MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Հայտնի է աշխարհի ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշը

20:11, 20 հոկտեմբերի

Lyst հարթակը հրապարակել է աշխարհի ամենահանրաճանաչ ապրանքանիշերի եւ իրերի ցանկը։ Ցանկի կազմման համար հարթակն օգտագործում է տվյալները, որոնք ստացվում են ավելի քան 150 միլիոն օգտատերերի վարքագծի վերլուծության արդյունքում։ Բացի դրանից՝ ընկերությունը հաշվի է առնում Google-ի որոնողական հարցումները, ինչպես նաեւ սոցիալական ցանցերում ապրանքանիշերի հիշատակումները։ 

2021թ․-ի երրորդ եռամյսակի հաշվետվությունը ցույց է տվել, որ Balenciaga-ն ցանկում բարձրացել է հինգ դիրքով եւ գլխավորել այն՝ առաջին տեղից դուրս անելով Gucci-ն։

Balenciaga-ի հիշատակմամբ հարցումների քանակն ավելացել է 505 տոկոսով Քանյե Ուեսթի հետ «Donda» սկավառակի շուրջ, Fortnite-ի հետ համագործակցության, ինչպես նաեւ «Met Gala»-ի ընթացքում Balenciaga-ի մեծաքանակ զգեստների առկայության շնորհիվ։

Versace-ի եւ Fendi-ի համագործակցությունը Միլանում Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում ապրանքանիշերին օգնել է բարձրանալ երկու դիրքով․ դրանք համապատասխանաբար զբաղեցրել են ութերորդ եւ իններորդ հորիզոնականները։

Բացի այդ՝ Տոկիոյում Օլիմպիական խաղերի, 2020-ի Եվրոպայի ֆուտբոլի առաջնության եւ սպորտային այլ իրադարձությունների շնորհիվ  Nike-ը վեցրերորդ տեղն է զբաղեցրել։

Կանանց համար նախատեսված հավաքածուից ամենահանրաճանաչ իր է դարձել Prada-ի «Raffia Tote Bag» պայուսակը, որն ապանքանիշն այս ամռանը նվիրել է բազմաթիվինֆլյուենսերների։ Երկրորդ տեղում Versace-ի Medusa Aevitas կոշիկն է։ 

Աղբյուրը՝ Blueprint

Լուսանկարները՝ Getty images


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել