Ի՞նչ գիտենք Jaquette հայկական ապրանքանիշի մասին, որը հայտնվել է Vogue-ում

19:14   21 մարտի, 2023

Vogue-ը գալիք աշնան համար նախատեսված թրենչ-վերարկուների ընտրանիում ներառել է Made in Armenia հեշթեգը։ Jaquette բրենդի հիմնադիրն Արեւիկ Ալավերդյանն է։ Ապրանքանիշը մասնագիտացած է դասական տրենչ բաճկոնների, ստրուկտուրային վերարկուների եւ բլեյզերի արտադրության մեջ։

arev.jpg (140 KB)

Տարբերվող ձեռագիրը մինիմալիզմն է ինչպես գույների ընտրված գունապնակում, այնպես էլ ձեւվածքում։ Ինչպես ասում են՝ ոչ մի ավելորդ բան։ Ինչը շատ համահունչ է ֆրանսիական Vogue-ի էսթետիկային։

Այնուամենայնիվ, հնարավոր եղավ շողշողալ ոչ միայն Condé Nast-ում։ LeMonde-ի ֆրանսիական հրատարակության հետ զրույցում Ալավերդյանը կիսվել է, որ հավաքածուները արտադրվում են բացառապես Հայաստանում՝ բարձրորակ գործվածքներից։ Հաճախ դրանք նյութերի անհարկի պաշարներ են՝ LVMH կոնգլոմերատ: Հավաքածուները կրճատվել են մինչեւ տասնհինգից քսան անվանում, ներառյալ ժամանակից դուրս իրերը, որոնք սեզոնից սեզոն վերադառնում են:

Արեւիկին ապրանքանիշի ստեղծման հարցում օգնել է հայաստանցի մարքեթոլոգ Աննա Սալոմեն: Փորձագետը հարթել է արտադրության գործընթացը, ինչպես նաեւ կազմակերպել նկարահանումներ: Գովազդային վահանակները եւս նրա աշխատանքն են, որոնք տեսած կլինեք Աբովյան փողոցում։

 Jaquette ապրանքանիշի հիմնադիրը ցանկանում է Հայաստանում ստեղծել ապրանքանիշի վիզուալներ՝ շփվելով տեղի փորձագետների հետ։ Օրինակ՝ գեղեցկուհի Յանա Բարսեղյանը դարձավ ապրանքանիշի փորձնական հավաքածուի դեմքը։ Տեսախցիկի հետեւում նրա ոճը նման է ապրանքանիշի ԴՆԹ-ին՝ մինիմալիստական: Կայքում ապրանքները ցուցադրելու համար ընտրվել է մոդել Լուսին Հարությունյանը, որն այժմ ժողովրդականություն է վայելում ասիական եւ ռուսական շուկայում։ Տեսախցիկի պատասխանատուն լուսանկարիչ Գագիկ Պետրոսյանն էր։ Նրա աշխատանքները նկատվել են բրիտանական Vogue-ում եւ Harpers Bazaar-ում, ինչպես նաեւ Vanity Fair-ում:



© NEWS.am STYLE