Փետրվարին Gucci-ն վերադառնում է Միլանի Նորաձևության շաբաթ՝ ներկայացնելու թիմի աշուն/ձմեռ 2023 հավաքածուն՝ Sabato De Sarno-ի սեպտեմբերյան դեբյուտից առաջ: Հավաքածուն նուրբ հարգանքի տուրք էր նորաձեւության տան անցյալին ու ներկային, միաժամանակ՝ համարձակ հայացք ապագային:
Gucci-ի աշուն/ձմեռ 23 գովազդային արշավը հիմնված է պոդիումի պատմական փուլի վրա եւ հիշեցնում է Թոմ Ֆորդի՝ 1994-2004 թթ կառավարման շրջանը: Բրիտանացի լուսանկարիչ Դեյվիդ Սիմսի կադրերում մոդելներ Վիտտորիա Սերետտին, Աբուբակար Կոնտեն եւ Բրանդո Էրբան կենտրոնական տեղ են զբաղեցնում Միլանում Gucci-ի գլխավոր գրասենյակում:
Արշավը ներկայացնում է Gucci-ի ֆիրմային ոճը՝ վինտաժային մոտիվները համադրելով 90-ականների մոտիվների հետ, որոնք առաջին տեղում են դնում «գլամուրը»:
Իտալացի մոդել Սերետին առաջին անգամ հայտնվել է պոդիումին․ փոքրիկ բիկինի-տոպ՝ կրծքին շողացող «GG» տարբերանշաններով: Նա շքեղություն է հաղորդում մորթով պատված զգեստներով՝ V տեսքի կտրվածքներով, եւ պատրաստ է պարահրապարակ մտնել թափանցիկ կարմիր տոպերով, կիսաշրջազգեստով եւ կաթիլային զարդերով:
Կոնտեն եւ Էրբան, ընդհակառակը, ցուցադրում են Gucci FW23 տղամարդկանց հագուստը՝ մեծ չափսերի կոստյումներ, բրդյա վերնահագուստ եւ ջինսե տաբատ:
Այս սեզոնի արխիվներից է նաեւ Gucci Horsebit Chain պայուսակը, որն առաջին անգամ ներկայացվել է Թոմ Ֆորդի 2003 թվականի աշուն/ձմեռ Gucci հավաքածուում: Աքսեսուարը պահպանում է իր դասական երկրաչափական ձեւը եւ զարդարված է Horsebit խոշոր ամրակով, որն առաջին անգամ հայտնվել է ապրանքանիշի կոշիկների վրա 1953 թվականին:
Կրկնակի ուսադիրները թույլ են տալիս այն կրել բազմաթիվ տարբերակներով: Առկա են փայլփլուն արծաթագույնը, կաշվից եւ դեղին մորթուց պատրաստված տարբերակները: