուսնացել է

«Երազում եմ մայրանալու մասին, բայց որ բալիկս անպայման իմ պես խուճուճ լինի»․ Էվա Խաչատրյանի էքսկլյուզիվ հարցազրույցը

Օրվա լրահոսը․ Գրիգոր Դանիելյանի որդու 4-ամյակը, «Գրեմմի» երաժշտական մրցանակաբաշխությունը եւ այլն

Լիլիթի ու Վահեի որդու ծննդյան լուրը, Լիանա Վանոյանի ընտրյալը, «Ոսկե գլոբուս»-ի մրցանակակիրները

Վարդուհի Վարդանյանի որդու պսակադրությունը, Գոռի ու Մարիամի բաժանության լուրը, Քորթնի նոր սիրավեպը

Գրիգոր Դանիելյանի կնոջ տարեդարձը, նոր կադրեր Բեն Ավետիսյանի պսակադրությունից եւ այլն

ՕՐՎԱ ԼՈւՐԸ. Բեն Ավետիսյան և Դիանա Տոնոյան, Դավիթ Մանուկյան և Օլգա Բուզովա, Քրուզ Բեքհեմ

BACKSTAGE. Ինչպես են ընթանում «Սարի աղջիկ» հեռուստասերիալի նկարահանումները

Սիրուն Մինասը` բոտեքսի միֆերի եւ հակացուցումների մասին

Հայտնիներ, որոնք իրենց երեխաներին այսօր ուղեկցել են առաջին դասարան

«Ուզում եմ երեխա ունենալ». Շպռոտը` իր երազանքի և 41-ամյակին նվիրված խնջույքի մասին

Եվա Խաչատրյանի, Վիկտորյա Սահակյանի եւ այլ դերասանուհիների մասնակցությամբ բացօթյա ներկայացումը

Առավոտյան հինգ սովորություն` դրական էներգիայի համար

21:12, 5 մայիսի

1. Մոռացեք մի փոքր ձեր սմարթֆոնի մասին

Դրա փոխարեն օրագիր ունեցեք, որտեղ առավոտից կգրառեք ձեր բոլոր երազանքները, նպատակներն ու ամբիցիաները։ Քնած ժամանակ կամ արթնանալիս ձեր միտքը «փայլատակե՞ց»։ Գրառեք դրանք ձեր օրագրում։ Դրեք այդ օրագիրը մահճակալի մոտ եւ կարդացեք ամեն առավոտ։ Դա հզոր պրակտիկա է, որը ձեր ուղեղին հզոր դրական լիցքեր կհաղորդի, կանհատենան տագնապալի փնտրտուքներն ու զգացումները, որոնցում մենք ինքերս էլ մասնակիորեն մեղավոր ենք։ Ձեր խնդիրների ու պարտականությունների մասին մտածելը շատ ավելի դյուրին կլինի, եթե օրը սկսեք դրական մտքերից։

2. Մեդիտացիա

Մեդիտացիոն պրակտիկան աշխարհի շատ երկրներում ակնհայտ դրական երեւույթ է։ Գիտական հետազոտությունները վկայում են, որ մեդիտացիայի արդյունքում մեր միտքը դառնում է ավելի դրական, արտադրողական եւ ուշադիր։ Հակառակ տարածված կարծիքի՝ մեդիտացիոն սեանսների ժամանակ պետք չէ նստել 30-60 րոպե։ Շնչառության վերահսկողությունը՝ խորը շնչելն ու արտաշնչելը, ինչպես նաեւ մի շարք ֆիզիկական հաղորդիչներ կարող են օգտակար լինել 5, 10, 15 րոպեում։ Երբ մարդու համար այդ պրակտիկան սովորական է դառնում, նա սկսում է հասկանալ դրա բազմաթիվ առավելությունները։ Եւ, այդպիսով, մեդիտացիան դառնում է առավոտյան «պարգեւ»։

3. Տեսողականացման պրակտիկա

Այնպիսի մեդիտացիոն պրակտիկա, ինչպիսին տեսողականացումն է, հանգեցնում է մարդկային մի շարք դրական որակների։  Տեսողականությունը որեւէ բանի մտավոր պատկերի ձեւավորումն է, մեր դեպքում` այն նոր օրվա կատարյալ ընկալումն է: Օրինակ` մինչ աշխատանքի գնալը, դուք մտավոր կերպով պատկերացնում եք ձեր երթուղին, շփումը, գործերը, որոնք դուք պետք է անեք` պատկերացնելով, թե այդ ընթացքում ինչ եք զգում: Այդ պրակտիկան գործող միջոց է, որպեսզի ուժ ունենաք այն բանի համար, ինչ ձեզանից պահանջում է շրջապատը` դրական իմաստով:

4. Տաք ըմպելիքի օգտագործման ծիսակարգը

Սա չորրորդ սովորությունն է, որն ուղղված է մեր օրգանիզմի հագեցվածության զգացողությանն ու ուշադրության կենտրոնացմանը: Այնքան էլ կարեւոր չէ, թե ինչպիսի ըմպելիք եք օգտագործում` չնայած դա կարող է լավ հնարավորություն լինել, որպեսզի սուրճը փոխարինեք թեյով կամ տաք կիտրոնաջրով: Վերջինը խթանում է նյութափոխանակությունը, նպաստում բերանի խոռոչի մաքրմանը եւ էներգիայի լավ լիցք հաղորդում: Երբ դուք օգտագործում եք ձեր ըմպելիքը, զգացեք դրա համը, զգացեք, թե ինչպես եք այն կուլ տալիս եւ ձեր օրգանիզմի վրա դրա ազդեցությունը:

5. Լավ դիրք արթնանալիս

Մարդկանց մեծամասնությունն անհագստանում է արթնանալու եւ առաջիկա օրվա մասին: Որպես կանոն` մենք թեթեւամտորեն ենք անկողնուց վեր կենում: Թվում է, թե դա այնքան էլ կարեւոր չէ, բայց դա նշանակություն ունի: Շատ լավ ծիսակարգ է ուղղահայաց դիրքով արթնանալը: Դրա համար պետք է շրջվել աջ կողմ եւ նստած դիրք ընդունել: Հետո պետք է դանդաղ շրջել մարմինը, ոտքերը դնել հատակին եւ ուղիղ մեջքով դանդաղ բարձրանալ: Դա ոչ միայն վեր կենալու ամենադյուրին միջոցն է, այլեւ այն նվազեցնում է սրտի ու մեջքի շրջանում  ճնշումը: Հասարակ սովորություն, որի օգնությամբ ձեր օրը ճիշտ կսկսվի:

 

Աղբյուրը՝ 6 Morning Habits

For Positive Energy All Day via Клубер


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության