Wine Story. Waters Edge Wineries-ն Ամերիկայի քաղաքային բնակիչներին է ներկայացնում հայկական գինիները

19:26   16 փետրվարի, 2024

Հաջորդ անգամ, երբ կգնաք գեղեցիկ ռեստորան, հարցրեք ձեր մատուցողին, արդյոք նրանք առաջարկում են հայկական գինիներ: Մեծ է հավանականությունը, որ նրանք չեն էլ իմանա, թե ինչ է հայկական գինին, և այն չի լինի իրենց գինու ցանկում։

Այնուամենայնիվ, հենց այդ խորհրդավորությունն է դրդել գինեգործության ընդլայնվող հայեցակարգին հայկական գինիների ընտրանին դնելու նոր նախաձեռնության առաջնագծում, որը նախատեսված է վաճառքը խթանելու և նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու համար, գրում է Forbes-ը։ 

Երբ Քեն և Անժելա Լինեբերգերը՝ Waters Edge Wineries-ի հիմնադիրները, 2004-ին ներկայացրին քաղաքային միկրո-գինեգործական ֆրանշիզայի իրենց հայեցակարգը, նրանք հասկացան, որ հանրությանը ներկայացնում են այլ գաղափար: Քաղաքային թաղամասերի սրտում գինեգործական հաստատություն փոխպատվաստելով՝ նրանք կարող էին գինին հասանելի դարձնել, ճիշտ այնպես, ինչպես գարեջուրն արվել էր տասնամյակներ առաջ։ Խմողները կարող էին տեղում հանդիպել տեղի գինեգործների հետ և սուզվել տարբեր ոճերի գինիների մեջ:

Այս օրերին կան տասնհինգ Waters Edge գինեգործական գործարաններ, որոնք տարածված են ԱՄՆ-ում, այնպիսի տարբեր վայրերում, ինչպիսիք են Բրոքեն Արոուը, Օկլահոման մինև Ֆինդլի, Օհայո: Համադրելով ավանդական գինեգործական փորձառության տարրերը հայտնի գինու բար բիստրո կոնցեպտի հետ՝ նրանք առաջարկում են տեղում պատրաստված գինիներ: Խառնված հյութի հետ, որը ստացվում է Միացյալ Նահանգների և միջազգային հանրահայտ գինեգործական շրջաններից, սպառողները կարող են տեղում ըմպել հայտնի գինու ոճերը և մի քանի շիշ գնել տան համար:

Հասկանալով, որ սպառողի գնման նախապատվությունները համաճարակից հետո փոխվել են դեպի իսկական պատմություններով պրեմիում ապրանքանիշերի՝ Waters Edge-ը 2023 թվականին որոշեց թեքվել դեպի նոր առաջարկ: Նրանք գինիների հավաքածուներ էին բերում փոքր ընտանիքին պատկանող արտադրողներից ամբողջ աշխարհի տարբեր ծայրերից, որոնք ընդգրկում են ինչպես հայտնի տարածաշրջանները, այնպես էլ այն շրջանները, որոնք դուրս են ծեծված ճանապարհից: Թեև դրա դեբյուտը եղել է գինու սիրահարների կողմից լավ ծանոթ տարածքից՝ Իտալիայի Տոսկանայից, հայկական գինիների ընտրանիի հաջորդ առաջարկը բերում է աշխարհի հնագույն և ամենաքիչ հայտնի խաղողի տեսակներից մեկը դեպի Ամերիկայի սիրտը:

«Մեր սպառողներին մեր առաջարկածի մի մասը գինու պատմությունն է. նրանք մոտիկից ծանոթանում են, թե ինչ է անհրաժեշտ մեր քաղաքային գինեգործարաններում հիանալի գինի պատրաստելու համար: Դա այն բանի մի մասն է, ինչը մեզ տարբերում է. մենք մարդկանց տեղափոխում ենք գինու երկիր»,- ասում է Waters Edge Wineries-ի գործառնությունների տնօրեն Մարկ Միցենմախերը: «Այսպիսով, երբ մեզ ներկայացրին հայկական գինիների պատմությունը, մենք գիտեինք, որ դա մի բան է, որը ցանկանում ենք գովազդել մեր սպառողներին»:

Թուրքիայի, Վրաստանի, Իրանի և Ադրբեջանի միջև խրված լեռնային երկիրը՝ Հայաստանը գինու հետ երկար պատմություն ունի: Ասում են, որ նրա առաջին խաղողը տնկվել է Նոյի կողմից այն բանից հետո, երբ նրա տապանը կանգ է առել այնտեղ և երկրում է գտնվում աշխարհի ամենահին գինու արտադրությունը՝ մ.թ.ա. 4000 թվականից: Իր պատմության մեծ մասի ընթացքում գինեգործությունը ծաղկում էր նրա հարուստ հրաբխային հողերում: Գինու այդ կենսունակ մշակույթը թուլացավ խորհրդային ժամանակաշրջանում, երբ երկիրը ընդգրկվեց ԽՍՀՄ կազմում, և արտադրությունն ուղղվեց դեպի Կոնյակ:

1991 թվականին իր անկախացումից հետո հայկական գինեգործությունը կամաց-կամաց վերականգնեց իր հիմքերը: Վերջին տասնամյակում այն նոր է սկսել գրավել միջազգային գինեգործական հանրության ուշադրությունը։ Ինչպես Հարավային Աֆրիկան, Արգենտինան և Նոր Զելանդիան, տարածքներ, որոնք վերջերս են «բացահայտվել» խմողների կողմից, հայկական գինին կարող է զարմացնել յուրաքանչյուր կումից:

Waters Edge Wineries-ին չորս հայկական գինի է ներկայացրել՝ Արենի/Սիրենի խառնուրդ, Արենի Ռեզերվ և Ոսկեհատ: Արենին՝ ավելի քան 6000 տարեկան խաղողի հնագույն տեսակ է՝ 120 տարեկանից ավելի խաղողի որթերով, Հայաստանի ֆիրմային խաղողն է։ Թեթև և միջին մարմնի կարմիր գինի, որը Պինո-Նուար է հիշեցնում, այն ներկայացնում է բալի, հաղարջի, սև պղպեղի և լոռամրգի համեր: Սիրենի գինիները խորը գունավորված են, հագեցած և հարուստ համային տեսականիով: Ոսկեհատը, որը հայտնի է որպես «ոսկե հատապտուղ», բնիկ տեսակ է, որը նման է Շարդոնեի խաղողի վազերին, որոնք գոյատևել են ավելի քան 250 տարի:

Հայկական գինիների առաջին փուլի համար ընկերությունը բերել է 16000 շիշ՝ համագործակցելով Storica Wines-ի հետ, որը դիստրիբյուտոր է, որը զբաղվում է դրանց ԱՄՆ շուկա ներմուծմամբ: Մեկ շիշը 40-60 դոլար արժողությամբ գինիները թույլ են տալիս Waters Edge-ին իր հաճախորդներին հնարավորություն տալ փորձել ինչ-որ էկզոտիկ և տարբերվող բան՝ դրա հետևում հարուստ պատմություն ունենալով: Սա տարբերակման կետ է, որը, ընկերությունը հուսով է, որ կօգնի նոր սպառողներ բերել իր միկրո-գինեգործարաններ: Առաջիկա մի քանի տարիների ընթացքում նախատեսվում է շարունակել երկրից գինիներ առաջարկել:

«Միայն ԱՄՆ-ում այս գինիները ներկայացնելու մի մասը լինելը կյանքում մեկ անգամ անգամվա հնարավորություն է։ Հազվադեպ կարելի է գտնել նման որակի գինիներ, որոնք համեմատաբար անհայտ են», - ասում է Միցենմախերը:

«Մարդկանց ծանոթացնելով հայկական գինիներին և դրանց մշակույթին՝ մենք հուսով ենք օգնել վերակենդանացնել գինեգործության պատմությամբ հարուստ տարածաշրջանը, որն արժանի է իր տեղն ունենալ համաշխարհային բեմում: Մինչ այժմ մեր հաճախորդները սիրում են դրանք և սիրում են լսել դրանց պատմությունը»:



© NEWS.am STYLE