Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

«Վիշապի լեգենդը» շքեղ շոուով «Երեւան պարկում» բացվեց ընդարձակ սահադաշտը

Համասյանի ու Ռիք Ռոզատոյի երաժշտությունը՝ ARARAT-ի լեգենդար համի ու Ձիթողցյանի կտավների ուղեկցությամբ

ՇոկTok. «Մարդիկ ինձ են օգնում. ես եմ որոշում օգնել ընտանիքների, թե`ոչ». Տարոն Սարգսյան

Ֆրանսիական շքեղություն՝ փարիզյան շնչով. Les Nereides զարդերը՝ 6 տարի Երեւանում

Stylish Faces․ Հասմիկ Կարապետյանը՝ իր համար արված խենթ քայլերի, երկրպագուների հանդեպ ամուսնու վերաբերմունքի եւ այլ թեմաների շուրջ

«Վարձով ընտանիք». նոր հումորային նախագիծ` Մարջան Ավետիսյանի, Էմմա Սապունջյանի, Լեւոն Հախվերդյանի մասնակցությամբ

«Լեռները կհիշեն». ինչպես են ընթանում նոր հեռուստասերիալի նկարահանումները

Z սերնդի մեծ մասը ցանկանում է ավելի քիչ սեքս տեսնել ֆիլմերում եւ հեռուստատեսությամբ

23:11, 26 հոկտեմբերի

Ինչպես ցույց է տվել UCLA գիտնականների եւ հեղինակների կենտրոնի (CSS) ուսումնասիրությունը՝ Z սերնդի դեռահասների կեսից ավելին ցանկանում է ավելի քիչ սեքս տեսնել ֆիլմերում եւ հեռուստատեսությամբ:

CSS-ը հարցում է անցկացրել 10-ից 24 տարեկան 1500 դեռահասների շրջանում: 10-ից 24 տարիքային միջակայքը կոչվում է երկարաձգված պատանեկության շրջան՝ կյանքի կրիտիկական շրջան, երբ երիտասարդները սահմանում են իրենց ինքնությունը՝ մշակութային եւ բնապահպանական նշանների մեկնաբանման միջոցով:

Հարցված դեռահասների միայն 15,2%-ն է ասել, որ նախընտրում է ռոմանտիկ բովանդակություն, մինչդեռ 33,3%-ը չեզոք է մնացել այդ հարցում:

Հետազոտության մյուս հիմնական բովանդակություններն այն մասին են, թե ինչպես է Z սերնդի վերաբերմունքը փոխվում տարիքի հետ, ինչպես նաեւ՝ սոցիալական մեդիայի, հատկապես TikTok-ի հաջողությունը:

Դեռահասների մեծամասնությունը (44,3%) կարծում է, որ ռոմանտիզմը չափազանցված է մեդիայում, 39%-ը ցանկանում է ավելի շատ ասեքսուալ կերպարներ տեսնել էկրանին, իսկ 47,5%-ն ասել է, որ սեքսը «անհրաժեշտ չէ ցուցդրել հեռուստաշոուների եւ ֆիլմերի մեծ մասի սյուժեներում»:

Մեծամասնությունը (56%) գերադասում է օրիգինալ բովանդակություն, քան ֆրանչայզեր, ադապտացիաներ, վերափոխումներ եւ այլ IP բովանդակություն: Դեռահասների միայն 10,5%-ն է նախընտրում կարդալ հարուստ եւ հայտնի մարդկանց մասին ոգեշնչող պատմություններ։

Քանի որ Z սերունդը մեծանում է, փոխվում են նրանց հայացքները ամերիկյան երազանքի եւ այն մասին, թե ում են նրանք ցանկանում տեսնել որպես իրենց պատմության հերոս: Սոցիալական կայքերը շարունակում են համարվել ամենաակտուալ մեդիա հարթակը, ընդ որում՝ TikTok-ն այդ կատեգորիայում գերակշռում է:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել