Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Սննդի գույնը. 2023 թվականի հիմնական միտումները

18:20, 7 մարտի

Համը եւ գույնը մեծ ազդեցություն ունեն սննդի եւ խմիչքի գնումների վրա: Համաձայն FMCG Gurus-ի համի, գույնի եւ տեքստուրայի միտումների հաշվետվության՝ սպառողները գերադասում են համն ու բույրը ապրանքի այլ հատկանիշներից, ինչպիսիք են գինը, հնարավոր  օգուտները կամ կայունության պահանջները: Բրենդերը, որոնք հենվում են համի եւ գույնի վերջին թրենդների վրա, կարող են կյանքի կոչել դասական կատեգորիաները՝ գրավելու սպառողների ուշադրությունը ողջ նոր տարվա ընթացքում, գրում է Food and Beverage Insider-ը։

Համարձակ համեր եւ վառ երանգներ

2023 թվականին նրբությունները կարծես տեղ չունեն։ Փոխարենը, սպառողներին գրավում է պայծառությունը, լավատեսությունը եւ համարձակ գույներն ու համերը: Pantone գույնի ինստիտուտը 2023 թվականի Տարվա գույն է անվանել Viva Magenta-ն: Հենց դրա երանգները կգերակշռեն հրուշակեղենի, աղանդերի, կոկտեյլների եւ նույնիսկ սոուսների մեջ: Միեւնույն ժամանակ, հայտնիություն են ձեռք բերում այնպիսի համեր, ինչպիսիք են վիշապի միրգը, վարդագույն գրեյպֆրուտը, հիբիսկուսը: Բացի մանուշակագույնից, հարուստ նարնջագույնից, փիրուզագույնից, դեղինից երանգները խաղում են հետաքրքիր համային պրոֆիլների հետ,ներառյալ մանգոն, կապույտ ազնվամորին, քրքումը եւ տարոյի արմատը:

Էսկապիզմ եւ արկածներ

Շատ սպառողներ ցանկանում են հետաքրքիր զգացողություններ եւ նրանց  գրավում են ուտելիքներն ու խմիչքները, որոնք նրանց կտանեն ճամփորդությունների՝ իրական կամ պատկերացված: Կապույտ գույնը խորապես մարմնավորում է այս միտումը՝ կապված օվկիանոսի ալիքների, անսահման երկնքի եւ անշարժ լճակների հետ: Զվարճալի ու ֆանտաստիկ համերը լավ համակցվում են կապույտ երանգների հետ, ինչպիսիք են մոշի սերրանոն, անանուխը, ծննդյան տորթը, թթու կոնֆետը եւ փերիների, թզուկների եւ վիշապների գեղարվեստական ​​համային պրոֆիլները:

Կազդուրիչ եւ վերականգնող զգացողություններ

Տարիներ տեւած իրարանցումից եւ անորոշությունից հետո, սպառողները ձգտում են խմիչքներ, որոնք ազդանշան են տալիս ինքնասպասարկման մասին: 2022 թվականի Top Trends Survey-ում համաշխարհային սպառողների գրեթե կեսը (47%) հայտարարել է, որ առողջ ապրելակերպի գլխավոր խոչընդոտը հանգստանալու ժամանակ գտնելու դժվարությունն է: Սննդամթերքներն ու խմիչքները սովորաբար օգտագործվում են հուզական բարեկեցության ապահովման համար՝ հատկապես շեշտը դնելով համերի եւ գույների վրա, որոնք սպառողները կապում են դրական ու հանգստացնող հույզերի հետ: Նարդոսը՝ եւ՛ որպես երանգ, եւ՛ որպես բույր, թրենդային կլինի 2023 թվականին՝ ավելացնելով իր նուրբ գույնը, համն ու բույրը պաղպաղակին, պատրաստի թեյերին եւ հրուշակեղենին: Այլ տաք, չեզոք երանգներ, ինչպիսիք են վանիլը, կարամելը, չեդդերը կամ բեկոնը, նույնպես կարող են օգնել սպառողներին հարմարավետ զգալ:

Դրական ազդեցություն ունեցող մթերքներ

Գույներ եւ բույրեր, որոնք կարող են բարձրացնել ձեր տրամադրությունը, ինչպիսիք են վառ նարնջագույնը եւ դեղինը: Դրանք կարելի է գտնել մրգերի, բանջարեղենի եւ այլ բույսերի մեջ, որոնք սպառողները կապում են սննդային հատկությունների հետ՝ ցիտրուսային ու արեւադարձային մրգերից մինչեւ սորտային պղպեղներ եւ այգեգործական խոտաբույսեր: Բնական աղբյուրներից ստացված համերն ու գույները արտադրանքն ավելի գրավիչ են դարձնում սպառողների համար: Աշխարհի սպառողների 76%-ը կարեւոր է համարում, որ սննդամթերքն ու խմիչքը արհեստական ​​գույներ չպարունակեն։ Բնական գույներն ու համերը պարզության, վստահության եւ որակի զգացում են առաջացնում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել