Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Խնամակալության հետ կապված սկանդալի ֆոնին. Բրիթնի Սփիրսի օծանելիքի վաճառքն աճել է 344 տոկսով

19:12, 5 հոկտեմբերի

Հետաքրքրությունը բույրերի հանդեպ, որոնք Բրիթնի Սփիրսը թողարկում է Elizabeth Arden-ի հետ, նշանակալիորեն աճել է, երբ Netflix-ը թողարկել է հայտնի երգչուհու մասին «Բրիթնին ընդդեմ Սփիրսի» («Britney vs Spears») վավերագրական ֆիլմը։ The Telegraph-ի հաղորդմամբ՝ որոշ հավաքածուների վաճառքն աճել է 344 տոկոսով։

«Մեզ մոտ հետաքրքրության աճ է եղել Բրիթնի Սփիրսի բույրերի նկատմամբ, եւ նրա ամենանշանակալի բույրերից հինգի վաճառքը գագաթնակետին է հասել։ «Fantasy» հավաքածուի բույրերը մեր բեսթսելլերներից էին՝ 2019թ.-ի փետրվարի համեմատ աճելով 335 տոկոսով։ Մենք «Believe» բույրի վաճառքի աճ ենք նկատել 48 տոկոսով։ Դա կարող է վկայել այն մասին, որ երկրպագուներն իրենց աջակցությունն են ցուցաբերում նոր վավերագրական ֆիլմը դիտելուց հետո»,- հայտնել է ՄԻա Գարդները «Fragrance Direct»-ից։

Ավելի վաղ Netflix սթրիմինգային հարթակում թողարկվել է տարվա գլխավոր վավերագրական ֆիլմերից մեկը՝ «Բրիթնին ընդդեմ Սփիրսի»։ Այն նախատեսվում էր ստեղծել որպես ֆիլմ երգչուհու ֆենոմենի մասին, սակայն նրա կյանքի մասին հրապարակված մանրամասները հեղինակներին ստիպել են փոխել սցենարը։ Ստացվեց ֆիլմ ֆենոմենի մասին, թե ինչ է հանրությունն արել Բրիթնի Սփիրսի հետ, եւ այն նման է հակաուտոպիայի։ Ժամանակ առ ժամանակ նույնիսկ դժվար է հավատալ, որ նման բան տեղի է ունենում իրական կյանքում։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ