Երևանյան ջազի հմայքը Լևոն Մալխասյանի հետ

Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

Տեխնո-կուտյուր՝ Ա-ից Ֆ. դիզայներ Արմինե Օհանյանի տեսլականը

21:28, 29 ապրիլի

Ամսագրերի էջերին հայկական ազգանուններ տեսնելը միշտ հաճելի է։ Մեր այսօրվա հերոսուհին իսկական ֆենոմեն է, ում անունը հայտնի է Ֆրանսիայի նորաձեւության մայրաքաղաքում։ NEWS.am STYLE-ը վաղուց է հետեւում հայրենակիցների հաջողություններին։ Սակայն միայն հիմա կարողացանք խոսել նրա հետ։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MAISON ARMINE OHANYAN PARIS (@armineohanyanofficial)



Արմինե Օհանյանը ծնվել եւ մեծացել է Հայաստանում։ Նրա խոսքով՝ արվեստը միշտ գրավել է իրեն։ Ցանկալի մասնագիտությանն ուղղված առաջին քայլերը բնազդաբար են արվել. «Մանկուց աբստրակցիոնիզմն ինձ շատ հոգեհարազատ է եղել։ Ես ինձ նկարիչ էի զգում։ Հետագայում, փորձելով գործվածքների հետ աշխատել, ես ցանկացա արտահայտվել նորաձեւության միջոցով։ Այսպիսով, եկա ներկայիս մասնագիտության ընտրությանը` նորաձեւության դիզայներ: Ինձ համար դա շատ հեշտ էր ու բնական»,- ասաց դիզայները:

Կարիերայի ընթացքում նա փոխել է միանգամից երեք համալսարան: Ընտրված բոլոր ուղղություններն, ուղղակիորեն, կապված են այն ամենի հետ, ինչ հիմա անում է աղջիկը՝ հագուստի արտադրություն.

«Վեց տարեկանից սկսեցի հաճախել արվեստի դպրոց։ Այնուհետեւ սովորել եմ Հայաստանի գեղարվեստի պետական ​​ակադեմիայում՝ դիզայնի եւ դեկորատիվ կիրառական արվեստի ֆակուլտետում։ Այնուհետեւ  կատարելագործել եմ հմտություններս Լիոնում՝ Գեղարվեստի ակադեմիայի տեքստիլ դիզայնի բաժնում: Հետո՝ արդեն Փարիզի Mode Estah-ում, որտեղ հիմա դասավանդում եմ նորաձեւության դիզայն»,- կիսվեց Արմինեն:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MAISON ARMINE OHANYAN PARIS (@armineohanyanofficial)

Արմինեն վերջին 5 տարիներին աշխատում է համանուն ապրանքանիշի վրա։ Հիմնական ուղղությունը՝ տեխնո-կուտյուր։ Այստեղ կարի հատուկ հմտությունը, դիզայների կրեատիվ գաղափարներն ու ժամանակակից տեխնոլոգիաները համակցված են մեկ ամբողջության մեջ։ Այսպես է կազմվում ապրանքանիշի ԴՆԹ-ն:

«Ինձ դուր է գալիս իմ մասնագիտության բազմազանությունը։ Հատկապես նոր տեխնոլոգիաների եւ ձեռքի արվեստի ինտեգրման միջոցով նորաձեւության ոլորտում հետազոտությունների անցկացման գործընթացը։ Ես երբեք չեմ հոգնում դրանից, երբեք խնդիրներ չեմ ունենում գրառումներումս դատարկ էջեր չեն եղել: Հաճախ գաղափարները չափազանց շատ են լինում»։

Սակայն, ինչպես ցանկացած այլ մասնագիտության մեջ, Արմինեն իր ոլորտում մի շարք թերություններ է նկատել. ամենաակնհայտը, որը բնորոշ է ստեղծագործական արդյունաբերությանը, որպես կանոն, կեղծությունն է: Չնայած նման բարձր մրցակցային դաշտում ինտեգրվելու դժվարություններին, Արմինեն նշում է, որ պետք է քիչ ջանք գործադրել ինքնաիրացման համար։ Մակերեւութային մտածող մարդկանց միջոցով լուծումներ է պետք գտնեք, որոնք այս ոլորտում շատ են:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MAISON ARMINE OHANYAN PARIS (@armineohanyanofficial)

Օհանյանի ապրանքանիշը ստեղծվել է դիզայների անձնական արժեքների հիման վրա։ Նա ներկայացնում է նորագույն տեսլական. «Շուկան այսօր մարդաշատ է։ Հազարավոր ապրանքանիշեր աղտոտում են շրջակա միջավայրը ոչ բարորակ արտադրության պատճառով: Այժմ սեփական ապրանքանիշի ստեղծումը միայն գեղեցիկ հագուստի եւ սեփական էգոյի բավարարման մասին չէ: Ընդհակառակը, ամեն ինչ մեր ապագան բարելավելու գաղափարների մասին է»,- մեկնաբանեց դիզայները։

Խոսելով առաջադեմ գաղափարների մասին՝ չի կարելի չնկատել այն փաստը, որ Արմինեն աշխատում է NFT նախագծի վրա։ Նա արդեն պատրաստել է համագործակցություն 3D նկարիչ Իսմա դե Օրիի հետ։ Այնուամենայնիվ, զրույցի ընթացքում աղջիկը նշեց, որ առաջադեմ տեխնոլոգիաների հետ պետք է վարվել բավական զգույշ. «Այո, ինձ շատ է հետաքրքրում այս նոր թվային աշխարհը, որը բացվում է մեր առջեւ։ Սակայն նոր տեխնոլոգիաները պետք է խելամտորեն օգտագործվեն... Դրանք պետք է օգնեն մեզ ավելի լավ աշխարհ կառուցել, ոչ թե կործանել այն»։

Ըստ մեր հերոսուհու՝ թվային տեխնոլոգիաները թույլ են տալիս ստեղծել ստեղծագործական աշխարհ՝ առանց մեծ ծախսերի։ Այս կերպ սուղ բյուջե ունեցող արվեստագետներն ավելի լավ են կարողանում արտահայտվել, կառուցել հետաքրքիր աշխարհ: Գործիքները այս դեպքում նվազագույն են՝ երեւակայություն եւ համակարգիչ։

Հայաստանում, որտեղ ռեսուրսները սահմանափակ են, ստեղծագործական տեխնոլոգիաների սիմբիոզը կարող է հիանալի միջոց լինել միջազգային շուկա ներխուժելու համար: Սա (եւ ավելին) մեծ ներուժ ունի: 

«Հայաստանում նորաձեւության ոլորտում մեծ առաջընթաց եմ տեսնում, նոր սերունդն ավելի բաց է, լայնախոհ, շատ ստեղծագործ: Պարզապես պետք է ընդլայնել հնարավորությունները։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MAISON ARMINE OHANYAN PARIS (@armineohanyanofficial)

Արտադրամասերի ու գործարանների ստեղծումը, գործվածքների արտադրությունը, ձեռքի աշխատանքի մասսայականացումը՝ այս ամենը հայկական նոու-հաու է, որին պետք է աջակցի կառավարությունը ներդրումների միջոցով»,-նշեց Արմինե Օհանյանը։ Դիզայները անձամբ գիտի հայկական արդյունաբերության դժվարությունների մասին։ TUMO Studios-ը հայրենակիցներին հրավիրել էր ուսանողների համար էկո հայեցակարգի թեմայով դասախոսություն կարդալու, ինչպես նաեւ՝ վարպետության դաս անցկացնելու։ Արդյունքում համատեղ կստեղծվեր «Արտադրված է Հայաստանում» պիտակով մատչելի հավաքածու։

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MAISON ARMINE OHANYAN PARIS (@armineohanyanofficial)

Օգտագործելով պլաստիկ թափոններ, որոնք հաճախ հայտնվում են աղբամաններում, մենք ստեղծեցինք պարկուճ՝ այս կերպ ցույց տալով, որ դրանք կարող են օգտագործվել նաեւ այլ նպատակներով: Միակ դժվարությունը արտադրության գործընթացն էր։ Հայաստանում, ցավոք, չկա որոշված ժամանակահատվածում գործն ավարտելու կուլտուրա, գործվածքները եւս ստիպված էինք մաս-մաս բերել Իտալիայից կամ Ֆրանսիայից։ Տեղում, ցավոք, մենք մեծ ընտրություն չունեինք»։

Վիկտորյա Պիսարենկո


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել