Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Kavitch․ «Ես իմաստ չեմ փնտրում, ես զգացմունք եմ փնտրում»

18:57, 2 ապրիլի

Վաչե Ղարիբյանը հայտնի հայ անդերգրաունդ երաժիշտ է, երգահան, վոկալիստ, կիթառահար եւ կատարող, ով հանդես է գալիս Kavitch կեղծանվամբ։ Հատուկ NEWS.am STYLE-ի համար երաժիշտը կիսվել է իր ստեղծագործության ու անհատականության գաղտնիքներով։

Ո՞վ է Kavitch-ը

_DSC1216-2.jpg (34 KB)

Ես հորինեցի մի մարդու, հավաքական կերպար, որը հավաքել եմ բոլորից, ում ամեն օր տեսնում եւ ճանաչում եմ: Այսպիսով, պարզվեց, որ մի փոքրիկ մարդ ապրում է այս քաղաքում, եւ, իհարկե, հիմնականում տխուր: Նրա անունից սկսեցի երգեր գրել, բայց ես ինքս բավականին կենսուրախ մարդ եմ, իրերին շատ հեշտ եմ նայում։ Նախկինների, դժբախտ սիրո մասին շատ երգեր ունեմ, որոնց հազվադեպ եմ հանդիպել, իսկ ընդհանրապես վաղուց հարաբերությունների մեջ եմ ու ամուսնացած։ Ընդհանուր առմամբ, ինձ մոտ ամեն ինչ լավ է, բայց երբ մտնում եմ իմ ստեղծած այս կերպարի մեջ, գրում եմ նրա անունից եւ նրա հարաբերությունների մասին։ Դրա համար ամեն անգամ նրա երգերը լսելիս հասկանում եմ, որ սա ամենեւին էլ իմ մասին չէ, սա ես չեմ։

Այս նախագիծը փորձ էր։ Այն հաջողության հասավ եւ արմատավորվեց իմ կյանքում, եւ այժմ ես չեմ կարող ազատվել նրանից: Մի քանի անգամ փորձեցի, նույնիսկ մեկ անգամ ցանկացա ջնջել ամբողջ ալիքը, քանի որ, ընդհանուր առմամբ, այն ինձ հետ չի ասոցացվում, բայց հետո անցավ․..

Ես կռվում եմ ինքս ինձ հետ

Ուզում եմ նոր նախագիծ սկսել, իսկ ժանրի հարցում ուղղակի չեմ կարողանում ինքս ինձ հետ համաձայնության գալ։ Դեռեւս ինքս ինձ հետ կռվում եմ։ Իմ բոլոր նախագծերը բազմաժանր էին, եւ հիմա ուզում եմ կենտրոնանալ մի բանի վրա եւ գրել այս ժանրում, բայց շատ դժվար է, երբ երաժշտասեր ես ու ամեն ինչ հավանում ես։ Այդպիսի ազատության մեջ կորչում ես... Իսկ երբ քեզ համար սահմաններ ես դնում, երբ կան սպեցիֆիկացիաներ, շատ ավելի հեշտ է լավ գործեր անելը, քան երբ լիովին ազատ ես։ Այսպիսով, մարդիկ գիտեն, թե ինչ սպասել քեզնից:

Sev Kavitch եւ այլ նախագծեր

Կար Sev Kavitch, ես նոր էջ ստեղծեցի, ամեն ինչ փոխեցի սեւ, մանուշակագույն եւ կապույտ, թողեցի լոգոն եւ ինձ անվանեցի Sev Kavitch։ Կային բասային երգեր։ Հետաքրքիր փորձ էր, ես հանեցի բոլոր թմբուկները երգերից, իսկ բասը թողեցի այս թմբուկային հատվածը վարելու համար: Դա սկզբունքային որոշում էր...

Դա շատ լավ էր, ինձ դուր եկավ ինքնին գործընթացը. սա հենց այն շրջանակն է, որի մասին ես խոսում եմ: Եվ թողարկեցին 3 երգ, որոնք անձամբ ինձ շատ են դուր եկել։ Բայց սրանք այն երգերը չէին, որոնց մասին մարդիկ ինձ գրում են, որ օգնեցին նրանց։ Այդ երեք երգերն այնպիսին չէին, որ ցանկացած իրավիճակում օգնեին որեւէ մեկին, դրանք ուղղակի բալասան էին հոգուս համար:

Նոր հորիզոններ

_DSC1207-2.jpg (37 KB)

Բոլոր այն սխալները, որոնք ես երբեւէ թույլ եմ տվել, ես թաքուն եմ պահում: Սխալներով այսպիսի դարակ ունեմ. բացում եմ, նայում ու փակում... Եվ ընդհանրապես, նախկինի պես իմպուլսիվ չեմ, եւ հիմա, երբ սկսում եմ ինչ-որ բան անել, մտածում եմ մի տարի առաջ:

Իր երգերի մասին

Ինձ համար ամենամեծ գովասանքն ինձնից է․ եթե լսածիցս փշաքաղվում եմ, ապա լռիր ու արա, դա պետք է հասնի լայն զանգվածներին, դու այլեւս ոչինչ չես որոշում, որովհետեւ քո մարմինն արդեն բացատրել է, թե ինչն է: Բայց, մյուս կողմից, այս խայթոցները շատ հազվադեպ են, եւ եթե ես միշտ կենտրոնանայի միայն դրանց վրա, ապա հավանաբար կունենայի երեք-չորս երգ:

Հաճախ եմ փորձարկումներ անում՝ երգեր կան, որոնք մշակման առումով բավականին բարդ են, բայց չես զգում։ Օրինակ, «Qamu oror» անավարտ բիթը, այսինքն՝ այն ռիթմը, որը շարունակվում է, երբեք չի ավարտվում, միշտ կիսով չափ երկար է, որքան պետք է նորմալ երգում։

Տեսություն էլ կա, որ եթե ուզում ես հիթ գրել, վերցրու մի գործիք, որը չես նվագում։ Եթե ​​ուզում ես լավ երաժշտություն գրել, մի եղիր երաժիշտ։ Եվ դա աշխատում է: Ես ինքս կիթառահար եմ, բայց նաեւ ստեղնաշարի վրա եմ նվագում։ Քանի որ ես դաշնակահար չեմ եւ տեխնիկա չգիտեմ, իմ ուղեցույցը ձայնն ու միտքն է։

«Սեփականը» հայկական երգերում

_DSC1255-2.jpg (33 KB)

«Mna im het» երգում քերականապես անգրագետ արտահայտություն կա, պետք է լինի «Mna indz het», բայց այս «Ինձը» երգը վերածում է էստրադայի։ Ուրեմն դա ինչ-որ իր է կամ ինչ-որ բան, բայց եթե «Մնա իմ հետ» լիներ, ինքնաբերաբար կվերածվեր փոփ երաժշտության։ Այս փոքրիկ դետալն է, որ փրկում է այս երգը...

Ասում են՝ ավելի լավ է դանդաղ մեքենայով արագ գնալ, քան արագ մեքենայով դանդաղ։ Եվ ես համաձայն եմ դրա հետ։ Դա կարող է թվալ փոքր մանրուք, բայց այն շատ բան է փոխում: Ես հայերեն այնքան էլ լավ չեմ խոսում եւ չեմ ուզում անցնել դասական հայերենին, քանի որ այն մեզնից ոչ մեկի հարազատ չէ, ոչ ոքինը չէ։ Բայց, իհարկե, կա մի նուրբ գիծ. ես փորձում եմ չսահել ժարգոնի մեջ, բայց միեւնույն ժամանակ մնալ հասկանալի եւ  պահել իմ սեփականը: Փորձերից եւս մեկը՝ «Hogud Anasune»-ը ուզում էի, որ վերնագրում այս տողը լիներ, ուզում էի մարդկանց մի քիչ բարկացնել այս անունով՝ նրանց, ովքեր սովոր չեն, ուզում էի, որ դա նորմալ դառնա։ Եղել են պահեր, երբ ես փորձում էի լեզվի միջոցով ինչ-որ կերպ ազդել ոլորտի վրա։ Կարծում եմ, որ ինչ-որ պահի ստացվեց, քանի որ տպավորություն է, որ ինձնից առաջ հայերենում նմանատիպ ժանրում նման ազատություն չկար։

Բայց ինչու ոչ, մենք խոսում ենք այս լեզվով, մենք ապրում ենք այս լեզվով:

«Այս քաղաքը շատ փոքր է, անհնար է ներելը»

_DSC1263-2.jpg (20 KB)

Ես ընդհանրապես չեմ ուզում այս քաղաքում հայտնի լինել, բայց այստեղ կա մի շատ ուժեղ հակասություն. ինձ դուր է գալիս, որ ես կարող եմ երգ թողարկել, եւ մարդիկ այն կսիրեն եւ կլսեն, բայց ինձ դուր չի գալիս, որ ինձ ճանաչում են փողոցում։ Սա է պատճառներից մեկը, որ ես տեսանյութեր չեմ թողարկում։

Մեկ այլ գաղտնիք էլ կբացահայտեմ՝ նոր երգեր ունեմ, որոնք ինձ դուր են գալիս, եւ կարծում եմ՝ մարդկանց դուր կգա։ Ես դրանք դեռ չեմ թողարկել, քանի որ պատրաստվում եմ տեսահոլովակ նկարահանել։ Ես մտածեցի, որ հանկարծ կարող է ինչ-որ բան փոխվել։ Եվ եթե ինչ-որ բան փոխվի դեպի լավը, այս մարդիկ հնարավորություն կունենան փոքրիկ ակումբում հատակին չնստելու…

Մի անգամ շատ շփոթվեցի, երբ հանդիպեցի մի երկրպագուի. պարզապես քայլում էի, մի աղջիկ վազեց եւ ասաց. «Ես քեզ շատ եմ սիրում», իսկ ես պատասխանեցի «շատ իզուր»։ Չգիտեմ ինչու, ուղղակի շփոթվեցի։ Ես իսկապես ուզում էի ասել․ «Ես դա ընդհանրապես նկատի չունեի, սպասեք, ոչ այն իմաստով, որ ... այլ պարզապես ...» - լավ, ընդհանուր առմամբ, մտքերի նման հոսք գնաց: Ես պատկերացնում եմ, որ եթե դա հաճախ պատահի, ես չգիտեմ, թե ինչպես պիտի պատասխանեմ: Բայց հետո դա շատ ամոթալի էր, նա չի իմանա ...

Մի ընդհանրական բան կա բոլոր երգերում, որոնք լավ են ստացվել, բոլորն էլ սկսվում են մեկ տողով, որը մտքովս անցավ: «Qamu oror» տողում է՝ «այս քաղաքը շատ փոքր է, չես կարող ներել»։ Դա ուղղակի մի միտք է, որն անցավ մտքովս: Առաջին տողից սկսվեց նաեւ «Kat» երգը։

Մենակություն եւ ունայնություն

Երբեմն իմ գլխում շատ տարօրինակ եւ անսպասելի երգեր են ծնվում, բայց դա շատ զվարճալի է, ես շատ եմ եղել մենակ ու շատ եմ սիրում դա, մի փոքր դժվար է, երբ դու ամուսնացած ես, բայց ես շատ հաջող եմ ամուսնացել եւ իմ կինն ինձ տարածք է թողնում։ Նա հասկանում է, որ ես սիրում եմ մենակ մնալ մոնիտորի հետ։ Եվ ես շատ շնորհակալ եմ նրան այս ամենի համար։ Սա շատ կարեւոր է, քանի որ երբ ես մենակ եմ, իրականում մի խումբ մարդկանց հետ եմ, պատկերացնում եմ նման բան։

_DSC1244-2.jpg (31 KB)

Բոլոր գրքերում ես հանդիպում եմ մեկ տող, դա նաեւ վանիլային մեջբերում է, բայց ամեն դեպքում ինձ շատ է դուր գալիս. «don't chase, attract» («մի վազիր ինչ-որ բանի հետեւից, այլ դեպի քեզ քաշիր այն»)։ Այսպիսով, ես մտածեցի, թե ինչու եմ ես ինչ-որ տեղ վազում, եթե ես պարզապես կարող եմ դառնալ այլ կերպար, ոչ թե նա, ով վազում է, այլ նա, ով ինչ-որ լավ բան է տալիս…

Հայացք երգերին

Ես իմաստ չեմ փնտրում, ես զգացողություն եմ փնտրում, փորձում եմ բառերի համակցություններ անել, որոնք ունկնդրին կստիպեն ինչ-որ բան զգալ։ Իմ ստեղծած այս մարդը՝ Kavitch-ը, նա գիտի բառերը, գիտի այս թույլ կողմերը, ինչից է փախչում կամ ինչի մոտ է գնում․․․

Վերջերս մի աղջկա կողմից ձայնային հաղորդագրություն ստացա, որտեղ նա ասում է, որ չի ուզում հավատալ, որ անցյալ տարվա համերգը վերջինն էր. «համերգների կարիք ունեն, եւ մարդիկ, եւ ես»: Նման պահերին հիշում եմ, որ այս նախագիծն ինձ չի պատկանում եւ ի սկզբանե այդպես է ստեղծվել։ Ինձ համար մեծ ցուցանիշ է, երբ մարդիկ ինձ գրում են՝ «այս երգն ինձ փրկեց»: Ես միշտ պատասխանում եմ, որ ես սա չեմ հասկանում, բայց քանի որ պահպանել եմ, շատ ուրախ եմ։

 

Զրուցեց Ռեգինա Մելիքյանը

Լուսանկարները՝ Գայանե Թովմասյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել