Դիզայներ Դանիել Լին իր դեբյուտը կատարեց որպես Burberry-ի նոր գլխավոր ստեղծագործական տնօրեն Լոնդոնի Նորաձևության շաբաթում՝ լոնդոնյան «Օվալ» սրահում:
Շատ սպասված միջոցառումը, որին մասնակցում էին VIP-անձեր, այդ թվում՝ Նաոմի Քեմփբելը, Բիանկա Ջագերը, Սկեպտան եւ Աննա Վինտուրը, նշանավորեց Բրեդֆորդ տղայի վերադարձը, ով նախկինում զբաղեցնում էր իտալական Bottega Veneta լեյբլի լավագույն ստեղծագործական պաշտոնը:
Burberry-ի հետ կապված նրա նոր տեսլականը բրիտանական ավանդական նորաձեւության միտումների վերադարձը չէ, չնայած Լին փոխարինել է Ռիկարդո Տիսչիի (Burberry-ի նախկին ստեղծագործական տնօրեն-խմբ.) լոգոն դասականով: Ընդհակառակը, դա փորձ է լեյբլը մղել ավելի սուր տարածություն: Մոտավորապես նույն առաջադրանքը Դանիելը կատարել է Bottega Veneta –ում աշխատանքի շրջանում։
Հավաքածուն լի էր բադերի պրինտներով եւ փոքր-ինչ պանկով: Շոուի գլխավոր կարգախոսը՝ «Փոփոխության քամի»։ Այս արտահայտությունը հայտնաբերվել է շապիկների վրա տպագրության տեսքով։
«Ես մտածեցի, որ դա հետաքրքիր է։ Դուք պետք է մի քիչ հումոր ունենաք»,- նկատել է նա, երբ լրագրողները կուլիսներում հարձակվել են նրա վրա։ «Գիտեք, սա փոփոխություն է ինձ համար, փոփոխություն ապրանքանիշի համար եւ փոփոխություն դեպի լավը», - ասել է Burberry ապրանքանիշի նոր ստեղծագործական տնօրենը:
Լին գիտի, թե որքան կարեւոր են աքսեսուարներն ու մանրուքները: Դրանց շնորհիվ դուք կարող եք նվաճել Z սերնդի միլիոնավոր սրտեր: Դեբյուտային հավաքածուում էքսցենտրիկ տարրերի միջոցով անգլիացին ստեղծել է մոդայիկ գայթակղություն: Այսպես կոչված լրահոսը հազարավոր թիրախային լսարան ունեցող բլոգերների համար:
Մանանեխային դեղին, մուգ մանուշակագույն եւ կարմիր, ինչպես նաեւ արքայական կապույտը կազմում են հավաքածուի հիմնական գունապնակը: Վերջինս, ի դեպ, հավակնում է լինել Դենիել Լիի նոր գունային ֆենոմենը։ Նրա հեղինակային «Bottega green»-ին փոխարինելու համար, ըստ երեւույթին, եկել է «Burberry blue»-ն։
Հավաքածուում ներկայացված էին բոմպեր բաճկոններ եւ ծալքավեր կիլտեր, որոնք կրում են շոտլանդական տաբատի վրայից: Ուշագրավ բաներից են բադաձեւ, որսորդական գլխարկներն ու ուսապարկերը։ Այս ամենը դժվար է պատկերացնել Հյուսիսային պողոտայի տարածքում գտնվող մայրաքաղաքի Burberry բուտիկի ցուցափեղկերին։
Հնարավո՞ր է արդյոք շահել միլիոնավոր մարդկանց սրտերը, ինչպես դա արվեց Bottega Veneta-յի հետ: Պատասխանը դեռ պարզ չէ։ Այնուամենայնիվ, Burberry-ի նոր գործադիր տնօրեն Ջոնաթան Աքերոյդն արդեն հստակեցրել է իր հավակնությունները՝ պաշտպանելով բրիտանական նորաձեւության տունը եւ մնացած վերջին անկախ շքեղ ապրանքանիշերից մեկը 6 միլիարդ դոլար արժողությամբ մեգաբրենդի վերածելու իր նպատակը:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:19, 19 ապրիլի
Որքանո՞վ է գեղեցիկ արտաքինն ազդում սեքսի որակի վրա. Առասպելներ եւ իրականություն22:24, 19 ապրիլի
Մալդիվների ամենաթանկ հանգստավայրի ներսում21:17, 19 ապրիլի
Թրեւիս Բարքերը շնորհավորել է Քորթնի Քարդաշյանին՝ հրապարակելով նրա լուսանկարը, որում նա զուգարանում է20:21, 19 ապրիլի
Jacquemus-ը նոր շունչ է հաղորդում ամառային հարսանիքներին19:47, 19 ապրիլի
Ինչպե՞ս է Բրիտանիայի ամենահարուստ մարդուն հաջողվում ստվերում մնալ. նույնիսկ նրա ադմինիստրատորը չի լսել նրա մասին18:27, 19 ապրիլի
Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել16:17, 19 ապրիլի
«Հարյուր տարվա մենություն». Netflix-ը ներկայացրել է Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի գլուխգործոցի կինոադապտացիայի թիզերը15:38, 19 ապրիլի
Կբացվի քանդակագործ Մկրտիչ Մազմանյանի ցուցահանդեսը՝ նվիրված Շառլ Ազնավուրին15:12, 19 ապրիլի
«Breaking Bad»-ի աստղ Ջանկառլո Էսպոզիտոն ցանկացել է մարդասպանի վարձել՝ սեփական սպանությունը կազմակերպելու համար14:42, 19 ապրիլի
Հարսնացուն ցնցված է. նա հարսանիքին ստացել է «ամենազզվելի նվերը»13:56, 19 ապրիլի
Քորթնի Քարդաշյանը պաշտպանել է Քիմին, որին երկրպագուները մեղադրում են դիտավորյալ «անհաջող» լուսանկար հրապարակելու մեջ13:14, 19 ապրիլի
Անզուգական Մոնիկա Բելուչին ասում է, որ «համակերպվել է ծերության հետ»