«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Քիմ Քարդաշյան Skims բրենդի արժեքը հասել է 3,2 միլիարդ դոլարի

23:07, 27 հունվարի

Քիմ Քարդաշյանի Skims ներքնազգեստի բրենդը նախորդ տարվա ապրիլի համեմատ կրկնապատկել է իր արժեքը՝ հասնելով մինչեւ 3,2 մլրդ դոլար: 240 մլն դոլարի ներդրումների փուլը գլխավորել է Lone Pine Capital հեջ հիմնադրամը, որին միացել է D1 Capital Partners ներդրումային ընկերությունը: Ֆինանսավորմանը մասնակցել են նաեւ Imaginary Ventures-ի, Alliance Consumer Growth-ի եւ Thrive Capital-ի ներդրողները: 2021 թվականի ապրիլին Skims ապրանքանիշը գնահատվել է 1,6 մլրդ դոլար։

«Դա թույլ կտա կենտրոնանալ նորարարությունների եւ մեր հաճախորդների համար նոր լուծումների վրա», — հայտարարել է Քիմ Քարդաշյանը:

Skims-ը սկսել է արագորեն ժողովրդականություն ձեռք բերել 2020 թվականին, երբ համաճարակի ժամանակ կտրուկ աճել է հարմար հագուստի պահանջարկը: Անցյալ տարի Քիմ Քարդաշյանի բրենդի վաճառքներն աճել են 90 տոկոսով՝ հասնելով մինչեւ 275 մլն դոլարի: Սպասվում է, որ 2021 թվականի արդյունքներով եկամուտների չափերը կհասնեն 400 մլն դոլարի: Ներդրումների ընդհանուր ծավալը կազմում է 402 մլն դոլար: Այս կապիտալը ընկերությունը նախատեսում է օգտագործել բիզնեսի ընդլայնման համար: Skims-ի համահիմնադիր Էմմա Գրիդի խոսքով՝ ընկերությունը զարգացնում է ենթակառուցվածքը՝ ԱՄՆ-ից դուրս առաքում սկսելու համար:

Աղբյուրը՝ Blueprint


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել