«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

«Օծանելիքների աշխարհը նման է օտար լեզուների»․ Dior-ի ստեղծագործական տնօրեն Ֆրենսիս Քյուրքջյան

15:47, 24 փետրվարի

Ֆրենսիս Քյուրքջյանին շատերը համարում են աշխարհի մեծագույն դիզայներ ու նոր օծանելիքների եւ բուրմունքների ստեղծող: Նա, հավանաբար, առավել հայտնի է 1995 թվականին Jean Paul Gaultier-ի համար Le Male արական բուրմունք ստեղծելով, որը դարձել է աշխարհում ամենավաճառվող օծանելիքներից մեկը:

Այդ ժամանակից ի վեր նա ստեղծել է ավելի քան 40 բուրմունք աշխարհի խոշոր ընկերությունների համար, այդ թվում՝ Elie Saab Le Parfum-ը Elie Saab-ի համար, My Burberry-ն Burberry-ի համար, L'Extase-ը՝ Նինա Ռիչիի համար, Narciso Rodriguez for Her-ը՝ Narciso Rodriguez-ի համար եւ Green Tea-ն՝ Էլիզաբեթ Արդենի համար:

Նա նաեւ վերստեղծել է Մարի Անտուանետի սիրելի օծանելիքը Վերսալյան պալատի համար՝ վերադառնալով 17-րդ դարի սկիզբը եւ օծանելիքի աղբյուրները: Իսկ 2006 թվականին Քյուրքջյանը վերանայել եւ թարմացրել է Papier d'Armenie-ն «Ֆրանսիայում Հայաստանի տարվա» համար։

2009 թվականին Քյուրքջյանը լիբանանահայ ֆրանսիացի գործարար Մարկ Չայայի հետ հիմնել է Maison Francis Kurkdjian օծանելիքի տունը։ 2017 թվականին նա դարձավ նորաձեւության գիգանտ LVMH-ի մի մասը։ Այսօր նրա օծանելիքներն ու հարակից ապրանքները վաճառվում են ամբողջ աշխարհում։ Նրա Baccarat Rouge 540-ը՝ հասմիկի, էրէումի եւ մայրու նոտաներով, թողարկվել է 2016 թվականին ու այդ ժամանակվանից դարձել է օծանելիքի ամենահայտնի հիթերից մեկը:

2021 թվականին Քյուրքջյանը նշանակվել է Dior Perfumes-ի ստեղծագործական տնօրեն։ Ինչպես Կառլ Լագերֆելդը, ով հասցրեց նախագծել Chanel-ը, ինչպես նաեւ իր սեփական հավաքածուն, Քյուրքջյանն ունի էներգիա եւ աշխատասիրություն, որը պահանջվում է միաժամանակ երկու գործերը հաջողությամբ կատարելու համար:

«Լավ բույրը լավ հոտ չունի, բայց գեղեցիկ բուրմունք ունի: Հիանալի բույրը գալիս է մեծ պատմությունից: Գաղափարին հասնելու համար լավ տեխնիկա է անհրաժեշտ, բայց գաղափարն ինքնին բավարար չէ։ Բույրը պետք է ունենա բնավորություն եւ միաժամանակ դիֆուզիային լինի: Ես հաճախ եմ պարֆյումերիայի արվեստը համեմատում սահադաշտի հետ։ Գեղասահքի ժամանակ դուք ստանում եք մեկ գնահատական ​​տեխնիկայի, մյուսը՝ արտիստիզմի համար: Գերազանց լինելու համար երկու կատեգորիաներում էլ բարձր միավորներ են պետք, ինչպես պարֆյումերիայում: Մյուս կողմից, լավ բույրը հիշվող է, ունի ուժեղ ձեռագիր եւ երկար է պահպանվում է: Դա կարող է թվալ հեշտ, բայց իրականում ամենադժվարն է»,- Armenian Mirror Spectator-ին տված հարցազրույցում ասել է Քյուրքջյանը։ https://mirrorspectator.com/

Նրա խոսքով՝ նոր բուրմունք ստեղծելիս կենտրոնանում է ընդհանուր զգացողության վրա։ «Ես փորձում եմ պատկերացնել բուրմունքի վերջնական տեսքը եւ միշտ սկսում եմ անունից: Վերնագիրն ամփոփում է այն, ինչ ուզում եմ ասել իմ բուրմունքով, այն պատմությունով, որը ես ցանկանում եմ պատմել իմ ոգեշնչման մասին։ Դա նման է գրքի վերնագրի, այն օգնում է ինձ իմ ստեղծագործական ճանապարհին: Բառերն ինձ համար չափազանց կարեւոր են։ Դրանից հետո ես սկսում եմ գրել բանաձեւը։ Իմ ստեղծագործական գործընթացը երբեք կախված չէ հումքից։ Սրանք փազլի կտորներ են, բայց ես կենտրոնանում եմ ընդհանուր բույրի վրա:

Օծանելիքի ստեղծման երկու փուլ կա. առաջինը մտածելու եւ բուրմունքի անվան ու ուղենիշների ստեղծման շրջանն է: Դրանից հետո երկրորդ քայլով սկսում եմ ստեղծագործել ու ժամանակ եմ անցկացնում լաբորատորիայում՝ բանաձեւը ստեղծելու համար»։ Պարֆյումերը խոստովանում է, որ չունի սիրելի բույրեր։

Հարցին, թե ինչպես դառնալ «քիթ», քանի որ նա կոչվում է մեծագույն կենդանի քթերից մեկը, Քյուրքջյանն ասել է. «Նախ, ես քիթ չեմ (ծիծաղում է)... Քիթը ոչինչ չի ստեղծում, դա պարզապես քիթ է՝ զգացմունքների փոխանցող։ Ես պարֆյումերի վարպետ եւ գեղարվեստական ​​ղեկավար եմ։ Մանուկ հասակում երբեք չեմ մտածել պարֆյումեր դառնալու մասին... 14 տարեկանում ամսագրում մի հոդված կարդացի մի քանի պարֆյումերների մասին եւ իմացա, որ իրենց օծանելիքների ստեղծման հետեւում կանգնած են ոչ կուտյուրեները։ Սրա հետեւում կանգնած էին մարդիկ, ովքեր զբաղվում էին հատուկ արվեստով: Օծանելիքը սերտորեն կապված է բարձր նորաձեւության աշխարհի հետ. այն այնքան մոտ է մաշկին, նույնիսկ ավելի մոտ, քան հագուստի կտորը: Այս պատմությունը կարդալուց հետո ես որոշեցի դառնալ պարֆյումեր եւ, երբ բավական մեծ էի, ընդունվեցի ISIPCA՝ Վերսալում գտնվող պարֆյումերիայի դպրոցը: Ես գտա իմ իսկական կոչումը... Բույրերի աշխարհը նման է օտար լեզուների՝ պետք է սկսել այբուբենից, այսինքն՝ հումքը, մեկ առ մեկ սովորելով, նկարագրելով, դասակարգելով դրանք քո իսկ խոսքերով եւ զգացմունքներով: Այնուհետեւ ստեղծում եք բառեր (փոքր անուշաբույր ակորդներ), հետո՝ նախադասություններ: Դա նման է արվեստի ցանկացած այլ ոլորտի: Բոլորը կարող են գրել, նկարել, երգել, բայց ոչ բոլորն են նկարիչներ, ովքեր նոր բան են ստեղծում... Բոլորը չէ, որ կարող են նորովի մատուցել եւ ստեղծել նորը։

Խոսելով հայկական մշակույթի եւ հայկական արմատների հետ իր կապի մասին՝ պարֆյումերն ասել է. «Ծնողներս ծնվել եւ մեծացել են Ֆրանսիայում։ Նրանք հաճախել են ֆրանսիական դպրոցներ, ես նույնպես: Սա չի նշանակում, որ մենք կապ չենք պահպանում մեր հայկական արմատների հետ, բայց դրանք որոշակի առումով մեզնից հեռու են։ Վստահ չեմ՝ նրանք ոգեշնչե՞լ են, թե՞ ազդել իմ կարիերայի վրա: Վստահ եմ, որ հոգու խորքում պետք է լինի ազդեցություն, բայց չեմ կարող դա արտահայտել»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել