Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Ugg-երը կրկին գրավում են աշխարհը

14:40, 29 մարտի

Ugg-երը վերադառնում են նորաձեւություն: Անցյալ սեպտեմբերին Բելլա Հադիդին նկատեցին Նյու Յորքի փողոցներում համարձակ հանդերձանքով, որն անմիջապես հայտնվեց համացանցում: Հադիդը հրաժարվել է տաբատից՝ հօգուտ տղամարդկանց սպիտակ վարտիքի՝ ոճավորելով դրանք դասական uggs-երով։

хадид.jpg (79 KB)

Այն բանից հետո, երբ Հադիդը կրեց Ugg-ի (թողարկված անցյալ տարի), այն նորաձեւության նոր շարժում առաջացրեց: Հադիդի կերպարն արագ տարածվեց TikTok-ում, իսկ Lyst-ը հայտնում է, որ կոշիկներն արագ սպառվել են, որոնումները աճել են 152%-ով: Էմիլի Ռատակովսկու եւ Ջիջի Հադիդի նման աստղերը նույնպես շուտով սկսեցին կրել դրանք: Հանկարծակի մինի պլատֆորմայով Ugg-երը դարձան ամենաթեժ նոր կոշիկը նորաձեւության աշխարհում՝ կրկնապատկելով իր $150 մանրածախ գինը վերավաճառքի կայքերում: Նույնիսկ այսօր դրանք գրեթե անհնար է ձեռք բերել: Հելեն Ֆրեյնի համար՝ Ugg-ի կոշիկի դիզայնի փոխնախագահը, Ugg-ի կոշիկների այս մոլուցքը բացարձակապես ցնցող էր: «Ամեն անգամ, երբ փողոցում ինչ-որ մեկին տեսնում ես քո ապրանքը հագած, դա շատ հաճելի է», - ասել է նա։ Այս մասին գրում է Vogue-ը։


Այնուամենայնիվ, հեշտ չէ արտադրանք թողարկել եւ ստիպել աշխարհին ընդունել այն, հատկապես կոշիկները, որոնք ժամանակին համաշխարհային երեւույթ էին: Ֆրեյնի համար, ով ավելի քան վեց տարի ղեկավարում էր Ugg կոշիկների դիզայնը, հայեցակարգը սկսվել է այն բանից, որ նրա դիզայներական թիմը նայում էր դասական Ugg-ներին եւ պատկերացնում, թե ինչպես կարող են դրանք արդիականացնել: «Դա իսկապես սկսվեց սիլուետով», - նշել է Ֆրեյնը:

«Երկարության կրճատումը եւ դրա վրա հաստ տակացու ավելացնելը թվում էր, թե թարմ եւ կատարյալ միջոց է Ուգգիներին ներկա բերելու համար: Մեզ համար սրանք իմաստալից էին», - ասել է Ֆրեյնը: «Շատ բան, ինչ մենք անում ենք, վերաբերում է այն փորձին, որը մենք ցանկանում ենք տալ սպառողներին: Պլատֆորմը վստահություն է տալիս. դա ձեզ դիրք է տալիս աշխարհում: Դա ձեզ կստիպի առանձնանալ եւ ձեզ շատ վստահ զգալ»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել