2023 թվականը լի է եղել վերելքներով եւ անկումներով: Տարին սկսվեց Լոնդոնի Նորաձեւության շաբաթվա ընթացքում Դենիել Լիի Burberry-ի դեբյուտով, որին հաջորդեց Balenciaga-ի հակասական վերադարձը 2022 թվականին: Prada-ն գլխավորել է 2023 թվականի առաջին եռամսյակում՝ Lyst-ի վարկածով զբաղեցնելով առաջին տեղը՝ որպես աշխարհում ամենահայտնի ապրանքանիշը: LOEWE-ն բոլորին գերազանցեց երկրորդ եռամսյակում, մինչդեռ Miu Miu-ն վերադարձավ եւ երկրորդ տարին անընդմեջ գրավեց առաջին տեղը:
Miu Miu-ն հետաքրքիր տարի անցկացրեց՝ ներկայացնելով վիրուսային ապրանքներ, որոնք գրավում են ամբողջ աշխարհի աղջիկներին: Նորաձեւության բրենդը ամբողջ տարվա ընթացքում ակտիվորեն համագործակցում էր՝ ընդլայնելով իր ներկայությունը նորաձեւության հիմնական շուկաներում:
LOEWE Anagram-ի տարբերանշանը տարվա լոգոն է, որը կարող եք տեսնել պիքսելավոր հագուստի, ասեղնագործված ջինսերի եւ անթեւ վերնաշապիկների վրա: Վերջինս երկրորդ եռամսյակում ամենահայտնի արտադրանքն էր, որի որոնումներն աճել են 132%-ով, ինչը համընկնում է LOEWE-ի աժիոտաժային աճի հետ:
Miu Miu-ի ֆիրմային միկրո-մինի կիսաշրջազգեստը դարձավ տարվա թրենդ՝ առաջ բերելով շորտեր, որոնք ծառայում են նաեւ որպես ներքնազգեստ:
Թափանցիկ կոշիկը եւս ակնհայտորեն առանձնանում էր՝ մեծացնելով աժիոտաժը բալետի պարուհիների համար նախատեսված տարբերակների շուրջ՝ շնորհիվ Bottega Veneta, The Row եւ այլ բրենդների արժանի կրկնօրինակման: Առանց կրունկների կոշիկները ներկայացված են մի քանի տարբերակով. վանդակավոր կտորներն ու եթերային շղարշները ցուցադրում են մաշկը: Այս նրբագեղ ոճի որոնումներն աճել են 56%-ով:
Գաղտնիք չէ, որ Adidas Samba-ի թեթեւ մոդելը մեծ պահանջարկ է վայելում:
2023 թվականին հայտնիների աշխարհը դարձել է ավելի պայծառ՝ աշխարհահռչակ K-pop աստղերի, VIP զույգերի եւ FROW-ի այցելուների գլխավորությամբ: Նորաձեւության շոուների թագուհի Քայլի Ջենները ճանաչվել է ամենալավ հագնվող աստղը:
Blackpink-ի անդամ Ջենի Քիմը արժանացել է 2023 թվականի «The Power Dresser» մրցանակին, իսկ Ռիհաննան եւ A$AP Rocky-ն Met Gala-ում եւ Golden Globes-ում էին տպավորել իրենց կերպարներով՝ ներկայանալով որպես ամենանորաձեւ զույգ:
Maison Margiela-ի վիրուսային «Tabi Swipper» տեսահոլովակը TikTok-ում դարձել է 2023 թվականի ամենամեծ թվային ֆենոմենը՝ ավելի քան 178 միլիոն դիտումով: Այս իրադարձությունը Tabi-ին մեծ ճանաչում է բերել. մեկ տարվա ընթացքում նրա որոնման հարցումների թիվն ավելացել է 342%-ով։
Lyst-ը տեղեկացրել է, որ լոնդոնաբնակ դիզայներ Դիլարա Ֆինդիկօղլուն British Fashion Awards-ից հետո ճանաչվել է, որպես «բրենդ, որին արժե հետեւել»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:05, 1 մայիսի
Ինստասամկան պատմել է ֆիլերներից հետո առաջացած առողջական խնդիրների մասին22:31, 1 մայիսի
Երկար սեւ զգեստ, առատ աքսեսուարներ. «Միսս Աշխարհ Արմենիա 2021» Միրնա Բզդիգյանի նոր ֆոտոշարքը21:15, 1 մայիսի
Նրբակազմ Մալենան՝ նոր՝ «գունատ վարդագույն» կերպարում20:40, 1 մայիսի
Արհեստական ինտելեկտի նոր սահմանները. «Մահվան հաշվիչը» սարսափելի ճշգրտությամբ կանխատեսում է, թե որքան ժամանակ է ձեզ մնացել ապրելու19:19, 1 մայիսի
Wine Story. Գինու միտումներ 2024. ի՞նչ են խմելու գինու սիրահարները17:05, 1 մայիսի
«Հատուկ դասարան»-ից հայտնի Արաքսյա Խաչատրյանը սպասում է առաջնեկին16:12, 1 մայիսի
Franck Muller-ը եւ S.T. Dupont-ը ներկայացրել են Master Lighter կրակայրիչը15:27, 1 մայիսի
Իրինա Շեյքը մերկացել է Marc Jacobs-ի գովազդային արշավի համար14:05, 1 մայիսի
Դերասանուհի Ջուլիա Եղշատյանն ու ամուսինը սպասում են իրենց առաջնեկին13:16, 1 մայիսի
Թոմ Քրուզը «շոյված է» այն մտքից, որ Իրինա Շեյքը հետաքրքրված է իրենով, բայց այս «առաքելությունն անհնարին է»12:22, 1 մայիսի
«Հնդկական հարսանեկան դիմահարդարում»՝ նոր թրենդ Tiktok-ում եւ Instagram-ում. Գոհար Ավեստյանը ներկայացրել է իր տարբերակը11:57, 1 մայիսի
Դիտա ֆոն Թիզը ապացուցում է, որ ժամանակն իր հանդեպ անզոր է