Սմարթֆոններ
Բջջային հեռախոսի առկայությունն անհրաժեշտություն է երիտասարդների համար: Շատ հարցումներ ցույց են տվել, որ երիտասարդները գործնականում չեն կարող ապրել առանց դրանց, չէ՞ որ հեռախոսները նրանց հաղորդակցության գլխավոր միջոցն են: Առավել եւս, որ նրանցից գրեթե յուրաքանչյուրն իր կյանքի ժամանակագրությունն է վարում սոցիալական ցանցերում:
Uber
Ելնելով այն բանից, որ հազարամյակի սերունդը սիրում է տեխնոլոգիաներ եւ զվարճանքներ, կարելի է եզրակացնել, որ տաքսին (որպես տեղաշարժման միջոց) իդեալական դիրք է զբաղեցնում այդ երկու կարգի արանքում: Հետաքրքիր է նաեւ այն, որ մեր սերունդը մերժում է սեփականատիրությունը: Հենց այդ պատճառով նրանք տաքսին գերադասում են մեքենային, բնակարան ձեռք բերելու փոխարեն, նախընտրում են վարձել, եւ նոր իրեր գնելու համար վաճառում են հին իրերը:
Դիմահարդարում
Երիտասարդ աղջիկները դիմահարդարում են սիրում:
Ամենաժողովրդական ապրանքանիշների տասնյակի մեջ են մտնում Mac-ը, Sephora-ն, Urban Decay-ը եւ Make Up For Ever-ը: Նման աժիոտաժի պատճառ կարող է լինել դիմահարդարման եւ ուրվագծման վերաբերյալ ուսուցողական տեսանյութերի մեծ քանակությունը, որոնք յուրաքանչյուրին կսովորեցնեն դիմահարդարման սկզբունքները:
Աղբյուրը` Creu