Հայ դիզայներներ․ Արցախ, գոթականություն եւ մի քիչ փայլ

20:37   14 փետրվարի, 2023

Երեկոյան զգեստներ, տաբատային կոստյումներ, ծալքավոր կիսաշրջազգեստներ եւ շատ ավելին կարելի է գտնել հայ դիզայներների հավաքածուներում, որոնց արժե ուշադրություն դարձնել։ NEWS.am STYLE-ը ներկայացնում է վեց հայ դիզայներների, որոնց աշխատանքներն անտարբեր չեն թողնի շոփինգի սիրահարներին ու նորաձեւությունը գնահատողներին։

 Avagyan

Այս ապրանքանիշը սահմաններ չունի: Դիզայներ Սոնյա Ավագյանը նվաճում է ոչ միայն ֆիզիկական, այլեւ վիրտուալ տարածքները։ Նա ակտիվորեն աշխատում է հագուստի իր նոր հավաքածուի վրա, որը նույնպես կներկայացվի Meta տիեզերքում։

Նրա ճանապարհորդությունը սկսվեց հայկական, ավելի ճիշտ՝ արցախյան ժառանգությունից ոգեշնչված զարդերի պատրաստմամբ։ Բացի այդ, նա վաճառքից ստացված գումարը ներդրել է հագուստի արտադրության մեջ։ Ընթացքում աղջիկն աշխատել է երկրի տարբեր շրջանների արհեստավորների հետ՝ ստեղծելով ամեն ինչ՝ թելից մինչեւ ժանյակ։

Առայժմ հավաքածուի փոքրիկ թիզերներն են հասանելի առցանց։ Օրինակ՝ նոր կորսետի ու բլուզի գովազդային տեսանյութը։ Բոլոր 12 կերպարների թողարկման ճշգրիտ ամսաթիվը դեռեւս հայտնի չէ:

Jhangirian

Վետերան ապրանքանիշ ներքին շուկայում: Լեյբլի հիմնադիր Նարեկն իր ճանապարհը սկսել է 18 տարեկանում։ Նա անմիջապես ստեղծեց իր բիզնեսը: Այժմ նա ունի իր սեփական ցուցասրահը եւ միկրո արտադրությունը քաղաքի կենտրոնական հատվածում։

Ջհանգիրյանը գոթական կերպարներ է ստեղծում կանանց համար, ովքեր չեն վախենում ազատագրվելուց։ Յուրաքանչյուր իր լավ մտածված է, իսկ հավաքածուները պատմություն ունեն։

Այժմ Նարեկն աշխատում է մի հավաքածուի վրա, որը ոգեշնչված է հայկական եկեղեցական մշակույթով։ Մասնավորապես՝ դրա գոթական տարրերը։ Հավաքածուի որոշ իրեր ստեղծվել են 3D տպիչի եւ այլ բարձր տեխնոլոգիաների միջոցով։ Հաջորդ հավաքածուն սպասվում է ամռան վերջին։

The Muse

The Muse ապրանքանիշը բավականին տարբերվող ձեռագիր ունի։ Այս ապրանքանիշի արտադրանքը կարելի է անմիջապես ճանաչել հեռվից՝ ընդգծված գոտկատեղ, մի փոքր փայլով հոսող կտորներ:

Աղջիկներն ու կանայք սերտորեն համագործակցում են թիմում՝ հիանալի հասկանալով իրենց հայրենակիցների կարիքները: Ապրանքանիշի դիզայներ եւ հիմնադիր Մանե Խաչատրյանը մշտապես աշխատում է արտադրանքի որակը բարելավելու ուղղությամբ։ Իսկ The Muse-ը գիտի, թե ինչպես գտնել յուրօրինակ գործվածքներ՝ էլ ավելի հետաքրքիր գունային գամմաներով: Օրինակ՝ քամելեոն-թիկնոցն ամեն ինչ արժե, որով Netflix-ում հանդես կգա Bling,Bling Dubai հերոսուհիներից մեկը:

Parcilyan

Սա բոլորովին նոր ապրանքանիշ է, որը տեղական շուկայում հայտնվել է ավելի քան մեկ ամիս։ Հիմնադիրը ոճաբան, դիզայներ Անդրանիկ Պարսիլյանն է, ով նույնպես աշխատում է AlexRetail-ում։

Կանացի իրեր հատուկ առիթների համար։ Այստեղ կորսետներ, ժանյակից մինչեւ հատակ հասնող զգեստներ ու մարգարիտներից պատրաստված «ժիլետ»։ Schiaparelli եւ Khaite սիմբիոզի նման մի բան։

Nensi Avetisyan

Nensi Avetisyan  համանուն ապրանքանիշը հիմնադրվել է Բրիտանական դիզայնի բարձրագույն դպրոցի շրջանավարտի կողմից։ Իր ապրանքանիշում աղջիկը միավորել է անցյալն ու ապագան։ Այսինքն՝ նա ոգեշնչված է 1960-ականների էսթետիկայով, բայց այդ ամենը մեկնաբանելով ժամանակակից ձեւով։

Ապրանքանիշի ընտրության մեջ կարելի է գտնել բոլորովին այլ դիրքորոշումներ։ Դրանք միանգամայն տարբերվում են ինչպես տեղական, այնպես էլ ռուսական շուկայի իրերից։ Nancy ապրանքանիշի մասին հրապարակվել է ռուսական եւ իտալական Vogue-ում։

Jocundmod

Վարդուհի Թորոսյան, YBAF-ի (Yerevan Biennial Art Foundation) կողմից ստեղծված Fashion Award '22 մրցանակի դափնեկիր։ Նա առաջին տեղն է զբաղեցրել իր Busazard ամառային հավաքածուի շնորհիվ՝ ոգեշնչված հայկական բուսական աշխարհի զարդանախշերով։

Հավաքածուի հիմնական նյութը բուրդն էր։ Այն արտադրվել եւ ներկվել է Սյունիքի մարզում։ Իրերի պատրաստման գործընթացում ներգրավված են եղել նաեւ արցախցի գաղթական կանայք։

Այժմ Վարդուհին սովորում է Միլանի Դոմուս ակադեմիայի մագիստրատուրայում։ Նա նախատեսում է ապագայում շարունակել աշխատել իր ապրանքանիշի վրա։ Մինչդեռ նոր հավաքածուի թողարկման ճշգրիտ ամսաթիվը որոշված ​​չէ։ Սակայն NEWS.am STYLE-ի հետ զրույցում աղջիկը նշել է, որ նոր հավաքածուն կենտրոնանալու է դիզայների ինքնության թեմայի եւ ստեղծագործական մտածողության ուսումնասիրության վրա։



© NEWS.am STYLE