Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Prada-ն կրկին դարձել է աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշը

16:30, 19 ապրիլի

Prada-ն կրկին դարձել է աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշը։ Ըստ Lyst Index-ի՝ Միուչչի Պրադա եւ Ռաֆ Սիմոնսի լեյբլը ստաբիլ առաջին տեղում է մնում՝ առաջատարների աղյուսակում տիտաններին ավելի ցած մղելով:

Բայց նախքան մանրամասներին անցնելը, եկեք տեսնենք այն ապրանքանիշերը, որոնք այս եռամսյակում բարձրացել են սանդուղքի գագաթին: Երկրորդ տեղում Միուչիի մեկ այլ մտահղացում է՝ Miu Miu-ն: Հավակնելով ամենաբարձր վարկանիշին՝ Lyst ինդեքսի ստեղծման սկզբից ի վեր, դրա պահանջարկն աճել է շնորհիվ 2023 թվականի աշուն/ձմեռ ցուցադրության, գրպանի պայուսակի, New Balance համագործակցության եւ IYKYK-ի it-բրենդ դառնալու։

Երրորդ տեղում Moncler-ն է, ինչպես նախորդ տարի։ Valentino ն- մեկ տեղով բարձրացել է եւ դարձել է չորրորդը, LOEWE-ն բարձրացել է երկու հորիզոնականով եւ զբաղեցրել հինգերորդ տեղը, իսկ Bottega Veneta-ն շարունակում է մնալ վեցերորդ տեղում: Dolce & Gabanna-ն զբաղեցրել է յոթերորդ տեղը, իսկ Versace-ը բարձրացրել է 5 հորիզոնական՝ դառնալով 8-րդը։ Այս եռամսյակի ամենամեծ ձեռքբերումներից մեկն է: Պատճա՞ռը։ FW23 անհավանական շոուն, որը տեղի է ունեցել Լոս Անջելեսում «Օսկար» մրցանակաբաշխությունից օրեր առաջ, հավաքել է ավելի քան 39,8 միլիոն դիտում TikTok-ում եւ իսկ որոնման հարցումներում թիվն աճել է 44%-ով։

Gucci-ն, որը բազմիցս ճանաչվել է աշխարհի ամենահայտնի ապրանքանիշը, նահանջել է յոթ հորիզոնականով եւ զբաղեցրել իններորդ տեղը: Պաշտոնական պատճառ չի հաղորդվել, բայց դա կարող է պայմանավորված լինել Ալեսանդրո Միքելեի հեռանալով։ Նորաձեւության տունը մեկ սեզոն չուներ ստեղծագործական տնօրեն: Միայն ժամանակը ցույց կտա, թե արդյոք Gucci-ն կարող է վերականգնել իր գերակայությունը հաջորդ եռամսյակում: Առաջին տասնյակը փակում է Saint Laurent-ը։

11-ից 20-րդ հորիզոնականները հերթականությամբ՝ Dior, Nike, Louis Vuitton, Diesel, Burberry , Fendi, SKIMS (դեբյուտ է կատարում Lyst ինդեքսում)։ Balenciaga-ն 18-րդն է։ Այն իջել է յոթ հորիզոնականով։

Բրենդները, որոնց արժե ուշադրություն դարձնել․ Ludovic de Saint-Sernin's Ann Demeulemeester, Magda Butrym եւ Khaite։ Այս ապրանքանիշերի հանդերձանքը կրում են Էլլա Էմհոֆը, Իրինա Շեյքը եւ Ալեքսա Չանգը:

Ինչ վերաբերում է աշխարհի ամենաթեժ իրերին, ապա առաջին տեղում 20 դոլար արժողությամբ UNIQLO ուսի պայուսակն է, 625 դոլար արժողությամբ Rick Owens Kriester արեւային ակնոցը, Diesel-ի ջինսե մաքսի կիսաշրջազգեստը, Weekday-ի անսեռ Astro Loose Baggy ջինսերը, Adidas Gazelle սպորտային կոշիկները, Bottega Veneta կաթիլ ականօղերը, Alaia's-ի Le Coer պայուսակները, MSCHF մեծ կարմիր կոշիկները եւ Salomon-ի եւ Maison Margiela MM6-ի համագործակցությունը․ բոլորը լավագույն տասնյակում են։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել