Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Չինաստանում Gucci-ն եւ Adidas-ը քննադատել են 1600 դոլար արժեքով «անպետք» անձրեւանոցի համար

20:12, 18 մայիսի

Չինացիները դժգոհ են թանկարժեք, բայց միեւնույն ժամանակ «անօգուտ» անձրեւանոցից, որը ներառված է Gucci x Adidas-ի հավաքածուում, հայտնում է Insider-ը։

62849f4de19cda00188662c3-pic4_zoom-1500x1500-14308.jpg (186 KB)

Իտալական Gucci նորաձեւության տունն ու Adidas գերմանական ապրանքանիշը ներկայացրել են համատեղ հավաքածու, որում ներառված է 1290 դոլար արժեքով անձրեւանոցը։ Այն զարդարված է երկու ապրանքանիշերների լոգոներով։ Նշվում է, որ աքսեսուարը կարված է թրջվող նյութից, այդ պատճառով էլ անձրեւից չի պաշտպանի։ Այն խորհուրդ է տրվում օգտագործել արեւից պաշտպանության, ինչպես նաեւ դեկորատիվ նպատակներով։

Չինաստանում անձրեւանոցն «անպետք» են անվանել։ Weibo հարթակի օգտատերերը զայրացել են, որ աքսեսուարը, որի ֆունկցիոնալությունը նվազագույն է, իրենց վաճառում են այդքան թանկ գնով։ Համապատասխան հեշթեգը հայտնվել է թրենդերում եւ միլիոնավոր դիտումներ ունեցել։ «Սա նորաձեւության մասին շատ աղմկոտ, բայց անպետք հայտարարություն է», «Քանի դեռ ես աղքատ եմ, նրանք չեն կարող ինձ ստիպել վճարել դրա համար»,- գրում են չինացիները։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել