Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Դենիել Լին առաջին անգամ հանդես է եկել որպես Burberry-ի նոր գլխավոր ստեղծագործական տնօրեն

20:55, 21 փետրվարի

Դիզայներ Դանիել Լին իր դեբյուտը կատարեց որպես Burberry-ի նոր գլխավոր ստեղծագործական տնօրեն Լոնդոնի Նորաձևության շաբաթում՝ լոնդոնյան «Օվալ» սրահում:

Շատ սպասված միջոցառումը, որին մասնակցում էին VIP-անձեր, այդ թվում՝ Նաոմի Քեմփբելը, Բիանկա Ջագերը, Սկեպտան եւ Աննա Վինտուրը, նշանավորեց Բրեդֆորդ տղայի վերադարձը, ով նախկինում զբաղեցնում էր իտալական Bottega Veneta լեյբլի լավագույն ստեղծագործական պաշտոնը:

Burberry-ի հետ կապված նրա նոր տեսլականը բրիտանական ավանդական նորաձեւության միտումների վերադարձը չէ, չնայած Լին փոխարինել է Ռիկարդո Տիսչիի (Burberry-ի նախկին ստեղծագործական տնօրեն-խմբ.) լոգոն դասականով: Ընդհակառակը, դա փորձ է լեյբլը մղել ավելի սուր տարածություն: Մոտավորապես նույն առաջադրանքը Դանիելը կատարել է Bottega Veneta –ում աշխատանքի շրջանում։

Հավաքածուն լի էր բադերի պրինտներով եւ փոքր-ինչ պանկով: Շոուի գլխավոր կարգախոսը՝ «Փոփոխության քամի»։ Այս արտահայտությունը հայտնաբերվել է շապիկների վրա տպագրության տեսքով։

«Ես մտածեցի, որ դա հետաքրքիր է։ Դուք պետք է մի քիչ հումոր ունենաք»,- նկատել է նա, երբ լրագրողները կուլիսներում հարձակվել են նրա վրա։ «Գիտեք, սա փոփոխություն է ինձ համար, փոփոխություն ապրանքանիշի համար եւ փոփոխություն դեպի լավը», - ասել է Burberry ապրանքանիշի նոր ստեղծագործական տնօրենը:

Լին գիտի, թե որքան կարեւոր են աքսեսուարներն ու մանրուքները: Դրանց շնորհիվ դուք կարող եք նվաճել Z սերնդի միլիոնավոր սրտեր: Դեբյուտային հավաքածուում էքսցենտրիկ տարրերի միջոցով անգլիացին ստեղծել է մոդայիկ գայթակղություն: Այսպես կոչված լրահոսը հազարավոր թիրախային լսարան ունեցող բլոգերների համար:

Մանանեխային դեղին, մուգ մանուշակագույն եւ կարմիր, ինչպես նաեւ արքայական կապույտը կազմում են հավաքածուի հիմնական գունապնակը: Վերջինս, ի դեպ, հավակնում է լինել Դենիել Լիի նոր գունային ֆենոմենը։ Նրա հեղինակային «Bottega green»-ին փոխարինելու համար, ըստ երեւույթին, եկել է «Burberry blue»-ն։

Հավաքածուում ներկայացված էին բոմպեր բաճկոններ եւ ծալքավեր կիլտեր, որոնք կրում են շոտլանդական տաբատի վրայից: Ուշագրավ բաներից են բադաձեւ, որսորդական գլխարկներն ու ուսապարկերը։ Այս ամենը դժվար է պատկերացնել Հյուսիսային պողոտայի տարածքում գտնվող մայրաքաղաքի Burberry բուտիկի ցուցափեղկերին։

Հնարավո՞ր է արդյոք շահել միլիոնավոր մարդկանց սրտերը, ինչպես դա արվեց Bottega Veneta-յի հետ: Պատասխանը դեռ պարզ չէ։ Այնուամենայնիվ, Burberry-ի նոր գործադիր տնօրեն Ջոնաթան Աքերոյդն արդեն հստակեցրել է իր հավակնությունները՝ պաշտպանելով բրիտանական նորաձեւության տունը եւ մնացած վերջին անկախ շքեղ ապրանքանիշերից մեկը 6 միլիարդ դոլար արժողությամբ մեգաբրենդի վերածելու իր նպատակը:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել