Miu Miu-ն արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշն է

20:31   30 նոյեմբերի, 2023

2023 թվականը լի է եղել վերելքներով եւ անկումներով: Տարին սկսվեց Լոնդոնի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում Դենիել Լիի Burberry-ի դեբյուտով, որին հաջորդեց Balenciaga-ի հակասական վերադարձը 2022 թվականին: Prada-ն գլխավորել է 2023 թվականի առաջին եռամսյակում՝ Lyst-ի վարկածով զբաղեցնելով առաջին տեղը՝ որպես աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը: LOEWE-ն բոլորին գերազանցեց երկրորդ եռամսյակում, մինչդեռ Miu Miu-ն վերադարձավ եւ երկրորդ տարին անընդմեջ գրավեց առաջին տեղը:

Miu Miu-ն հետաքրքիր տարի անցկացրեց՝ ներկայացնելով վիրուսային ապրանքներ, որոնք գրավում են ամբողջ աշխարհի աղջիկներին: Նորաձեւության բրենդը ամբողջ տարվա ընթացքում ակտիվորեն համագործակցում էր՝ ընդլայնելով իր ներկայությունը նորաձեւության հիմնական շուկաներում:

LOEWE Anagram-ի տարբերանշանը տարվա լոգոն է, որը կարող եք տեսնել պիքսելավոր հագուստի, ասեղնագործված ջինսերի եւ անթեւ վերնաշապիկների վրա: Վերջինս երկրորդ եռամսյակում ամենահայտնի արտադրանքն էր, որի որոնումներն աճել են 132%-ով, ինչը համընկնում է LOEWE-ի աժիոտաժային աճի հետ:

Miu Miu-ի ֆիրմային միկրո-մինի կիսաշրջազգեստը դարձավ տարվա թրենդ՝ առաջ բերելով շորտեր, որոնք ծառայում են նաեւ որպես ներքնազգեստ:

Թափանցիկ կոշիկը եւս ակնհայտորեն առանձնանում էր՝ մեծացնելով աժիոտաժը բալետի պարուհիների համար նախատեսված տարբերակների շուրջ՝ շնորհիվ Bottega Veneta, The Row եւ այլ բրենդների արժանի կրկնօրինակման: Առանց կրունկների կոշիկները ներկայացված են մի քանի տարբերակով. վանդակավոր կտորներն ու եթերային շղարշները ցուցադրում են մաշկը: Այս նրբագեղ ոճի որոնումներն աճել են 56%-ով:

Գաղտնիք չէ, որ Adidas Samba-ի թեթեւ մոդելը մեծ պահանջարկ է վայելում: 

2023 թվականին հայտնիների աշխարհը դարձել է ավելի պայծառ՝ աշխարհահռչակ K-pop աստղերի, VIP զույգերի եւ FROW-ի այցելուների գլխավորությամբ: Նորաձեւության շոուների թագուհի Քայլի Ջենները ճանաչվել է ամենալավ հագնվող աստղը:

Blackpink-ի անդամ Ջենի Քիմը արժանացել է 2023 թվականի «The Power Dresser» մրցանակին, իսկ Ռիհաննան եւ A$AP Rocky-ն Met Gala-ում եւ Golden Globes-ում էին տպավորել իրենց կերպարներով՝ ներկայանալով որպես ամենանորաձեւ զույգ:

Maison Margiela-ի վիրուսային «Tabi Swipper» տեսահոլովակը TikTok-ում դարձել է 2023 թվականի ամենամեծ թվային ֆենոմենը՝ ավելի քան 178 միլիոն դիտումով: Այս իրադարձությունը Tabi-ին մեծ ճանաչում է բերել. մեկ տարվա ընթացքում նրա որոնման հարցումների թիվն ավելացել է 342%-ով։

Lyst-ը տեղեկացրել է, որ լոնդոնաբնակ դիզայներ Դիլարա Ֆինդիկօղլուն British Fashion Awards-ից հետո ճանաչվել է, որպես «բրենդ, որին արժե հետեւել»:



© NEWS.am STYLE