Ugg-երը կրկին գրավում են աշխարհը

14:40   29 մարտի, 2023

Ugg-երը վերադառնում են նորաձեւություն: Անցյալ սեպտեմբերին Բելլա Հադիդին նկատեցին Նյու Յորքի փողոցներում համարձակ հանդերձանքով, որն անմիջապես հայտնվեց համացանցում: Հադիդը հրաժարվել է տաբատից՝ հօգուտ տղամարդկանց սպիտակ վարտիքի՝ ոճավորելով դրանք դասական uggs-երով։

хадид.jpg (79 KB)

Այն բանից հետո, երբ Հադիդը կրեց Ugg-ի (թողարկված անցյալ տարի), այն նորաձեւության նոր շարժում առաջացրեց: Հադիդի կերպարն արագ տարածվեց TikTok-ում, իսկ Lyst-ը հայտնում է, որ կոշիկներն արագ սպառվել են, որոնումները աճել են 152%-ով: Էմիլի Ռատակովսկու եւ Ջիջի Հադիդի նման աստղերը նույնպես շուտով սկսեցին կրել դրանք: Հանկարծակի մինի պլատֆորմայով Ugg-երը դարձան ամենաթեժ նոր կոշիկը նորաձեւության աշխարհում՝ կրկնապատկելով իր $150 մանրածախ գինը վերավաճառքի կայքերում: Նույնիսկ այսօր դրանք գրեթե անհնար է ձեռք բերել: Հելեն Ֆրեյնի համար՝ Ugg-ի կոշիկի դիզայնի փոխնախագահը, Ugg-ի կոշիկների այս մոլուցքը բացարձակապես ցնցող էր: «Ամեն անգամ, երբ փողոցում ինչ-որ մեկին տեսնում ես քո ապրանքը հագած, դա շատ հաճելի է», - ասել է նա։ Այս մասին գրում է Vogue-ը։


Այնուամենայնիվ, հեշտ չէ արտադրանք թողարկել եւ ստիպել աշխարհին ընդունել այն, հատկապես կոշիկները, որոնք ժամանակին համաշխարհային երեւույթ էին: Ֆրեյնի համար, ով ավելի քան վեց տարի ղեկավարում էր Ugg կոշիկների դիզայնը, հայեցակարգը սկսվել է այն բանից, որ նրա դիզայներական թիմը նայում էր դասական Ugg-ներին եւ պատկերացնում, թե ինչպես կարող են դրանք արդիականացնել: «Դա իսկապես սկսվեց սիլուետով», - նշել է Ֆրեյնը:

«Երկարության կրճատումը եւ դրա վրա հաստ տակացու ավելացնելը թվում էր, թե թարմ եւ կատարյալ միջոց է Ուգգիներին ներկա բերելու համար: Մեզ համար սրանք իմաստալից էին», - ասել է Ֆրեյնը: «Շատ բան, ինչ մենք անում ենք, վերաբերում է այն փորձին, որը մենք ցանկանում ենք տալ սպառողներին: Պլատֆորմը վստահություն է տալիս. դա ձեզ դիրք է տալիս աշխարհում: Դա ձեզ կստիպի առանձնանալ եւ ձեզ շատ վստահ զգալ»։



© NEWS.am STYLE