Louis Vuitton-ը ներկայացրել է Celebrating Monogram-ի գովազդային արշավը

18:17   11 սեպտեմբերի, 2014

Ախ, եթե այդքան գումար լիներ... գոնե մեկ անգամ կարելի էր գնալ Louis Vuitton-ի բուտիկը եւ տեսնել, թե որն է իսկական շքեղությունն ու որակը։ Louis Vuitton-ը ներկայացրել է Celebrating Monogram շարքի գովազդային արշավը. այս շարքի ստեղծման գործում մեծ ներդրում ունեն Ֆրենկ Գերին, Սինդի Շերմանը եւ  Apple-ի նոր դիզայներ Մայք Նյուսոնը։


Ավելի վաղ, նորաձեւության այս տունը հրավիրել էր հայտնի դիզայներներին եւ մշակութային գործիչներին փոխհամագործակցելու  LV- հետ՝ պայուսակների նոր հավաքածու ստեղծելու համար։

Հետեւաբար հավաքածուի վրա աշխատել են այնպիսի հայտնի դիզայներներ, ինչպիսիք են Կառլ Լագերֆելդը, Կրիստիան Լյուբուտեն, Ֆրենկ Գերին, Սինդի Շերմանը եւ Apple-ի նոր դիզայներ Մայք Նյուսոնը, ով վերջերս է ստանձնել այս պաշտոնը։

Պայուսակներից յուրաքանչյուրն իր առանձնահատուկ ձեւը եւ տեսքն ունի, քանի որ դիզայներներից ամեն մեկը յուրովի է մոտեցել իր աշխատանքին։

 

Աղբյուրը՝ spottedfashion.combusinessoffashion.com



© NEWS.am STYLE