Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Դիզայներ Սոնյա Ավագյանի նորաձեության տիեզերքը՝ ոգեշնչված Հայաստանով եւ Արցախով

15:38, 13 մարտի

Երիտասարդ դիզայներ Սոնյա Ավագյանը փոխում է մոտեցումը դիզայներական հագուստի արտադրության հարցում։ Մեր այսօրվա հերոսուհին ամբողջությամբ կոտրում է կարծրատիպերը եւ ցույց տալիս, որ հայրենական արտադրությունը կարող է նույնիսկ մի կարգի ավելի բարձր լինել, քան արտասահմանյանը։

Sonya Avagyan ապրանքանիշը դիզայների՝ իր պատմական հայրենիքի հանդեպ ունեցած սիրո արդյունք է։ Առաջին հավաքածուներից մեկը նվիրված էր վարդագույն տուֆին, որը նրա հայրենի Երեւանի այցեքարտն է։ Այս քաղաքում աղջիկը ծնվել է եւ անցկացրել իր կյանքի մեծ մասը։ Եղել է համագործակցություն հայտնի գեղագիր Ռուբեն Մալայանի հետ։ Դիզայներական իրերը՝ պատրաստված ջինսից եւ բամբակից, զարդարված էին հայկական տառերով՝ գեղարվեստական ​​շրջադարձով։

Աղջիկը հատուկ ուշադրություն է դարձնում Արցախին, որտեղ մի քանի տարի առաջ իր ռետրիվերի հետ տեղափոխվել է Երեւանից։ Այս սիրո պատմությունը տեւեց երկու տարի։ Մյուս կողմից, Սոնյան որոշ ժամանակ վերից վար ուսումնասիրել է տարածաշրջանը, անգիր գիտի Արցախի բոլոր անկյունները եւ գրեթե բոլոր առանցքային դեմքերին։ Բացի այդ, նա հիանալի տիրապետում է տեղական բարբառին։

«Մատաղ, ինքնաբացահայտման հիանալի ժամանակ էր: Ես ու շունս վեց ժամ ճանապարհ գնացինք Երեւանից Ստեփ (ինչպես աղջիկն է անվանում Արցախի մայրաքաղաք Ստեփանակերտը-Խմբ.): Ես ապրում էի իմ ընտանիքից հեռու։ Մշտապես ոգեշնչված տարածաշրջանի գեղեցկությամբ եւ հարստությամբ: Ի վերջո, հայրս ծնվել է Կիրովոբադում։ Ուզում էի ավելի լավ ճանաչել իմ ժառանգությունը»,- NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում պատմել է նա։

Կյանքի այս փուլի հետհամը նոր` «Արցախ գունապնակ» հավաքածուն է։ Սոնյա Ավագյանի արտադրանքը, որն արտադրվել է Արցախի տարածքում, ներկայացված է Երեւանում։ Շնորհանդեսն անցավ բավականին անսովոր ձեւաչափով։ Չկային մանեկեններ, մոդելներ։ Արցախի լավագույն ավանդույթների համաձայն՝ ողջ ցուցասրահում հագուստները պարաններից կախված էին։ Դա հագուստ չորացնելու իմիտացիա էր։

«Գույները, որ տեսնում ես այս տարածաշրջանում, չեն կարող քեզ անտարբեր թողնել։ Նայեք միայն կապույտի երանգներին, իսկ կանաչի խորությունը։ Դուք կարող եք բառացիորեն խելագարվել գեղեցկությունից», - նշել է աղջիկը։

Այնուամենայնիվ, հագուստը միշտ չէ, որ եկամտաբեր բիզնես է: Սեզոնները փոխվում են, իսկ «կտորները» մնում են որպես ավելորդ բեռ։ Ֆիզիկական եւ դրամական ծախսերը նվազեցնելու համար Սոնյան որոշել է անցնել ոսկերչությանը։

Ոսկերչական հավաքածուն կոչվում է «Արցախ շուշաններ»։ Ոգեշնչման աղբյուրը Ասկերանի շրջանի Աստղաշեն գյուղն է։ Մոտ հարյուր միլիոն տարի առաջ այս տարածքում գոյություն է ունեցել հնագույն օվկիանոս: Ներկայիս սերունդը ժառանգել է ծովային կենդանիների քարացած մնացորդները: Մասնավորապես, Աստղաշենի աստղերը, որոնք իրականում ոչ մի կապ չունեն բուսական աշխարհի հետ։ Ընդհակառակը, դրանք միաբջիջ կենդանիներ են, որոնց կտրելիս ծաղիկների հստակ ձեւ են տալիս։

«Ես ապշել էի այդ գեղեցկությունը տեսնելով։ Սա իսկապես յուրահատուկ վայր է։ Հավաքածուն ստեղծելիս ինձ համար կարեւոր էր շփվել կոմունայի հետ։ Քանի որ այն ժամանակ արդեն վերադարձել էի Երեւան, սխեման հետեւյալն էր. տեղացիներին վճարել էի «աստղերը» հավաքելու համար, հետո դրանք ուղարկում էինք Երեւան։ Արդեն այստեղ տեղի արհեստավորների հետ ես վերջնական տեսքի բերեցի արտադրանքը: Եվ ահա, էմելե էկա: (Արցախի բարբառից թարգմանաբար նշանակում է «Ամեն ինչ լավ է ստացվել»)»,- նշել է հերոսուհին։

Ստացված արտադրանքն արհեստագործություն է՝ համակցված դիզայների զգայուն առաջնորդությամբ՝ ոգեշնչված ազգային ժառանգությունից: Ձեռագործ՝ Ա-ից Ֆ-ը պատմությամբ: Այսպիսով, գաղափարը ծնվեց վերաիմաստավորելու շքեղության հայեցակարգը, որը հաճախ ասոցացվում է բացառապես ներմուծվող ապրանքների հետ։

«Այո, այնքան էլ հեշտ չէ պարտականություններ փոխանցել Երեւանի եւ Աստղաշենի միջեւ, երբ ունես միկրոբիզնես։ Երկու հիմնական կետերն իրարից բաժանված են հարյուրավոր կիլոմետրերով։ Գյուղական կոմունայի հետ պետք է շփվել, իսկ դա հեշտ գործ չէ։ Հատկապես, երբ դա անում է երիտասարդ աղջիկը», - հավելել է Սոնյան:

Սոնյան որոշել է զարդերից ստացված շահույթը ներդնել իր հաջորդ նախագծում։ Թեմայի ուսումնասիրությունը տեւել է մոտ երեք տարի։ Աղջիկն ուսումնասիրել է վիշապագորգների թեման՝ հայկական գորգերի տարատեսակ։ Նա վերլուծել է զարդանախշերը, ուսումնասիրել աստղագուշակություն, փիլիսոփայություն եւ շատ այլ գիտություններ։

«Սա բավականին երկար գործընթաց է, ինձ համար հետաքրքիր էր խորանալ վիշապագորգի բոլոր թաքնված հաղորդագրությունների մեջ։ Մեզ հաջողվեց շատ բան գտնել՝ լոկո ձկից (հայ ժողովրդական բանահյուսության մեջ ծովային կենդանու տեսակ) մինչեւ ին-յան, ինչպես նաեւ տարբեր պրոեկցիաներ»։

Վիշապների հարուստ պատմությունն ու գունեղ զարդանախշերը (աղջկա օգտագործած կարճ անունը- խմբ.) հիմք են հանդիսացել նոր հավաքածուի համար։ Այն պատրաստում էին Հայաստանի չորս մարզերում։ Ավելին, որոշ ապրանքներ ստեղծելիս օգտագործվել են ավանդական տեխնիկա՝ կարի ասեղով ժանյակ պատրաստելը։ Հավաքածուում ներկայացված կլինեն Վան ասեղնագործության տարրեր, որոնք պատրաստված են սպիտակ բամբակից, շատ բարակ թելերից։ Օգտագործված թելերից մի քանիսը դիզայները պատրաստել է իր արհեստավորուհիների հետ։

Հավաքածուն բաղկացած կլինի 12 կերպարից՝ ստեղծված բնական գործվածքներից՝ բնական գունապնակով։ Շնորհանդեսը տեղի կունենա ոչ միայն օֆլայն, այլ նաեւ առցանց։ Ապրանքների անալոգը կներկայացվի որպես NFT արտադրանք։ Շոուի համար կստեղծվեն այլմոլորակայիններ Avagyan տիեզերքից: Բանալին գնելիս հեռուստադիտողը կստանա մուտքի կոդ, որը նրան կտանի դեպի հատուկ կառուցված 3D իրականություն: Այնտեղ կարող եք ուղղակիորեն սուզվել վիշապագորգի տարրերի մեջ, դիպչել դրանց եւ տեսնել ամենափոքր մանրամասները։

Սա իր տեսակի մեջ առաջին հայկական նախագիծն է՝ ուղղված թվային նորաձեւությանը: Ինչպես օֆլայն, այնպես էլ առցանց ֆորմատներով աղջիկը շատ ժամանակ է հատկացնում դետալներին։ Երանգները, երեսպատումը, կողպեքները, պիքսելները, ամեն ինչ պետք է կատարյալ լինի: Նրա խոսքով՝ այս նախագիծը մեծ ջանք ու ներդրում է պահանջել։ Թեեւ այն դեռ ավարտման փուլում չէ, բայց միայն կես ճանապարհին։

Ավագյանին, բացի մանրամասներից, հաջողվում է հաճախորդներին տրամադրել հույզեր, զգացմունքներ, սենսացիաներ։ Բոլոր ապրանքները արտադրվում են սահմանափակ քանակությամբ՝ նախնական պատվերով։ Գրեթե Birkin պայուսակների նման: Յուրաքանչյուր կտոր ունի իր ուրույն նույնականացման համարը, ինչպես նաեւ փոքրիկ հեղինակային շրջադարձ:

Իր օրինակով երիտասարդ դիզայները ցույց է տալիս, թե որքան կարեւոր եւ անհրաժեշտ է վերակենդանացնել հին ավանդույթներն ու շփվել արհեստավորների հետ։ Թեեւ տեղական մակարդակով, բայց ձգտեք ստեղծել պատմություն ունեցող եզակի արտադրանք։ Չէ՞ որ հիմա՝ գլոբալացման շրջանում, հենց դա է պակասում միջազգային շուկային։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել