MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Gucci-ն, «BrandZ»-ի վարկածով, ճանաչվել է իտալական ամենաարժեքավոր ապրանքանիշը

18:36, 6 մայիսի

«Kantar» մարքեթինգային հետազոտությունների գործակալությունը ներկայացրել է 2021թ․-ին իտալական երեսուն ամենաարժեքավոր ապրանքանիշերի ցանկը։ Երրորդ անգամ անընդմեջ առաջատար է դարձել Gucci-ն։ Տարվա ընթացքում դրա արժեքը մեծացել է 12 տոկոսով՝ մոտ 33,8 միլիարդ դոլար, գրում է WWD-ն։

«100-ամյակի տարում առաջատար դառնալը խորհրդանշում է ապրանքանիշի՝ արդիականությունը պահպանելու կարողությունը, եւ ես կարծում եմ, որ դա Gucci-ի ամենաուժեղ կողմերից է»,- հայտարարել է Gucci-ի փոխնախագահ եւ հաճախորդների հետ փոխգործակցության գծով տնօրեն Ռոբերտ Տրիֆուսը՝ նշելով ստեղծագործական տնօրեն Ալեսանդրո Միկելեի ներդրումը։

Ցանկում են հայտնվել նաեւ Prada-ն, Fendi-ն, Bottega Veneta-ն, Armani-ն, Bvlgari-ն եւ Salvatore Ferragamo-ն։

BrandZ ցանկը ձւեավորվում է ապրանքանիշերի ֆինանսական ցուցանիշների եւ սպառողների հարցման վերլուծության հիման վրա։

Ավելի վաղ Gucci-ն «Lyst» առցանց հարթակում ներառվել է 2021թ․-ի սկզբի ամենահայտնի ապրանքանիշերի ցանկում։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել