Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Louis Vuitton-ը գնորդներին զայրացրել է նորաձեւ նկարահանման համար հերոսների անհեթեթ ընտրությամբ

23:17, 3 հուլիսի

Հայտնի բլոգերները դարձել են Louis Vuitton ֆրանսիական նորաձեւության տան գովազդային արշավի հերոսուհիները եւ սոցցանցերում քննադատության են արժանացել: Համապատասխան գրառումներ են հայտնվել Instagram-ում։

Հայտնի է, որ լյուքսային բրենդի կոշիկների նոր հավաքածուի թողարկմանը նվիրված ֆոտոշարքին մասնակցել են ամերիկյան ինֆլուենսերներ Չարլի Դամելիոն (Charli Damelio) եւ Էմմա Չեմբերլեյնը (Emma Chamberlain): Աղջիկները նկարահանվել են հողաթափերով, որոնց վրա պատկերված է ապրանքանիշի անվանումը, ինչպես նաեւ տարբեր մոդելների սպորտային կոշիկներով՝ նորաձեւ տան մոնոգրամայով:

Լյուքսային բրենդի գնորդներին զայրացրել է մոդելների անհեթեթ ընտրությունը, ինչի մասին նրանք սկսել են գրել Instagram-ում հրապարակված լուսանկարների եւ տեսահոլովակների ներքո: «Ինչու՞ են հրավիրել մանկահասակ բլոգերներին», «Կան բազմաթիվ մոդելներ, որոնք ավելի արժանի այս համագործակցությունը», «Սարսափելի կադրեր», «Այնպիսի տպավորություն է, որ մասս-մարկետի նկարահանումներ են, այլ ոչ թե լյուքսային նորաձեւության տան», «Հերոսների անտրամաբանական ընտրություն», — իրենց վրդովմունքն են արտահայտել օգտատերերը։

Աղբյուրը՝ Lenta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել