Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

Netflix-ը 900 մլն դոլար է գնահատել «Կաղամարի խաղը» սերիալի շահույթը

16:13, 17 հոկտեմբերի

Netflix սթրիմինգային ծառայությունը գնահատում է, որ իր ամենահայտնի՝ «Կաղամարի խաղը» սերիալը ընկերությանը կբերի գրեթե 900 մլն դոլար: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։

Ընկերության գնահատումների համաձայն՝ հարավկորեական շոուի առաջին երկու րոպեները դիտել են շուրջ 132 մլն մարդ պրեմիերայի օրվանից ի վեր առաջին 23 օրվա ընթացքում: Netflix-ում ճշտել են, որ շոուն սկսած մարդկանց 89 տոկոսը դիտել է ավելի քան մեկ սերիա, իսկ հեռուստադիտողների 66 տոկոսը սերիալն ամբողջությամբ դիտել է: Ընդհանուր առմամբ, մարդիկ ավելի քան 1,4 մլրդ ժամ են ծախսել դիտման համար։

«Կաղամարի խաղն» արտադրությունն արժեցել է ընդամենը 21,4 մլն դոլար՝ շուրջ 2,4 մլն դոլար դրվագի համար: Սերիայի թողարկումից հետո սեպտեմբերի 17-ին ընկերության բաժնետոմսերը աճել են 7 տոկոսով:

«Կաղամարի խաղը» սերիալը դարձել է Netflix սթրիմինգային ծառայության ողջ պատմության մեջ ամենամասշտաբային նախագիծը: «Կաղամարների խաղ» նախագիծը պատմում է կերպարների մասին, որոնք բախվել են ֆինանսական բարդություների եւ որոշել են կղզի մեկնել՝ մասնակցելու ողջ մնալու խաղի։ 40 միլիոն դոլար շահելու համար հարկավոր է վեց մանկական խաղեր անցնել։ Միայն թե բոլոր պարտվողներն անխուսափելիորեն մահանում են։ Այժմ այն աշխարհի 94 երկրում գլխավորում է Netflix-ի թոփը։

Աղբյուրը՝ Gazeta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել