Գինու ճշմարտությունը. Wine story՝ Թեւան Պողոսյանի հետ

«3 նամակ Բելլայից». նոր հեռուստասերիալ սիրային պատմության եւ անարդարության մասին (BACKSTAGE)

ՀԱՐՑՈՒՄ. քաղաքացիները՝ «Եվրատեսիլ»–ում Brunette-ի մասնակցության մասին

«Չես խաբի մարդկանց, երբ քո աչքերը մեկի համար փայլում են». Մհեր Բաղդասարյանը իր զգացմունքների մասին և ոչ միայն

«Հայ երգիչ»-ի հաղթող Սաթենիկ Սահակյանը և Նաիրա Գյուրջինյանը խոսել են նախագծի մանրամասներից

Դերասան Վարդան Քոչարյանը` 2023-ի իր երազանքների ու նպատակների մասին

«2023-ին պատրաստվում ենք օրինականացնել մեր հարաբերությունները». Գևորգ և Քրիստինա

«Ծնողներիս մահից հետո Ամանորն ինձ համար տխուր է անցնում». Դիանա Տոռես

Որոնք են 2023 թվականի նորաձև սանրվածքներն ու երանգները. խորհուրդներ վարսահարդարներ Բարիս Միքայելյանից ու Նարեկ Արմենյանից

Դալիթայի ամանորյա շնորհավորանքը

Գրիգոր Կյոկչյանը` դեկտեմբերի 5-ին կայանալիք միջոցառման մանրամասների ու Նարեի տրամադրվածության մասին

Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

«Պրեմիերայի էի գնացել». Ես հատուցում եմ. «Բեթմեն» (առանց սփոյլերի)

14:15, 10 մարտի

Երկու տարի Գոտեմի փողոցներում արդարադատություն փնտրելով՝ Բեթմենն իր համաքաղաքացիների համար դառնում է անողոք վրեժխնդրության մարմնացում։ Երբ քաղաքում սկսվում է էլիտայի ներկայացուցիչների վրա դաժան հարձակումների շարքը, առեղծվածային հանցանշանները Բրյուս Ուեյնին բերում են հանցավոր աշխարհի ամենամութ անկյունները, որտեղ նա հանդիպում է Կատու կնոջը, Պինգվինին, Կարմայն Ֆալկոնեին և Հանելուկասացին։ Այժմ  նշանակետին հայտնվում է հենց Բեթմենը, որը պետք է տարանջատի ընկերոջը թշնամուց և վերականգնի արդարությունը հանուն Գոտեմի։

Պարզվել է, որ Մեթ Ռիվզին հաջողվել է կոմիքսների հիման վրա ստեղծել գրեթե կատարյալ թրիլլեր։ Նրա չարագործները իսկապես վախեցնում են, իսկ  ճնշող մթնոլորտը ջախջախում է դեռ երիտասարդ և նյարդային Բրյուս Ուեյնին պողպատե արատով:

Բեթմենը չի կարողանում գլուխ հանել: Նա հարվածում է, խենթանում, սովորում, նորից հարվածում: Մենք երբեք չէինք տեսել այսքան կոշտ Բեթմեն, և այս կոշտությունն աճում է անփորձությունից և հանգամանքների առջև անզորությունից: Մոտակայքում չկա հավերժ ճիշտ Ալֆրեդ, և դեռ չկան սուր բարոյական սկզբունքներ։ Բայց հենց այդ պատճառով ամեն ինչ շատ ավելի ուժեղ, բնական և իրատեսական է թվում։

b1.jpg (53 KB)

Ռեժիսոր Մեթ Ռիվզը, որն արդեն թրիլլերների վարպետ է, նույնպես համարձակություն ունի երեք ժամ տևողությամբ ֆիլմ թողարկել բազմոցի վրա ֆիլմեր դիտելու դարաշրջանում: Դիտելով ֆիլմը՝ հասկանում ես, թե ինչու որոշվեց ֆիլմն այդքան երկար նկարահանել։ Այն ունի այնքան անհրաժեշտ սյուժետային գծեր, շատ կերպարներ, և բոլորի համար բավական ժամանակ կա: Թեև տեսարանները երկար են, բայց չկա զգացողություն, որ դրանք ձգձգված են:

Ֆիլմի առավելություններից մեկը ֆիլմի ինքնաբավությունն է։ Եթե ​​անգամ կերպարի մասին ոչինչ չգիտեք, ձեզ համար ամեն ինչ պարզ կլինի։

b3.jpg (69 KB)

Իսկ այ  Մայքլ Ջակինոիի սաունդթրեքը պարզապես հիասքանչ է, հատկապես՝ հենց Բեթմենի թեման:

Ինչ վերաբերում է դերասանական կազմին, ապա այն, ընդհանուր առմամբ, շատ լավն է:

Փոլ Դանան պարզապես գողանում է իր տեսարանները։ Իսկ Ռիդլերի կերպարի նկատմամբ մոտեցումը թարմացվել է մեր ժամանակներին համապատասխան։ Դու հավատում ես նրան, վախենում ես նրանից, ուզում ես նրան Արքխամի ճաղերի հետևում  նստեցնել։

Զոյա Կրավիցը՝ որպես Կատու-կին, հրաշալի է: Նրա քայլվածքը, հայացքը, հարվածները կատարվում են կատվին բնորոշ «շնորհքով»։ Նրա կերպարը չի ներկայացվել որպես զուտ ֆան-սերվիս. նա սյուժեն շարժում է գրեթե Բեթմենի հետ հավասար:

b2.jpg (24 KB)

Պատինսոնը հիանալի տեղավորվում է դեռևս անփորձ, դեռևս անզուսպ, բայց արդեն իսկ բարոյական կողմնացույցի և «մի՛ սպանիր» կոդեքսի տիրապետող Բեթմենի դերում:

Թեև Պատինսոնի հասցեին երկրպագուների կողմից շատ քննադատություններ եղան նույնիսկ դերի հաստատման փուլում, այնուամենայնիվ, նա կարողացավ հիասքանչ մտնել Բեթմենի կերպարի մեջ։

Այսպիսով, մենք ստացանք միանգամայն իրատեսական և նույնիսկ ակտուալ- դեպրեսիվ դետեկտիվ թրիլլեր՝ լավ սյուժեով, թարմացված կերպարներով, ցնցող վիզուալով և մթնոլորտային սաունդթրեքով, որը պահում և չի թողնում սկզբից մինչև վերջ:

Հաճելի դիտում

Նորայր Նազարյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ