Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Netflix-ն իր ծառայության ավելի էժան տարբերակը կստեղծի

11:49, 20 ապրիլի

«Netflix» ընկերությունը ծրագրում է իր սթիմինգային ծառայության առավել էժան տարբերակը ստեղծել, որը գովազդային ներդիրներ կունենա, հայտնում է «ՏԱՍՍ»-ը՝ վկայակոչելով Bloomberg-ը։

Netflix-ի գործադիր տնօրեն Ռիդ Հասթինգսն այդ գաղափարը քննարկել է ներդրողների հետ զրույցում։ Որոշումը կայացվել է վճարովի բաժանորդագրությունների արտահոսքի պատճառով։

Գործակալությունը հավելելյալ մանրամասներ չի ներկայացրել իր արտադրանքի նկատմամբ հասանելիության տրամադրման հետ կապված հնարավոր նոր մոտեցման մասին։ Նշվում է, որ դա «մեծ փոփոխություն» կդառնա Netflix-ի համար։

Եռամյսա հաշվետվությունում, որը ներկայացվել է ապրիլի 19-ին, Netflix-ը հայտարարել է 2022թ․-ի սկզբին 200 հազար վճարող հաճախորդների կորստի մասին։ «Ռուսաստանում մեր ծառայության աշխատանքի դադարեցումն ու ռուսական բոլոր վճարովի նախագծերի փակումը ազդել են վճարովի ծառայությունների աճի վրա՝ հանգեցնելով 700 հազար բաժանորդների կորստի։ Առանց այդ ազդեցությունը հաշվի առնելու վճարովի ծառայությունների մաքուր աճը կազմել է 500 հազար»,- ասված էր հաշվետվությունում։

Աղբյուրը՝ Lenta.ru 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել