Կանադական Maison Birks զարդեր արտադրող ընկերությունը հայտարարել է, որ պոտենցիալ գնորդներին չեն հետաքրքրում իրենց նոր հավաքածուները, ու այդ ամենի միակ մեղավորը Սասսեքսի նորաթուխ դքսուհին է:
Ընկերության ներկայացուցիչը պատմել է, որ անկախ նրանից, թե որքան լավն են նոր զարդերը, դրանք հետաքրքրություն չեն առաջացնում, քանի դեռ Մեգան Մարքլը չի կրում դրանցից որեւէ մեկը:
Վաճառքով զբաղվողները «Մեգան Մարքլի էֆեկտ» անունը տվել են այն երեւույթին, որ ցանկացած ապրանքանիշի կամ բրենդի պահանջարկը աճում է այն դեպքում, եթե դրանցից օգտվում է դքսուհին:
Այդ երեւույթը կարող է ձեռնտու լինել մի ընկերության համար, բայց նույնքան էլ վնասել մեկ ուրիշին:
Աղբյուրը՝ Daily Mail
Լուսանկարները՝ Getty