«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Խնամակալության հետ կապված սկանդալի ֆոնին. Բրիթնի Սփիրսի օծանելիքի վաճառքն աճել է 344 տոկսով

19:12, 5 հոկտեմբերի

Հետաքրքրությունը բույրերի հանդեպ, որոնք Բրիթնի Սփիրսը թողարկում է Elizabeth Arden-ի հետ, նշանակալիորեն աճել է, երբ Netflix-ը թողարկել է հայտնի երգչուհու մասին «Բրիթնին ընդդեմ Սփիրսի» («Britney vs Spears») վավերագրական ֆիլմը։ The Telegraph-ի հաղորդմամբ՝ որոշ հավաքածուների վաճառքն աճել է 344 տոկոսով։

«Մեզ մոտ հետաքրքրության աճ է եղել Բրիթնի Սփիրսի բույրերի նկատմամբ, եւ նրա ամենանշանակալի բույրերից հինգի վաճառքը գագաթնակետին է հասել։ «Fantasy» հավաքածուի բույրերը մեր բեսթսելլերներից էին՝ 2019թ.-ի փետրվարի համեմատ աճելով 335 տոկոսով։ Մենք «Believe» բույրի վաճառքի աճ ենք նկատել 48 տոկոսով։ Դա կարող է վկայել այն մասին, որ երկրպագուներն իրենց աջակցությունն են ցուցաբերում նոր վավերագրական ֆիլմը դիտելուց հետո»,- հայտնել է ՄԻա Գարդները «Fragrance Direct»-ից։

Ավելի վաղ Netflix սթրիմինգային հարթակում թողարկվել է տարվա գլխավոր վավերագրական ֆիլմերից մեկը՝ «Բրիթնին ընդդեմ Սփիրսի»։ Այն նախատեսվում էր ստեղծել որպես ֆիլմ երգչուհու ֆենոմենի մասին, սակայն նրա կյանքի մասին հրապարակված մանրամասները հեղինակներին ստիպել են փոխել սցենարը։ Ստացվեց ֆիլմ ֆենոմենի մասին, թե ինչ է հանրությունն արել Բրիթնի Սփիրսի հետ, եւ այն նման է հակաուտոպիայի։ Ժամանակ առ ժամանակ նույնիսկ դժվար է հավատալ, որ նման բան տեղի է ունենում իրական կյանքում։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել