«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

«Ամեն տարի գարնանը». նոր հեռուստասերիալի դերասանական կազմն ու նկարահանումները

Ի՞նչ սպասել 2022 թվականից. աստղաբան Գուրգեն Հովհաննիսյանը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարվա մասին

Ի՞նչ դիմահարդարմամբ դիմավորել 2022-ը՝ Կապույտ ջրային վագրի տարին. խորհուրդներ Ագա Քանքանյանից

«Պրեմիերայի էի գնացել». ձանձրալի «Հավերժները» (առանց սփոյլերի)

13:14, 7 նոյեմբերի

Ֆիլմը պատմում է գենետիկորեն զարգացած գերմարդկանց ռասայի մասին, որոնք գաղտնի ապրում են Երկրի վրա: Նրանք ծնվել են 5 միլիոն տարի առաջ՝ հանդիսանալով հզոր Ցելեստիալների փորձերի արդյունքը։ Օժտված լինելով անհավանական գերուժերով՝  «Հավերժները» հազարամյակներ շարունակ թաքնվում էին մարդկանցից՝ գաղտնի պաշտպանելով նրանց   հրեշավոր Դեվիանտներից։ Սակայն վերջին իրադարձություններն ու Թանոսի գործողությունները նրանց ստիպել են ի հայտ գալ:

«Հավերժները» ամենամասշտաբային պատմությունն է, որն ընդգրկում է բազմաթիվ գալակտիկաների հսկայական տարածություններ, որտեղ շոշափվում է նաև Երկրի առաջացման թեման։ Այսինքն՝ ֆիլմում ցուցադրվում է ինչ-որ աստվածային զորություն, որը, պարզվում է, աշխարհի արարման աղբյուրն է՝ ընդհանրապես, և մարդկության ստեղծման աղբյուրը՝ մասնավորապես։

Եվ ամեն ինչ լավ կլիներ, միայն թե  այս ֆիլմը չափազանց դժվար է անվանել էպիկական տեսարան՝ այն դիտարկելով վիզուալ տեսանկյունից, քանի որ պատմությունը ցուցադրվում է հատուկ մինիմալիզմի շրջանակներում, որտեղ գրեթե բոլոր գործողությունները տեղի են ունենում կա՛մ սահմանափակ տարածքում, կա՛մ ամայի միջավայրում: 

Էքշնի տեսարանները ձանձրալի և երկրորդական տեսք ունեն. ասես դա ոչ թե երկու հարյուր միլիոն բյուջեով բլոկբաստեր է, այլ ցածր բյուջեով ֆիլմ, որը պետք է ինչ-որ կերպ օպտիմալացներ նկարահանումները։

Մեկ այլ թերություն է հերոսների տպավորիչ թիվը մեկ քառակուսի մետրի վրա, որտեղ հեղինակներն իրականում ստիպված են եղել «զոհաբերել» ոմանց՝ մյուսների մասին ավելի մանրամասն պատմելու համար:

Դժվար է ասել, թե ինչու է ռեժիսոր Քլոե Չժաոն մասնակցել կոմիքսի նկարահանումներին:

Նա ռացիոնալիզմով աչքի չի ընկնում, բլոկբաստեր նկարահանելու փորձ չի ունեցել։ Նա ունի իր ոճը, որը համապատասխանում է արտհաուս կինոյին: Բայց այստեղ նրա ոճին բնորոշ տարրերը ձանձրալի, հիմար ու անտեղի տեսք ունեն։

Ֆիլմում, իհարկե, կան հատուկ էֆեկտներ։ Սակայն դրանք համեստ, կարծրատիպային, միապաղաղ տեսք ունեն. կարծես 200 միլիոնը քիչ էր։ Տպավորություն է, որ  եթե ռեժիսորի կամքը լիներ, ընդհանրապես հատուկ էֆեկտներ չէր օգտագործի։

Դեվիանտների սյուժետային գիծը բացարձակ ձախողում ունեցավ: Թե ինչու է այն ընդհանրապես անհրաժեշտ ֆիլմին,  անհասկանալի է, ավելին, այն խախտում է նկարի տրամաբանությունը, նաև երկարաձգում է ֆիլմի տևողությունը:

Դերասաններից միայն Ջոլին ու Սալման գոհացրին։ Նրանք շատ կարճ ժամանակում կարողացան գոնե ինչ-որ կերպ հստակ բացատրել հանդիսատեսին իրենց կերպարների էությունը։

Լորեն Ռադլոֆը իրեն շատ դրական է դրսևորել խուլ-համր Մակկարիի (իրական կյանքում դերասանուհին  խուլ և համր է) դերում։ Նա, չասելով և  ոչ մի բառ, կարողացավ հանդիսատեսին գրավել ու պահել իր յուրաքանչյուր տեսարանում։

Արդյունքում՝ պոտենցիալ լավ գիտաֆանտաստիկ ֆիլմը լցված էր անիմաստությամբ, անտրամաբանականությամբ և հիմարությամբ։ Քլոեին բացարձակապես չհաջողվեց ցույց տալ այն, ինչ անհրաժեշտ էր, բայց տարվեց նրանով, ինչ ուզում էր ցույց տալ հենց ինքը։

DC-ի վերջին անհաջողությունը «Հրաշք Կինը 1984»-ի տեսքով պետք է առարկայական դաս լիներ Marvel-ի համար, որ ստուդիական նախագծերում ռեժիսորին բացարձակ ազատություն տալ պետք չէ: Ինչպես տեսնում ենք, Marvel-ը դա անտեսեց ու իրեն կրակի մեջ գցեց:

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ