«Մարդը երկու կողմ ունի», - ասվում է Palomo Spain-ի 2024 թվականի գարուն/ամառ հավաքածուի գրառումներում: «Մեկը կենդանական՝ կուրացած մարմնական ցանկությունից, իսկ մյուսը՝ ռոմանտիկ՝ բնությունից եւ կանացի զգայականությունից դրդված։ Երկուսի մշտական պայքարը ձեւավորում է յուրաքանչյուր մարդու անհատականությունը»:
Այս երկփեղկությունը, ստեղծագործական տնօրեն Ալեխանդրո Գոմես Պալոմոյի ավանդական պատմական թեմաների, անդալուզյան ֆոլկլորի եւ երիտասարդական փոփ մշակույթի հետ մեկտեղ, հիմք են հանդիսացել ապրանքանիշի հաջորդ սեզոնի համար, որը կոչվում է «Նավարկություն վարդերի այգում»:
Պահպանելով հանդիսատեսի հետ կոնտակտը Նյու Յորքի Նորաձեւության շաբաթվա շոուների հետ՝ մոդելները ներկայացրին անդրոգեն ստեղծագործությունների մի ծով՝ ուրվագիծը ներառում էր ցանցավոր վերնաշապիկներ, փետրավոր տաբատներ, կտրված բլեյզերներ, թափանցիկ զգեստներ եւ ծաղկային անսամբլներ՝ բոլորը սպիտակ երանգներով: Ժանյակը հակադրվում էր ջինսի եւ կաշվի հետ, ինչպես նաեւ սպիտակի մաքրությունը կարմիրի սեքսուալ հմտությամբ: Պալոմոյի ոճական փորձարկումներում առանցքային էր երկակիությունը:
Վարդերի այգով ոգեշնչված հավաքածուի կենտրոնում հայտնվեցին ծաղկային մոտիվները:
Պայուսակները ծաղիկ էին հիշեցնում, որոնց ցողունները հասնում էին մինչեւ հատակ, իսկ բաց վարդագույն գործվածքների վրա պատկերված էին ամբողջ ծաղկային նկարազարդումներ օձիքով զգեստների, հոսող տաբատների եւ կորսետրի կտորների վրա:
Ընդհանուր առմամբ, Պալոմոյի դիզայնը վիճարկել է տղամարդկանց հագուստի ավելի արխայիկ սահմանները՝ համարձակորեն գրելով տղամարդկանց ոճերի նոր սահմանադրություն, որը ողջունում է բոլոր հնարավորությունները: