Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Երեւան-Փարիզ. ինչպես է ոճաբան Արփինե Մովսիսյանը նվաճում նորաձեւության մայրաքաղաքը

19:25, 31 մարտի

Արտասահման տեղափոխվելը եւ, մասնավորապես, նորաձեւության մայրաքաղաք Փարիզը կրեատիվության շատ երկրպագուների երազանքն է։ Երբեմն կյանքում անսպասելի շրջադարձերը կարող են հանգեցնել շատ ցանկալի իրականության: Այսօրվա հերոսուհի Արփինե Մովսիսյանը, ով ավելի հայտնի է @mov6yan մականունով, NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում խոսել է սեփական փորձի, ինտեգրման դժվարությունների եւ ֆրանսիական կյանքի բազմաթիվ այլ բերկրանքների մասին։

Մի անգամ Nammos Dubai նախագիծը գովազդային հոլովակ է նկարահանել, որտեղ Արփինեն հրավիրված ոճաբանն էր։ Պրոմոյում նկարահանվել են այնպիսի աստղեր, ինչպիսիք են Շանինա Շեյքը, Նիկ Բեթմենը, Ջեսիկա Կահավաթին, ինչպես նաեւ Ժիզել Օլիվեյրան։ Վերջին հերոսուհին՝ Victoria's Secret-ի մոդելը, փորձել է հայ դիզայների հագուստը։ Այն կարված էր Մովսիսյանի պատվերով։

«Ես տեսա Մերի Ստեփանյանի աշխատանքը եւ անմիջապես գրեցի նրան։ Նրա թիմը ստանձնեց նախագիծը: Ես իսկապես ցանկանում եմ որքան հնարավոր է շուտ գովազդել մերը»,- կիսվել է ոճաբանը։

Հետո թվում էր, թե Արփինեի մոտ հայկականից միայն ազգանունն է։ Նրա հետ կապ հաստատելը անհասանելի բան էր: Ըստ այդմ, նրա հետ առաջին շփումը եղել է պաշտոնական՝ ֆրանսերենով։ Սակայն քչերն էին կռահում, որ աղջիկը վարժ տիրապետում էր հայերենին, ինչպես մայրենիին, նույնիսկ ռուսերենին։

«Ես ծնվել եւ մեծացել եմ Հայաստանում։ Այստեղ դպրոց եմ հաճախել, բակալավրն եմ ավարտել։ Վերջին 12 տարին է, ինչ ապրում եմ Ֆրանսիայում, բայց հաճախ եմ լինում հարազատ Երեւան։ Հիմա նախընտրում եմ ժամանակ անցկացնել քաղաքից դուրս՝ գյուղերում, որտեղ պահպանվել են հին ավանդույթներն ու սովորույթները»,- ընդգծել է Արփինեն։

Ոճաբանի խոսքով՝ այն ժամանակվա ապագա մասնագիտության հանդեպ սերը ծնվել է իր հայրական տան պատերից. «Տատիկս դերձակ էր։ Ես միշտ հետեւում էի ընթացքին, հետո սկսեցի ստեղծագործել։ Նա բակում գտնվող ընկերներին ցույց տվեց իր նորաստեղծ իրերը: Ինձ հաճախ սխալ էին հասկանում նորարարական մոտեցման պատճառով, որը ժամանակից առաջ էր»։

Հայաստանում փոքր է ընտրությունը բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների միջեւ, որտեղ կարելի էր կտրել ու կարել սովորել։ Ապագա ոճաբանն ընտրել է Արվեստի ակադեմիան։ Այստեղ նա սովորել է որպես մոդելավորող, այնուհետեւ տեղափոխվել է ինտերիերի դիզայնի ֆակուլտետ։

Այնուհետեւ Արփինեն աշխատել է տեղական հեռուստատեսությունում՝ մի քանի աստղերի հետ։ Բեկումնային պահը սերն ու երիտասարդն էր, ում շնորհիվ նա հայտնվեց Փարիզում։

«Ինտեգրումը հեշտ չէր։ Այնուամենայնիվ, սա բոլորովին այլ մշակույթ է, լեզվի չիմացություն եւ շատ այլ մանրամասներ, որոնք դժվարացրել են կյանքը: Այս ամենի միջով անցնելով՝ ես ինձ արդեն փարիզեցի եմ համարում, բայց ոչ ֆրանսուհի»,- նշել է Արփինեն։

Իսկապես, Հայաստանից դուրս աշխատանքը կրկնակի դժվարանում է։ Բացի վերը նշված ցանկից, հարկ է նշել մրցակցության գործոնը։ Եթե ​​Հայաստանում գրեթե բոլորը միմյանց ճանաչում են ուղղակիորեն կամ մեկ ձեռքսեղմումով, ապա Ֆրանսիայում դա այդպես չէ։ Տաղանդի եւ ապրանքանիշի աշխատանքի մեջ կապող տարրը հաղորդակցման գործակալությունն է:

«Պետք է գնալ միջոցառումների, բոլորի հետ լավ հարաբերություններ ունենալ։  Մասնավորապես, շփվել հաղորդակցման գործակալությունների ներկայացուցիչների հետ։ Այս ամենն արվում է ֆրանսիական չափանիշներով՝ կայուն ու չափավոր զգացմունքներով:

Արփինեի կարիերան սկսվեց մանրածախ առեւտրի ոլորտում աշխատանքից՝ Yves Saint Laurent բուտիկում: Ոճաբանի խոսքով՝ դա բավականին բարդ շրջան էր իր կյանքում։ Պետք էր ընտրություն կատարել Փարիզի կյանքի բարդությունների կամ հայրական տուն վերադառնալու միջեւ։

«Ինձ համար հեշտ չէր տանից հեռու գտնվելը։ Բայց այս փուլի առանցքային դրվագը Galeries Lafayette-ում կայացած հանդիպումն էր: Հետո, միանգամայն պատահաբար, կողքով անցնող մի զույգ հարցրեց՝ աշխատա՞նք եմ փնտրում։ Դա վերեւից նշան էր։ Նրանք պաշտոն առաջարկեցին Yves Saint Laurent-ում: Աղջիկն անմիջապես զանգահարել է բուտիկի մենեջերին։ Ինձ հրավիրել էին հարցազրույցի։ Չնայած ֆրանսերեն չգիտեի, բայց ինձ աշխատանք տվեցին»,- հիշում է Մովսիսյանը։

Ընդունելով առաջարկը՝ Արփինեն մնում է Փարիզում։ Նա ուսումը շարունակում է Atelier Chardon Savard-ի մագիստրատուրայում։ Հենց այդ ժամանակ նա սկսեց կապ հաստատել գործակալությունների, արվեստագետների եւ ազդեցիկ մարդկանց հետ։

«Ես փորձեր արեցի, աշխատեցի բոլորի հետ: Հետաքրքրված՝ միշտ նոր բան սովորելու: Բացի իմ երկու հիմնական գործերից, կամաց-կամաց սկսեցի աշխատել նաեւ որպես ֆրիլանս ոճաբան»։

Եվ այսպես սկսվեց մեր հերոսուհու սիրո պատմությունը Փարիզի հետ։ Այնուհետեւ նա կաշխատի մեծածախ վաճառքի ուղղությամբ։ Եղել են համագործակցության դրվագներ Kenzo-յի, Celine-ի, Chanel-ի հետ։ Հաջողվում է ծանոթանալ հայտնի արտիստների, բլոգերների եւ մշակույթի այլ գործիչների հետ։ Վերջերս Արփինեն ֆրանսիական բլոկբաստերներից մեկում զգեստների դիզայների փորձ ունեցավ։

Հավանաբար ամենաուշագրավ «թարմ» աշխատանքը Audemars Piguet ժամացույցի ապրանքանիշի պրոմո տեսահոլովակի համար կերպարի ոճավորումն է: Ի դեպ, մոդելը կեցվածք է ընդունել ֆրանսահայ դիզայներ Արմինե Օհանյանի արտադրանքով։

Այժմ Արփինեն որպես մասնավոր ոճաբան ակտիվորեն համագործակցում է այնպիսի հայտնի նորաձեւության տների հետ, ինչպիսիք են Chanel-ը, Paco Rabanne-ն, Bottega Veneta-ն, Balenciaga-ն, Mugler-ը, Schiaparelli-ն: Նա ակտիվորեն հրավիրվում է շոուների, մասնավոր երեկույթների։ Օրինակ՝ 2022 թվականի աշնանն իտալական Gucci ապրանքանիշն ամբողջությամբ վճարել է հայուհու թռիչքի եւ բնակության ծախսերը։ Նա հատուկ հյուրերի ցանկում էր։

Այժմ Մովսիսյանը ցանկանում է ընդլայնել իր բիզնեսը։ Բացի իր հիմնական աշխատանքից, նա նաեւ ղեկավարում է փոքրիկ ստեղծագործական ստուդիա՝ OOTTEE-ն: Արփինեն ցանկանում է համագործակցել տեղական բրենդների հետ՝ այդպիսով առաջարկելով ոճավորման ծառայություններ, արվեստի ուղղություն, ինչպես նաեւ աջակցություն եվրոպական շուկա մուտք գործելու հարցում։ Նախկինում աղջիկը տեղական շուկայի հետ աշխատելու փորձ ուներ։ Նա այստեղ՝ Ապարան գյուղում, նկարահանել է ստեղծագործական պատմություն, որը հետագայում տպագրվել է գերմանական Kaltblut ամսագրում։

Արփինեի խոսքով՝ այս փուլում շատ կարեւոր է ստեղծագործական ոլորտից մեծ թվով կայացած մասնագետների ներգրավումը դեպի Հայաստան։ Եվ նրանք բավականին շատ են՝ Ամերիկայից Ավստրալիա։

«Մենք բոլորս պետք է համախմբվենք, էգոները մի կողմ դնենք: Այսպիսով, հնարավոր կլինի աշխատանքները սկսել լայնածավալ շրջադարձով»։

Գործիքներից մեկը, որը կօգնի արդյունաբերության ընդլայնմանը, մշտական ​​շփումն է տարբեր մակարդակներում հայրենակից փորձագետների հետ։ Կիսելով ձեր բազմամյա փորձը, որը կիրառվում է միջազգային կոնգլոմերատներում, հնարավոր կլինի հասնել աներեւակայելի բարձունքների։ Ի վերջո, Հայաստանն ունի ներուժ, եւ այն բավականին մեծ է։

Վիկտորյա Պիսարենկո


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել