Diesel-ը պատրաստվում է XXX Ամանորին: Ապրանքանիշն իր երկրպագուներին ներկայացնում է «հրաշալիորեն այլասերված մի արշավ», որը ոգեշնչված է 90-ականների պոռնո-կլիշեներից:
Վստահորեն կարծելով, թե անհնազանդությունը լավ բան է, Diesel-ի նոր արշավում կրեատիվ տնօրեն Գլեն Մարթենսը հորինել է ռետրո ոճից ոգեշնչված դրախտ, որտեղ կապ չունի՝ այս տարի ձեզ լա՞վ եք պահել, թե՞ ոչ:
Նպատակ ունենալով արտահայտել ներառականության, ինքնարտահայտման եւ սեքսուալության թեմաները՝ նոր արշավը ներկայացնում է սեքս-ինդուստրիայի մի շարք հայտնի մոդելներ, ինչպես նաեւ տարբեր իրեր՝ ապրանքանիշի տոնական հավաքածուից: