2023 թվականը լի է եղել վերելքներով եւ անկումներով: Տարին սկսվեց Լոնդոնի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում Դենիել Լիի Burberry-ի դեբյուտով, որին հաջորդեց Balenciaga-ի հակասական վերադարձը 2022 թվականին: Prada-ն գլխավորել է 2023 թվականի առաջին եռամսյակում՝ Lyst-ի վարկածով զբաղեցնելով առաջին տեղը՝ որպես աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը: LOEWE-ն բոլորին գերազանցեց երկրորդ եռամսյակում, մինչդեռ Miu Miu-ն վերադարձավ եւ երկրորդ տարին անընդմեջ գրավեց առաջին տեղը:
Miu Miu-ն հետաքրքիր տարի անցկացրեց՝ ներկայացնելով վիրուսային ապրանքներ, որոնք գրավում են ամբողջ աշխարհի աղջիկներին: Նորաձեւության բրենդը ամբողջ տարվա ընթացքում ակտիվորեն համագործակցում էր՝ ընդլայնելով իր ներկայությունը նորաձեւության հիմնական շուկաներում:
LOEWE Anagram-ի տարբերանշանը տարվա լոգոն է, որը կարող եք տեսնել պիքսելավոր հագուստի, ասեղնագործված ջինսերի եւ անթեւ վերնաշապիկների վրա: Վերջինս երկրորդ եռամսյակում ամենահայտնի արտադրանքն էր, որի որոնումներն աճել են 132%-ով, ինչը համընկնում է LOEWE-ի աժիոտաժային աճի հետ:
Miu Miu-ի ֆիրմային միկրո-մինի կիսաշրջազգեստը դարձավ տարվա թրենդ՝ առաջ բերելով շորտեր, որոնք ծառայում են նաեւ որպես ներքնազգեստ:
Թափանցիկ կոշիկը եւս ակնհայտորեն առանձնանում էր՝ մեծացնելով աժիոտաժը բալետի պարուհիների համար նախատեսված տարբերակների շուրջ՝ շնորհիվ Bottega Veneta, The Row եւ այլ բրենդների արժանի կրկնօրինակման: Առանց կրունկների կոշիկները ներկայացված են մի քանի տարբերակով. վանդակավոր կտորներն ու եթերային շղարշները ցուցադրում են մաշկը: Այս նրբագեղ ոճի որոնումներն աճել են 56%-ով:
Գաղտնիք չէ, որ Adidas Samba-ի թեթեւ մոդելը մեծ պահանջարկ է վայելում:
2023 թվականին հայտնիների աշխարհը դարձել է ավելի պայծառ՝ աշխարհահռչակ K-pop աստղերի, VIP զույգերի եւ FROW-ի այցելուների գլխավորությամբ: Նորաձեւության շոուների թագուհի Քայլի Ջենները ճանաչվել է ամենալավ հագնվող աստղը:
Blackpink-ի անդամ Ջենի Քիմը արժանացել է 2023 թվականի «The Power Dresser» մրցանակին, իսկ Ռիհաննան եւ A$AP Rocky-ն Met Gala-ում եւ Golden Globes-ում էին տպավորել իրենց կերպարներով՝ ներկայանալով որպես ամենանորաձեւ զույգ:
Maison Margiela-ի վիրուսային «Tabi Swipper» տեսահոլովակը TikTok-ում դարձել է 2023 թվականի ամենամեծ թվային ֆենոմենը՝ ավելի քան 178 միլիոն դիտումով: Այս իրադարձությունը Tabi-ին մեծ ճանաչում է բերել. մեկ տարվա ընթացքում նրա որոնման հարցումների թիվն ավելացել է 342%-ով։
Lyst-ը տեղեկացրել է, որ լոնդոնաբնակ դիզայներ Դիլարա Ֆինդիկօղլուն British Fashion Awards-ից հետո ճանաչվել է, որպես «բրենդ, որին արժե հետեւել»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
14:37, 14 մայիսի
Ջորջ Քլունին իր դեբյուտը կկատարի Բրոդվեյում14:04, 14 մայիսի
Սերժ Թանկյանը ցանկանում էր հեռանալ System of a Down-ից13:16, 14 մայիսի
Քեյթ Մոսը սիրավե՞պ ունի Բոբ Մարլիի թոռան հետ12:35, 14 մայիսի
Շերը շլացուցիչ սեւ բոդիով է ներկայացել «Բոբ Մաքի. մերկ պատրանք» ֆիլմի պրեմիերային11:58, 14 մայիսի
Ինչու էին Շարլիզ Թերոնն ու Թոմ Հարդին ատում միմյանց «Խենթ Մաքսը» ֆիլմի նկարահանման հրապարակում11:20, 14 մայիսի
Մայրանալ պատրաստվող Ջուլիա Եղշատյանի նոր ֆոտոշարքը՝ ամուսնու հետ10:26, 14 մայիսի
Քենդալ Ջենները պատրաստ է լողազգեստների սեզոնին10:05, 14 մայիսի
«Եվրատեսիլ 2024»-ում Ֆրանսիայի ներկայացուցչի արխիվային լուսանկարը Երեւանում՝ հայկական տարազով․ երգիչը մասնակցել է Շառլ Ազնավուրին նվիրված համերգին09:00, 14 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 14-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:08, 13 մայիսի
Ինչպես են հարբած բրիտանացի զբոսաշրջիկները փչացնում «Մայորկայի դրախտը»22:15, 13 մայիսի
Սալմա Հայեկը հատուկ կերպարներով է հայտնվել Vogue Arabia-ի 2024 թվականի մայիսի համարի շապիկին21:30, 13 մայիսի
Գիտնականները գտել են ընդամենը 3 րոպեում սառը սուրճ պատրաստելու միջոց