Համը եւ գույնը մեծ ազդեցություն ունեն սննդի եւ խմիչքի գնումների վրա: Համաձայն FMCG Gurus-ի համի, գույնի եւ տեքստուրայի միտումների հաշվետվության՝ սպառողները գերադասում են համն ու բույրը ապրանքի այլ հատկանիշներից, ինչպիսիք են գինը, հնարավոր օգուտները կամ կայունության պահանջները: Բրենդերը, որոնք հենվում են համի եւ գույնի վերջին թրենդների վրա, կարող են կյանքի կոչել դասական կատեգորիաները՝ գրավելու սպառողների ուշադրությունը ողջ նոր տարվա ընթացքում, գրում է Food and Beverage Insider-ը։
Համարձակ համեր եւ վառ երանգներ
2023 թվականին նրբությունները կարծես տեղ չունեն։ Փոխարենը, սպառողներին գրավում է պայծառությունը, լավատեսությունը եւ համարձակ գույներն ու համերը: Pantone գույնի ինստիտուտը 2023 թվականի Տարվա գույն է անվանել Viva Magenta-ն: Հենց դրա երանգները կգերակշռեն հրուշակեղենի, աղանդերի, կոկտեյլների եւ նույնիսկ սոուսների մեջ: Միեւնույն ժամանակ, հայտնիություն են ձեռք բերում այնպիսի համեր, ինչպիսիք են վիշապի միրգը, վարդագույն գրեյպֆրուտը, հիբիսկուսը: Բացի մանուշակագույնից, հարուստ նարնջագույնից, փիրուզագույնից, դեղինից երանգները խաղում են հետաքրքիր համային պրոֆիլների հետ,ներառյալ մանգոն, կապույտ ազնվամորին, քրքումը եւ տարոյի արմատը:
Էսկապիզմ եւ արկածներ
Շատ սպառողներ ցանկանում են հետաքրքիր զգացողություններ եւ նրանց գրավում են ուտելիքներն ու խմիչքները, որոնք նրանց կտանեն ճամփորդությունների՝ իրական կամ պատկերացված: Կապույտ գույնը խորապես մարմնավորում է այս միտումը՝ կապված օվկիանոսի ալիքների, անսահման երկնքի եւ անշարժ լճակների հետ: Զվարճալի ու ֆանտաստիկ համերը լավ համակցվում են կապույտ երանգների հետ, ինչպիսիք են մոշի սերրանոն, անանուխը, ծննդյան տորթը, թթու կոնֆետը եւ փերիների, թզուկների եւ վիշապների գեղարվեստական համային պրոֆիլները:
Կազդուրիչ եւ վերականգնող զգացողություններ
Տարիներ տեւած իրարանցումից եւ անորոշությունից հետո, սպառողները ձգտում են խմիչքներ, որոնք ազդանշան են տալիս ինքնասպասարկման մասին: 2022 թվականի Top Trends Survey-ում համաշխարհային սպառողների գրեթե կեսը (47%) հայտարարել է, որ առողջ ապրելակերպի գլխավոր խոչընդոտը հանգստանալու ժամանակ գտնելու դժվարությունն է: Սննդամթերքներն ու խմիչքները սովորաբար օգտագործվում են հուզական բարեկեցության ապահովման համար՝ հատկապես շեշտը դնելով համերի եւ գույների վրա, որոնք սպառողները կապում են դրական ու հանգստացնող հույզերի հետ: Նարդոսը՝ եւ՛ որպես երանգ, եւ՛ որպես բույր, թրենդային կլինի 2023 թվականին՝ ավելացնելով իր նուրբ գույնը, համն ու բույրը պաղպաղակին, պատրաստի թեյերին եւ հրուշակեղենին: Այլ տաք, չեզոք երանգներ, ինչպիսիք են վանիլը, կարամելը, չեդդերը կամ բեկոնը, նույնպես կարող են օգնել սպառողներին հարմարավետ զգալ:
Դրական ազդեցություն ունեցող մթերքներ
Գույներ եւ բույրեր, որոնք կարող են բարձրացնել ձեր տրամադրությունը, ինչպիսիք են վառ նարնջագույնը եւ դեղինը: Դրանք կարելի է գտնել մրգերի, բանջարեղենի եւ այլ բույսերի մեջ, որոնք սպառողները կապում են սննդային հատկությունների հետ՝ ցիտրուսային ու արեւադարձային մրգերից մինչեւ սորտային պղպեղներ եւ այգեգործական խոտաբույսեր: Բնական աղբյուրներից ստացված համերն ու գույները արտադրանքն ավելի գրավիչ են դարձնում սպառողների համար: Աշխարհի սպառողների 76%-ը կարեւոր է համարում, որ սննդամթերքն ու խմիչքը արհեստական գույներ չպարունակեն։ Բնական գույներն ու համերը պարզության, վստահության եւ որակի զգացում են առաջացնում:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
12:13, 28 մարտի
Մայքլ Ջեքսոնի երեք երեխաները հայտնվել են կարմիր գորգի վրա՝ ի պատիվ իրենց հանգուցյալ հոր11:17, 28 մարտի
Քիմ Քարդաշյանին դատի են տվել կահույքի համար10:29, 28 մարտի
Բրիթնի Սփիրսը նիհարում և շարունակում է հրապարակել իր մերկ լուսանկարները10:03, 28 մարտի
«Ինկած բերդի իշխանուհին»՝ Լավագույն ներկայացում, Տիգրան Գաբոյանն ու Արաքսյա Մելիքյանը՝ լավագույն դերասաններ. կայացավ «Արտավազդ» մրցանակաբաշխությունը09:00, 28 մարտի
ՄԱՐՏԻ 28-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:15, 27 մարտի
Իտալացի մոդելն այնքան գեղեցիկ է, որ շատերը վստահ են, որ նա չափազանց լավն է իրական լինելու համար22:17, 27 մարտի
Շոտլանդական արտադրող արհեստական ինտելեկտի միջոցով ստեղծել է հազվագյուտ վիսկի՝ 50 հազար դոլար արժողությամբ21:02, 27 մարտի
Մոնակոյում կանցկացվի Superyacht Chef-ի 5-րդ մրցույթը21:00, 27 մարտի
Միխայիլ Շուֆուտինսկի. Ինձ համար Հայաստանը միշտ ասոցացվում է ուրախության հետ20:52, 27 մարտի
«Շատ ցածր ձեւ է մարդուն արժեզրկել՝ համեմատելով Կանտի հետ»,- Արուս Տիգրանյանը՝ Սուրեն Շահվերդյանի մասին20:06, 27 մարտի
Թատրոնի միջազգային օրվա թոփ 5 բեմադրությունները Երևանում19:20, 27 մարտի
«Տիտանիկի» շնորհիվ հայտնի դարձած փայտե պանելը աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 700,000 դոլարով