«Հայաստանը Եվրատեսիլում» ինստագրամյան էջը հայտնում է, որ Երեւանում կայացած «Մանկական Եվրատեսիլը» շուրջ 33 միլիոն դիտում է ունեցել:
View this post on Instagram
«Միջինում, բոլոր հեռուստադիտողների 12,8%-ը դիտել է Հայաստանի հանրային հեռուստատեսության կողմից կազմակերպված մրցույթը, ընդ որում, մասնակից հեռարձակողների մեծամասնությունը 2021 թվականի թողարկման համեմատ լսարանի աճ է արձանագրել:
4-ից 14 տարեկան երեխաները հեռուտադիտողի 18,5%-ն են կազմում, ինչը ավելի քան երկու անգամ գերազանցում է նախորդ տարիների միջին ցուցանիշը: Կրկնապատվել են նաեւ 15-24 տարեկան հեռուստադիտողների դիտումները:
Մրցույթի առցանց դիտումները եւս գերազանցել են նախորդ տարվա ցուցանիշը. ուղիղ հեռարձակումը 2021 թվականի համեմատ 4 անգամ ավելի շատ մարդ է դիտել:
Ի դեպ, «Մանկական Եվրատեսիլ 2022» մրցույթը հեռուստատեսային վարկանիշով աննախադեպ է նաեւ Հայաստանի հեռուստատեսության պատմության մեջ», - գրված է հրապարակված տեքստում:
Հիշեցնենք, որ մրցույթը կայացել է այս տարվա դեկտեմբերի 10-ին Երեւանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
21:20, 30 մարտի
Wine Story. իտալական Antinori գինին ճանաչվել է աշխարհի ամենահիասքանչ գինու ապրանքանիշը20:59, 30 մարտի
Wish-list. Nike Air Force 1 «Fireberry» սպորտային կոշիկներ20:04, 30 մարտի
Ամենավերջին շարքից «Արտավազդ»-ին հետեւելուց մինչեւ հաղթանակ․ Սեյրան Մովսիսյանը՝ Տարվա լավագույն երիտասարդ դերասան ճանաչվելու եւ չհանձնվելու մասին19:30, 30 մարտի
Սուրճի սիրահարներ NEWS.am STYLE դուրս է գալիս որսի. քաղցր բամբակով բուրավետ սուրճ18:15, 30 մարտի
Ի՞նչ ընդհանրություններ ունեն Ջեսիկա Չեսթեյնը եւ Միքայել Աշյանը17:39, 30 մարտի
Երկրպագուներն անհանգստացած են Քլոե Քարդաշյանի համար՝ կարծելով, որ նա «անճանաչելի» է դարձել16:21, 30 մարտի
15:18, 30 մարտի
«Վիշապի տան» երկրորդ եթերաշրջանը առաջինից կարճ կլինի14:20, 30 մարտի
Levi's-ը ծրագրում է աշխատանքի մեջ ներգրավել արհեստական ինտելեկտի միջոցով ստեղծված մոդելներին13:43, 30 մարտի
Balenciaga-ն 925 դոլարով առաջարկում է տղամարդկանց բալետկաներ12:31, 30 մարտի
Լանա Դել Ռեյը նշանադրվել է11:22, 30 մարտի