Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Օսկար 2023. Ո՞վ կվերցնի բաղձալի արձանիկը

20:43, 12 փետրվարի

Օսկարի 95-րդ մրցանակաբաշխությունը տեղի կունենա 2023 թվականի մարտի 12-ին։ Այս անգամ տարվա լավագույն ֆիլմ անվանակարգում առաջադրվել է 10 ֆիլմ՝ «Խոսում են կանայք» (ռեժ. Ս. Փոլլի), «Թառ» (ռեժ. Թ. Ֆիլդ), «Ամեն ինչ, ամենուր և միանգամից» (ռեժ. Դ. Քվան, Դ. Շայներթ), «Էլվիս» (ռեժ. Բ. Լուրման), «Ֆաբելմանները» (ռեժ. Ս. Սփիլբերգ), «Ինիշերինի Բանշիները» (ռեժ. Մ. ՄըքԴոնահ), «Վշտի եռանկյունի» (ռեժ. Ռ. Էկլունդ), «Top Gun. Մավերիկ» (ռեժ. Ջ. Կոսինսկի), «Ավատար. Ջրի ճանապարհը» (ռեժ. Ջ. Քեմերոն) եւ  «Արեւմտյան ճակատում անփոփոխ է» (ռեժ. Է. Բերգեր): Յուրաքանչյուր ֆիլմ յուրովի ուշագրավ է և, իհարկե, հանդիսատեսի ուշադրությանը արժանի, բայց հաղթելու շանսերն ամենևին էլ հավասար չեն թվում։ Ո՞ր ժապավենն ունի բաղձալի ոսկե արձանիկը ստանալու ավելի մեծ հնարավորություն:

Ավանդաբար ցածր շանսեր ունեն բլոկբաստերները. «Top Gun»-ը եւ «Ավատարը» խելահեղ հաջողություն ունեցան հանդիսատեսի մոտ, բայց դժվար թե ստանան գլխավոր մրցանակը. մեծ ձեռքբերում է արդեն հեղինակավոր անվանակարգում հայտնվելը: Հասկանալի է, որ Քեմերոնի էպիկական կտավը չէր կարող չհայտնվել տարվա լավագույն ֆիլմերի ցանկում, բայց նույնիսկ առաջին «Ավատարը» (2009 թ.) հեռու էր հաղթանակից (9 անվանակարգերից ստացավ միայն 3-ը՝ բոլորը տեխնիկական), իսկ որեւէ նկատելի որակական տարբերություն իր նախորդի համեմատ այս ֆիլմը չունի:

Թոմ Քրուզի բենեֆիսն արդեն իսկ գլխից վեր ցատկել էր։ Ամերիկյան մասսայական մշակույթի համար տոն է. նման ժողովրդական ֆիլմի հայտնվելը հեղինակավոր անվանակարգում շատ հաճելի է, բայց դա շատ ավելի քիչ էմոցիաներ է առաջացնում, քան «Սև հովազի» հիշարժան տրիումֆը (2018): «Սուպերհերոսական» բլոկբաստերը, բացի հատուկ էֆեկտներից, կարող էր պարծենալ բավականին խոր սոցիալական խնդիրների վերհանմամբ, մինչդեռ «Top Gun»-ը, թեեւ հետաքրքրաշարժ, բայց, ցավոք, շատ դատարկ տեսարան է:

Տարվա լավագույն ֆիլմերի յուրաքանչյուր ցանկում պետք է լինի ֆիլմ, որն արտացոլում է ակտուալ հարցերը։ Երբեմն նման ֆիլմերը հանկարծակի հաղթում են գլխավոր անվանակարգում։ Այդպես եղավ, օրինակ, «Լուսնի լույսի տակ» (2016) նիշային գեյ դրամայի դեպքում, որը գերազանցեց այդ տարվա անվիճելի ֆավորիտին՝ «Լա-լա լենդ»-ին (2016): Բայց Փոլիի «Խոսում են կանայք»-ը նույնիսկ ստվերային ֆավորիտի նման չէ։ Սա լավ կամերային ֆիլմ է. ֆեմինիզմի հիմնական հարցերի ջանադիր կոնսպեկտ, բայց ոչ սցենարով, ոչ դերասանական խաղով, ոչ էլ բեմադրությամբ այն ի վիճակի չէ առաջարկել այնպիսի հետաքրքիր մի բան, որ հավակնի գլխավոր մրցանակին:

Շանսերը մեծ չեն նաև  Բ.Լուրմանի «Էլվիս»-ի համար։ Մեծ երաժիշտ Էլվիս Փրեսլիի կյանքի մասին վառ և դինամիկ ֆիլմը հիանալի է արված, բայց այնքան էլ չի առանձնանում այս տեսակի այլ ֆիլմերից, որոնք թողարկվել են վերջին տարիներին («Բոհեմյան ռապսոդիա» (2018), «Ռոքեթմեն» (2019)) . Լուրմանի ֆիլմն ունի իր սեփական դեմքը, բայց դա հազիվ թե բավարարի ուժեղագույն մրցակիցներին հաղթելու համար։

Նույն կերպ քիչ հավանական է Ռ.Էստլունդի «Վշտի եռանկյունի» ֆիլմի հաղթանակը։ Սպառողական հասարակությանն ուղղված այս սուր և չար սոցիալական երգիծանքն արժանացավ Կաննի կինոփառատոնի «Ոսկե արմավենու ճյուղին», սակայն այն չափազանց ոչ ֆորմատային է թվում այնպիսի կինոմրցանակի համար, ինչպիսին Օսկարն է:

Տարվա լավագույն ֆիլմի որոշ այլ հավակնորդներ, պարադոքսալ կերպով, կարող են ձախողվել այլ անվանակարգերում: Թոդ Ֆիլդի «Թառ» մոնումենտալ հոգեբանական դրաման, որը փայլուն կին դիրիժորի մասին է, տիտանական կերպով իր ուսերին տանում է Քեյթ Բլանշեթը» Ամենայն հավանականությամբ, մեծ դերասանուհին կվերցնի իր երրորդ արձանիկը լավագույն կանացի դերի համար, սակայն նրա կատարման շքեղության հետևում խամրում են ֆիլմի մյուս բոլոր արժանիքները։ Եվ դրանց թվում է ֆիլիգրանային սցենարն ու բարձր վարպետության ռեժիսուրան։

ՄըքԴոնահի «Ինիշերինի Բանշիներին» կարող է կրկին բաժին հասնել իդեալական սցենարի անեծքը։ Իռլանդիայում քաղաքացիական պատերազմի ֆոնին երկու ընկերների հարաբերություններում առաջացած խնդիրների ոչ բանալ պատմությունը կարող է պարծենալ եզակի տրագիկոմիկ ինտոնացիաներով, դերասանների հիանալի աշխատանքով և կելտական ​​միստիցիզմի շղարշով: ՄըքԴոնահն աշխարհի լավագույն սցենարիստներից է, իսկ նոր ֆիլմում նա, թերեւս, հասել է իր ստեղծագործական գագաթնակետին։ Այնուամենայնիվ, նրա ավելի մեյնսթրիմային նախորդ աշխատանքը՝ «Երեք գովազդային վահանակ Էբինգի սահմանին. Միսսուրի» (2018) մրցանակի արժանացավ միայն սցենարի համար, ուստի ավելի քիչ ֆորմատային «Բանշիները» նույն ճակատագիրը կրկնելու վտանգի տակ է։

«Արեւմտյան ճակատում անփոփոխ է» ռազմական դրաման, որն անցյալ տարի մեծ հիթ էր սթրիմինգային ծառայությունների համար, առաջադրված է նաեւ «Լավագույն օտարալեզու ֆիլմ» անվանակարգում (գերմանական արտադրության ֆիլմ): Որքա՞ն հաճախ են նման ֆիլմերը ստանում հիմնական արձանիկը։ Նման նախադեպեր եղել են. օրինակ, «Պորտաբույծները» ֆիլմը հաջողության է հասել «Օսկար 2020»-ում, սակայն դեպքը բավականին հազվադեպ է: Ռեմարկի դասական վեպի էկրանավարումը շատ ակտուալ հակապատերազմական ֆիլմ է, բայց նրա մրցակիցները մի փոքր ավելի համոզիչ տեսք ունեն։

Արձանիկի գլխավոր հավակնորդներն են համարվում «Ֆաբելմանները» և «Ամեն ինչ, ամենուր և միանգամից» ֆիլմերը: Ակադեմիկոսները պետք է դժվար ընտրություն կատարեն, և այդ ընտրությունը կանխատեսելը հեշտ չէ: Սփիլբերգը կինոյի կենդանի դասական է, իսկ նրա նոր ֆիլմը արտացոլում է սեփական կյանքն ու ստեղծագործական ուղին՝ հագեցած արվեստի հանդեպ սիրով: Իսկ Դենիելների ֆիլմը կանոնների խուլիգանական ու շատ հնարամիտ քանդում է, փոքրիկ հեղափոխություն վերջին տարիների կինոյում։

Ամեն դեպքում, Օսկարը սիրում է զարմացնել, ուստի բոլոր կանխատեսումները պայմանական են։ Պարզ է միայն մեկ բան՝ ամեն դեպքում, հաղթողը արժանի կլինի մրցանակին։

 

Անտոն Մուխորտով


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել