«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

Netflix-ը 900 մլն դոլար է գնահատել «Կաղամարի խաղը» սերիալի շահույթը

16:13, 17 հոկտեմբերի

Netflix սթրիմինգային ծառայությունը գնահատում է, որ իր ամենահայտնի՝ «Կաղամարի խաղը» սերիալը ընկերությանը կբերի գրեթե 900 մլն դոլար: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։

Ընկերության գնահատումների համաձայն՝ հարավկորեական շոուի առաջին երկու րոպեները դիտել են շուրջ 132 մլն մարդ պրեմիերայի օրվանից ի վեր առաջին 23 օրվա ընթացքում: Netflix-ում ճշտել են, որ շոուն սկսած մարդկանց 89 տոկոսը դիտել է ավելի քան մեկ սերիա, իսկ հեռուստադիտողների 66 տոկոսը սերիալն ամբողջությամբ դիտել է: Ընդհանուր առմամբ, մարդիկ ավելի քան 1,4 մլրդ ժամ են ծախսել դիտման համար։

«Կաղամարի խաղն» արտադրությունն արժեցել է ընդամենը 21,4 մլն դոլար՝ շուրջ 2,4 մլն դոլար դրվագի համար: Սերիայի թողարկումից հետո սեպտեմբերի 17-ին ընկերության բաժնետոմսերը աճել են 7 տոկոսով:

«Կաղամարի խաղը» սերիալը դարձել է Netflix սթրիմինգային ծառայության ողջ պատմության մեջ ամենամասշտաբային նախագիծը: «Կաղամարների խաղ» նախագիծը պատմում է կերպարների մասին, որոնք բախվել են ֆինանսական բարդություների եւ որոշել են կղզի մեկնել՝ մասնակցելու ողջ մնալու խաղի։ 40 միլիոն դոլար շահելու համար հարկավոր է վեց մանկական խաղեր անցնել։ Միայն թե բոլոր պարտվողներն անխուսափելիորեն մահանում են։ Այժմ այն աշխարհի 94 երկրում գլխավորում է Netflix-ի թոփը։

Աղբյուրը՝ Gazeta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ