MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Քենդալ Ջենները նկարահանվել է Calvin Klein-ի ներքնազգեստի գովազդում

21:06, 15 մարտի

Մոդել Քենդալ Ջեները, երգչուհի FKA Twigs-ը եւ դերասան Ահարոն Թեյլոր-Ջոնսոնը դարձել են Calvin Klein-ի նոր գովազդային արշավի դեմքերը։ Այս մասին հայտնում է WWD-ն։

Մերթ Ալասի եւ Մարկուս Պիգգոտի կողմից նկարահանված Calvin Klein-ի գարնանային արշավում ներկայացված են համաշխարհային մակարդակի աստղեր, ինչպիսիք են Blackpink խմբից Ջեննին, Քենդալ Ջենները եւ FKA Twigs-ը, ինչպես նաեւ Մայքլ Բ․ Ջորդանը եւ Ահարոն Թեյլոր-Ջոնսոնը։

View this post on Instagram

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Բրենդը վերջին վեց ամիսների ընթացքում կենտրոնացել է ներքնազգեստի եւ ջինսե հագուստի վրա, սակայն հետագայում ընկերությունը նախատեսում է վերակենդանացնել Calvin Klein-ի նախկինում վաճառված որոշ իրեր:

«Մենք գնում ենք դեպի վեր ճանապարհը։ Բրենդի անհավանական ուժեղ առաջխաղացումները մեզ շատ են օգնում: Հնարավորության մեծ մասը բյուրեղացնելն է այն, ինչ բրենդը միշտ հանդես է եկել, բայց դա անել այնպես, որ համապատասխանի այսօրվա մշակույթին», - ասում է Ջոնաթան Բոթոմլին՝ Calvin Klein-ի մարքեթինգի համաշխարհային տնօրենը, ով ապրանքանիշին միացել է անցյալ հունիսին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել