Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Չինաստանում Gucci-ն եւ Adidas-ը քննադատել են 1600 դոլար արժեքով «անպետք» անձրեւանոցի համար

20:12, 18 մայիսի

Չինացիները դժգոհ են թանկարժեք, բայց միեւնույն ժամանակ «անօգուտ» անձրեւանոցից, որը ներառված է Gucci x Adidas-ի հավաքածուում, հայտնում է Insider-ը։

62849f4de19cda00188662c3-pic4_zoom-1500x1500-14308.jpg (186 KB)

Իտալական Gucci նորաձեւության տունն ու Adidas գերմանական ապրանքանիշը ներկայացրել են համատեղ հավաքածու, որում ներառված է 1290 դոլար արժեքով անձրեւանոցը։ Այն զարդարված է երկու ապրանքանիշերների լոգոներով։ Նշվում է, որ աքսեսուարը կարված է թրջվող նյութից, այդ պատճառով էլ անձրեւից չի պաշտպանի։ Այն խորհուրդ է տրվում օգտագործել արեւից պաշտպանության, ինչպես նաեւ դեկորատիվ նպատակներով։

Չինաստանում անձրեւանոցն «անպետք» են անվանել։ Weibo հարթակի օգտատերերը զայրացել են, որ աքսեսուարը, որի ֆունկցիոնալությունը նվազագույն է, իրենց վաճառում են այդքան թանկ գնով։ Համապատասխան հեշթեգը հայտնվել է թրենդերում եւ միլիոնավոր դիտումներ ունեցել։ «Սա նորաձեւության մասին շատ աղմկոտ, բայց անպետք հայտարարություն է», «Քանի դեռ ես աղքատ եմ, նրանք չեն կարող ինձ ստիպել վճարել դրա համար»,- գրում են չինացիները։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել