Ավելի քան 10 տարի կրթելով սերունդներ. «Հայասի» պարային համույթը պատրաստվում է մեծ համերգի

Այլմոլորակայինների հանելուկը՝ հայերի հավատալիքներն ու կասկածները

Եգոր Գլումով. Այժմ սեփական հիմարությունը ցույց տալու ավելի շատ հնարավորություններ կան

Սոսո Պավլիաշվիլի. Արհեստական բանականությունը նեռի նմանակն է

Սոսո Պավլիաշվիլիի 60-ամյակը Հայաստանում. տոնական երեկո աստղերի հետ

Stylish Faces. Հնարքներ՝ Հայկ Freestyle-ից. «Ռեկորդ եմ ուզում գրանցել Գինեսում»

Սոսո Պավլիաշվիլին իր 60-ամյակը նշելու առթիվ ժամանել է Երեւան (ՈւՂԻՂ)

Լալա Մնացականյանի հոգեհանգստի արարողությունը՝ Կոնդի Սուրբ Հովհաննես եկեղեցում (ՈւՂԻՂ)

«Կապ» մշակույթի և մարդկանց միջև

Հումորը հաղթահարելու մեխանիզմներից մեկն է, որը եթե չանես կգժվես. Նարեկ Մարգարյան

Համլետ. նոր հայացք դասական դրամային

Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Իսպանական մոդելային գործակալությունը արհեստական ​​բանակության շնորհիվ ստեղծել է Aitana-ին՝ նշելով, որ հոգնել է ինֆլուենսերներից եւ մոդելներից

22:28, 24 նոյեմբերի

Իսպանական Clueless մոդելային գործակալությունը ստեղծել է AI-ի մոդել Aitana-ին, քանի որ հոգնել էր ինֆլուենսերներից եւ մոդելներից:

Aitana-ն 25-ամյա կին է Բարսելոնայից, ով արագորեն վերածվել է ինֆլուենսերի եւ այժմ Instagram-ում ունի ավելի քան 121,000 հետեւորդ։ Վարդագույն մազերով մոդելն ամսական մինչեւ 10,000 եվրո է վաստակում:

Aitana-ի ստեղծումը պայմանավորված էր նրանով, որ գործակալությունը ցանկանում էր ունենալ մոդել, որն ավելի հուսալի կարող է լինել:

Ամեն շաբաթ գործակալության թիմը հավաքվում է, որպեսզի որոշի Aitana-ի ապրելակերպը, նրա շաբաթական գործունեությունը, այցելելու վայրերը եւ նոր լուսանկարները, որոնք ներկայացվում են նրա հետեւորդներին։  

Չկան ավանդական ֆոտոշարքեր կամ ոճային փոփոխություններ: Փոխարենը, արհեստական ​​ինտելեկտի եւ ֆոտոշոփի միջոցով ստեղծվում են սցենարներ, որոնք թույլ են տալիս մոդելին վիրտուալ ճանապարհորդել:

«Առաջին ամսում մենք հասկացանք, որ մարդկանց գրավում են ոչ միայն նրա լուսանկարները, այլեւ կյանքը: Հաշվի առնելով, որ Aitana-ն կենդանի էակ չէ, մեզ անհրաժեշտ էր մի փոքր իրականություն ավելացնել՝ նրա եւ հետեւորդների միջեւ կապ ստեղծելու համար: Մենք պետք է մի պատմություն հյուսեինք»,-բացատրում է նրա դիզայներ Ռուբեն Քրուզը, ով նաեւ գործակալության հիմնադիրն է:

Aitana-ի հաջողությունը ստիպեց գործակալությանը ստեղծել երկրորդ վիրտուալ մոդելը՝ Maia-ին: Բրենդներն արդեն հետաքրքրություն են ցուցաբերում արհեստական մոդելների նկատմամբ, որոնք կարող են ներկայացնել իրենց շահերը՝ առանց ինֆլուենսերների կողմից առաջ բերվող դժվարությունների:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել