Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

«Քչով ընդգծիր շատը»․ հարցազրույց կինոռեժիսոր Դավիթ Սաֆարյանի հետ

19:21, 26 մարտի

Իմ բոլոր ֆիլմերը ծնվել են մեծ դիմադրության արդյունքում՝ «Ընդդեմ» նշանի ներքո»,- ասում է հայտնի կինոռեժիսոր, սցենարիստ, պրոդյուսեր, նկարիչ Դավիթ Սաֆարյանը։

«Ես սկսել եմ որպես վավերագրող: Նկարահանել են ավելի քան քսան վավերագրական ֆիլմ: Առաջին անգամ կինոստուդիայում հայտնվեցի չորս տարեկանում։ Պապս ինձ այնտեղ տարավ՝ հայկական առաջին հնչյունային «Պեպո» ֆիլմի պրոդյուսեր, «Արմենֆիլմի» հիմնադիրներից մեկը, ով 1923 թվականին Համո Բեկ-Նազարովի հետ եկավ Երեւան։

Իգական կերպարների մասին

Իմ երկու գեղարվեստական ​​ֆիլմերում՝ «Կորուսյալ դրախտում» եւ հատկապես «Տեղական ժամանակով 28:94-ին» առանցքը կանացի կերպարն է: Այս կերպարները տաղանդավոր եւ խորապես մարմնավորված են դերասանուհի Յանա Դրուզի կողմից, ինչը հատկապես կարեւոր է ինձ համար։ Յանան իմ կինն է, գործընկերը, իմ շատ գաղափարների ոգեշնչողը, ուժեղ, սեփական, յուրահատուկ ձեռագրով ռեժիսոր: Պրոֆեսիոնալ աշխարհում ես քիչ թե շատ հայտնի դարձա զարմանալի կնոջ՝ համր կինոյի աստղ Ալեքսանդրա Խոխլովայի մասին ֆիլմի շնորհիվ։ Այս ֆիլմն ընդգրկված է ֆրանսիական սինեմաթեքի, Նիդեռլանդների կինոթանգարանի, Նյու Յորքի ժամանակակից արվեստի թանգարանի հավաքածուներում։ Իմ ամենասիրած գործերից է 10 րոպեանոց «Ջերմության կարոտ» ֆիլմը՝ ականավոր նկարչուհի Մարիամ Ասլամազյանի հետ։ Նաեւ Ասլամազյան քույրերի մասին պատմող «Նվիրում» ֆիլմը։ Սրանք բոլորը կանացի ճակատագրեր են։ Այնպես որ, իմ ստեղծագործությունները կարող են ինձնից ավելի պերճախոս պատմել այն մասին, թե ինչ նշանակություն ունի ինձ համար կնոջ կերպարը կինոյում։

Վաղ որոշման մասին

IMG_0760.JPG (47 KB)

Ես 11 տարեկան էի։ Հեռուստատեսությամբ ցուցադրվել է Հենրիխ Հովհաննիսյանի «3+2»-ը. Հայրս ասաց. «Նստիր, միասին նայենք, լավ ֆիլմ պետք է լինի»։ Երբ ֆիլմն ավարտվեց, ես հայրիկիս ասացի.

- Ցանկանում եմ ռեժիսոր դառնալ։

- Ի՞նչ, դուք նույնպես կարող ես այսպես, - հարցրեց հայրս։

- Ոչ, այդպես ոչ։

 - Ավելի լա՞վ։

- Ոչ, այլ կերպ։ ‎

- Ապա, լուրջ է։

Մեր զրույցի հենց սկզբում պատմեցի, թե քանի տարեկան էի, երբ պապիկս ինձ իր հետ առաջին անգամ տարավ կինոստուդիա։ Այդ ժամանակ մի վարձով բնակարանից մյուսն էինք տեղափոխվում, ես սեփական բակ չունեի։ Իսկ հետո պապիկիս հայտարարեցի, որ ուզում եմ խաղալ այս բակում։ Ես դեռ խաղում եմ այնտեղ, չնայած ... բակը (Հայֆիլմի) արդեն չկա։

Կարեւոր դասի մասին

Հորս հետ է կապված ամենահիշարժան մասնագիտական ​​դասը, որն ինձ համար անփոփոխ, գլխավոր, ուղղորդող է մնում։ Ես տասնչորս տարեկան էի։ Նկարում էի։ Հայրս մոտեցավ եւ նկարիս անկյունում մի երկու ժլատ հարվածով ցույց տվեց, թե որ ուղղությամբ աշխատեմ. – Քչով ընդգծիր շատը։ Հասիր դրան։Ստացեք այն: Նայիր Էնգրին։

Կինոյում նույնպես դա շատ կարեւոր է։

Իր ֆիլմերի մասին

Ամենախառը զգացողություններն եմ ունենում, երբ լեփ-լեցուն դահլիճում, տանից ինչ-որ հեռու վայրում ֆիլմիս ցուցադրությունն ավարտվում է ծափերով։ Ես, իհարկե, ուրախ եմ աշխատանքիս հանդեպ նման գնահատականի համար, բայց նաեւ ցավում եմ, որ իմ հայրենիքում շատ քիչ մարդիկ են դիտել իմ ֆիլմերը։ Ի վերջո, ես առաջին հերթին իմ ֆիլմերը նկարում եմ մեզ համար։ Եվ դրանք մեր մասին են: Միգուցե ժամանակի հետ ուղղվի։

IMG_0787.JPG (52 KB)

Իմ բոլոր ֆիլմերը ծնվել են մեծ դիմադրության արդյունքում՝ «Ընդդեմ» նշանի ներքո»։ Անկախ հանգամանքներից, ի հեճուկս ժամանակի, հետո վերածվելով ժամանակի փաստաթղթի, ի հեճուկս ... Այո, ի հեճուկս ամեն ինչի։ Այժմ փորձում եմ հնարավոր դարձնել «ՀԵՔԻԱԹ. ՍԱՐՅԱՆ» ֆիլմը։ Սա կենսագրություն չի լինի փայլուն արտիստի մասին: Դա կլինի նկարչի ճակատագրի, մեր կյանքում արտիստի դերի մասին ֆիլմ։ Սցենարը հիմնված է Մարտիրոս Սարյանի չհրատարակված գրառումների վրա։ Նրա կյանքում եղել են մութ, մտահոգիչ, ողբերգական օրեր ու տարիներ։ Բայց նկարիչը, հաճախ արդեն անհնար էր թվում, հաղթահարեց խավարը եւ մարդկանց տվեց լույս, գույների հարստություն, հեքիաթ։ Սա է Սարյանի արվեստի իմաստությունը, բարձր իմաստը։

Ի վերջո, իմ ֆիլմերը նրանց մասին են, ովքեր անմարդկային պայմաններում կարողանում են պահպանել իրենց մարդկային դեմքը։ Արդյո՞ք սա արդիական է: Կարծում եմ՝ այո։ Արդյո՞ք այն արդիական կլինի երկար տարիներ հետո: Ես վախենում եմ, որ դա միշտ ճիշտ կլինի:

 

 

Ռեգինա Մելիքյան  


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել