Գրիգոր Կյոկչյանը` դեկտեմբերի 5-ին կայանալիք միջոցառման մանրամասների ու Նարեի տրամադրվածության մասին

Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

Բրյուս Ուիլիսը հերքել է իր կերպարի Deepsake-ի իրավունքների վաճառքը ռուսական ընկերությանը

22:27, 2 հոկտեմբերի

Բրյուս Ուիլիսի խոսնակը հերքել է վերջին լուրերն այն մասին, որ դերասանը վաճառել է իր կերպարի իրավունքները ռուսական Deepcake ընկերությանը, որը մասնագիտացած է դիփֆեյքերի մեջ՝ արհեստական ​​ինտելեկտի միջոցով սինթեզված ֆոտո եւ վիդեո պատկերներ: Այդ մասին նա հայտարարել է The Hollywood Reporter-ին տված մեկնաբանությունում։

Ուիլիսի խոսնակի խոսքով՝ դերասանը չի համագործակցում եւ պայմանագիր չունի Deepcake-ի հետ։ Ինքը՝ ընկերությունը հաստատել է դա՝ նշելով, որ Ուիլիսի «թվային երկվորյակների» իրավունքները չեն կարող վաճառվել, քանի որ դրանք լռելյայն պատկանում են նրան, իսկ անցյալ տարի Deepcake-ի համագործակցությունը դերասանի հետ իրականացվել է Հոլիվուդի տաղանդների առաջմղման գործակալությունում նրա ներկայացուցիչների միջոցով։ Creative Artists Agency (CAA) –ին եւ Ուիլիսի կերպարի հետագա օգտագործումը հնարավոր է միայն նրա թույլտվությամբ:

Ըստ Deepcake-ի կայքի՝ «թվային երկվորյակները» կարող են առաջին հերթին օգտակար լինել բարձրակարգ դերասանների համար, ովքեր դեմ չեն նկարահանվել գովազդներում, բայց չեն ցանկանում ֆիզիկապես ներգրավվել նկարահանումներին: Հենց այս տեսահոլովակը «Բրյուս Ուիլիսի» հետ 2021 թվականին Deepcake-ը պատրաստել է ռուսական բջջային օպերատոր Megafon-ի համար։ Դերասանը վերջնական արդյունքն իբր դրական է գնահատել։

 

Աղբյուրը՝ Gazeta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ